Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har det sikkert sine grunner igjen ;-)

Lest at g2a kan legge ut stjelte koder, uten at jeg kan garantere dette!

Å et selskap som kommer fra hong kong! Selger vel fake spill også, Ikke at jeg kan skjønne det er mulig men :p

 

Skal ikke si med sikkerhet at jeg sitter uten spill om 2-3 måneder (på den tid jeg sikkert er lei spillet) men jeg har mine tvil ettersom koden er fylt inn rett til rockstar å det er ingen regionslås på gta5.

Såfall mister mange spillere spillet sitt!

 

Edit :: legger ved et innlegg jeg kom over fra en annen side :-)

Nuuvem is authorized (gets their keys from the publishers) to sell to people in South America (of which the user is agreeing that they are in that region). Key resellers like G2A aren't authorized to sell, because they aren't getting their keys from the publisher, but from other regions or from physical boxes, and then selling them at a profit.

Endret av Ganji421
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan får man opp konsollen for cheats? Jeg prøver å klikke på tilde-knappen, med altgr + ~. Det går helt fint å skrive ~ f.eks her, men det fungerer ikke in-game. Jeg finner heller ingen innstilling for å endre konsoll-knappen. Jeg hadde problem med det samme i CS:GO, men der kunne jeg bare endre knapp. Noen som har løsning? 

Lenke til kommentar

SÅ Er det faktisk værdt 300kr ekstra for å ha det på steam? Ikke for min del nei!

Absolutt ikke verdt det nei. Det er faktisk en fordel om man slipper Steam siden man uansett må gå gjennom Rockstar klienten. Jeg vil ha minst mulig DRM lag å gå gjennom når jeg starter ett spill så om jeg slipper Steam er det bare bra.
Lenke til kommentar

Hvordan får man opp konsollen for cheats? Jeg prøver å klikke på tilde-knappen, med altgr + ~. Det går helt fint å skrive ~ f.eks her, men det fungerer ikke in-game. Jeg finner heller ingen innstilling for å endre konsoll-knappen. Jeg hadde problem med det samme i CS:GO, men der kunne jeg bare endre knapp. Noen som har løsning?

M + director mode

Lenke til kommentar

 

 

Finnes det noe billigere steam-nøkkel enn steam selv? Legit sider.

 

Ikke det at 539,- er noen helt usaklig pris for spillet, men syns da det er nok :)

 

steam-versjonen fås kun kjøpt på steam

Jeg kjøpte steam key av en kar på reddit for 44$, så det er fullt mulig å kjøpe andre steder. Dog vær forsiktig hvem du handler av!

 

 

fikk du det som gift? eller nøkkel?

Lenke til kommentar

 

 

 

Finnes det noe billigere steam-nøkkel enn steam selv? Legit sider.

 

Ikke det at 539,- er noen helt usaklig pris for spillet, men syns da det er nok :)

 

 

steam-versjonen fås kun kjøpt på steam

Jeg kjøpte steam key av en kar på reddit for 44$, så det er fullt mulig å kjøpe andre steder. Dog vær forsiktig hvem du handler av!

 

fikk du det som gift? eller nøkkel?

Ved nærmere ettertanke, så fikk jeg det sendt som gift. Har gjort dette før uten nevneverdige problemer.

Nå ser jeg i grunn bare frem til å komme hjem får å teste dette spillet. (Har vært i Spania en uke nå)

Lenke til kommentar

Jeg fikk nå en oppdatering, noen som vet hva det er? 

hvor stor var oppdateringen? jeg spilte for ca 4 timer siden, jeg fikk ikke opp noe oppdatering. jeg trodde aldri gta v skulle bli så morsomt og spille igjen, siden jeg har spilt det for mye på ps3.

oppdateringen inneholder sikkert en fix om Windows brukernavnet.

http://www.incgamers.com/2015/04/gta-5-patch-coming-friday-windows-user-account-fix-expected

Endret av sunbeam-transformer
Lenke til kommentar

Heeeeeftig!!! 

 

Har vurdert enten en 3 skjerm løsning eller en 21:9 skjerm. Men må nok oppgradere mitt bråkete 7970 kort da. Men så tenker jeg samtidig at i slutten av året evnt i starten av 2016 så vil en kanskje ta mer ibruk VR og at slike skjermer ikke blir like aktuelt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Har samme kortet selv, har bare ikke skaffet spillet ennå (er på forsinket påskeferie), så hadde vært kult om du hadde delt oppsettet ditt.

Følgende specs:

 

FX-8350 @ 4,6 ghz

16 gb 1866 mhz ddr3

Asus HD7970 Matrix Platinum

Windows 8.1 med nyeste AMD beta driver

 

1920x1080

FXAA on

MSAA off

 

Textures - very high

Shaders- very high

Shadows - high

Reflections- very high

Reflection msaa - off

Water quality - high

Particles - very high

grass - high

soft shadows - softer

post fx - very high

motion blur - minimum

in game dof - on

Anisotropic - 16x

Ambient occlusion - high

Tesselation - high

Takker.

 

Hva ligger du på når det kommer til FPS?

60+ veldig behagelig, har ikke merket noe framedrops enda.

 

 

Mine specs:

 

i5 4670K @ 3,4 GHz (har ikke overklokket ennå til tross for K-versjon)

16 GB minne

Sapphire HD 7970 Vapor-x GHz Edition

Windows 7 med nyeste beta-driverne

 

Jeg har nå fått spilt det litt. Jeg gjorde veldig få endringer fra den anbefalte innstillingen, som allerede hadde AA på. Spillet kjører helt smooth. Det er nesten utrolig at det går så bra på en så gammel GPU! 7970 GHz holder seg overraskende godt!

 

Ellers vil jeg si generelt at jeg har hatt ingen tekniske tekniske problemer med spillet så langt. Alt har gått knirkefritt. Jeg startet det til og med opp med Opera åpen med 15 faner første gangen uten at jeg merket noen problemer.

Lenke til kommentar

Pent! Hvilke skjermer bruker du?

 

Dell U2414H. Veldig tynn ramme, som gjør at dette blir en fryd. Har aldri før ønsket å kjøre tre skjermer før jeg fant den skjermen. :)

 

Heeeeeftig!!! 

 

Har vurdert enten en 3 skjerm løsning eller en 21:9 skjerm. Men må nok oppgradere mitt bråkete 7970 kort da. Men så tenker jeg samtidig at i slutten av året evnt i starten av 2016 så vil en kanskje ta mer ibruk VR og at slike skjermer ikke blir like aktuelt. 

 

En stor 21:9 skjerm gjør sikkert susen det også. Ikke prøvd det - men du slipper i det minste noen kanter. :)

Om du bruker maskinen til andre ting enn bare spilling vil jeg likevel anbefale tre skjermer vs. èn + VR. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...