Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som er så imponert over viewdistance, hvorfor er det så imponerende? Er det pga konsollversjonene er så elendige i forhold? Har dere noen gang spilt Arma 3? Det kaller jeg imponerende viewdistance.

Har ikke nevnt spesielt viewdistance selv, men jeg må bare si det at arma har et møkkaengine. Der får man ræva fps, selv med ganske bra pc... samme greiene som var i arma 2. Jeg har heller ikke sett eller spilt konsoll så vet ikke hvordan det er der. GTA kjøres så smooth ikke noe fps drops osv, sammenliknet med Arma 3 der du klart merker mengdevis av fps drops

Lenke til kommentar

 

er det mulig å slå av den memory limit greia i spillet ? setter jeg textures til high bruke jeg for mye minne i følge den og for ikke applyed settings.

Om limiten ikke hadde vært der ville jo ytelsen ha gått rett i dass. Hva er poenget med det?

 

 

fordi jeg vil styre sånt selv...i GTA IV var det mulig å slå av den mem limiten og sette høyere innstillinger og spille med fin flyt, 

Lenke til kommentar

Dere som er så imponert over viewdistance, hvorfor er det så imponerende? Er det pga konsollversjonene er så elendige i forhold? Har dere noen gang spilt Arma 3? Det kaller jeg imponerende viewdistance.

 

GTA 5 er jo ingenting i forhold. Alt blir jo så tåkete på avstand. Greit nok man ser langt, men det man ser er jo bare tåkelagt Å lavt oppløst.

 

Nå skal det sies at jeg bare har prøvd gta 5 én gang på ps3 for lenge siden inntil Pc versjonen kom.

 

Greit nok at det ikke den ikke er så fantastisk, men å sammenligne med Arma 3 er for dumt. Der må du jo ta til takke med 20-25 fps uansett hvor kraftig pc du har. Elendig optimalisert spill.

Lenke til kommentar

 

 

Hvilke settings burde jeg bruke på graphics og advanced graphics?

 

3-way sli nvidia asus 980 strix 

32 gb ram

i7 5930k 6-core 3,5 GHz

vannkjøling

windows 8.1 nyeste gta drivere

Hvorfor i all verden må du spørre om det med den riggen? Max alt, done deal. Eventuelt bruk geforce experience hvis du er usikker.

 

 

det heter skrytepost

 

 

 

 

Hvilke settings burde jeg bruke på graphics og advanced graphics?

 

3-way sli nvidia asus 980 strix 

32 gb ram

i7 5930k 6-core 3,5 GHz

vannkjøling

windows 8.1 nyeste gta drivere

640x480 resolution og alt på low selfølgelig. Du må ha minst Quad SLI før du kan prøve å justere grafikken opp til medium.

Dumme spørsmål fortjener dumme svar :p

 

 

Ro dere helt ned! var et seriøst spm, om dere ser hva jeg skriver litt lengre ned så kunne dere ha kommet med et svar som var litt behjelpelig! Ref: om jeg makser ut alt på advanced graphics og graphics så kommer det for det første over videomemoryet mitt og i bilsekvenser så dropper jeg ned til 55 fps

Lenke til kommentar

 

 

 

er det mulig å slå av den memory limit greia i spillet ? setter jeg textures til high bruke jeg for mye minne i følge den og for ikke applyed settings.

Om limiten ikke hadde vært der ville jo ytelsen ha gått rett i dass. Hva er poenget med det?

fordi jeg vil styre sånt selv...i GTA IV var det mulig å slå av den mem limiten og sette høyere innstillinger og spille med fin flyt,

12GB vram ftw :p
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Hvilke settings burde jeg bruke på graphics og advanced graphics?

 

3-way sli nvidia asus 980 strix

32 gb ram

i7 5930k 6-core 3,5 GHz

vannkjøling

windows 8.1 nyeste gta drivere

Hvorfor i all verden må du spørre om det med den riggen? Max alt, done deal. Eventuelt bruk geforce experience hvis du er usikker.

det heter skrytepost

 

 

Hvilke settings burde jeg bruke på graphics og advanced graphics?

 

3-way sli nvidia asus 980 strix

32 gb ram

i7 5930k 6-core 3,5 GHz

vannkjøling

windows 8.1 nyeste gta drivere

640x480 resolution og alt på low selfølgelig. Du må ha minst Quad SLI før du kan prøve å justere grafikken opp til medium.

Dumme spørsmål fortjener dumme svar :p

Ro dere helt ned! var et seriøst spm, om dere ser hva jeg skriver litt lengre ned så kunne dere ha kommet med et svar som var litt behjelpelig! Ref: om jeg makser ut alt på advanced graphics og graphics så kommer det for det første over videomemoryet mitt og i bilsekvenser så dropper jeg ned til 55 fps

Derfor gikk jeg fra 3x 980 til 2x titan x. Nå går det smooth med 3x swift. Litt for lite vram i 980.
Lenke til kommentar

 

 

 

er det mulig å slå av den memory limit greia i spillet ? setter jeg textures til high bruke jeg for mye minne i følge den og for ikke applyed settings.

Om limiten ikke hadde vært der ville jo ytelsen ha gått rett i dass. Hva er poenget med det?

fordi jeg vil styre sånt selv...i GTA IV var det mulig å slå av den mem limiten og sette høyere innstillinger og spille med fin flyt,

12GB vram ftw :p

 

 

ja 12 GB burde holde. men den mem greia i GTA er helt på vidda, står at jeg treger 6 gb, men har bare 2 gb. alikevel flyter spillet fint, 

Lenke til kommentar

 

 

Helt enig her, Det og fly i GTA 5 er klønete. og jeg ser ytterst få som er gode. Det er for vanskelig for meg, selv om jeg har brukt 2-3 timer på og prøve og fly så får jeg det ikke spesielt bra til. Og helikopter er helt på trynet. Jeg har prøvd og fly med musa og jeg har prøvd med bare tastatur og med sens stilt i mange forskjellige stillinger,fortsatt helt på tryne :p

 

 

Har alltid en gampad liggende på pulten som jeg hopper over til når jeg skal fly, med analogstikker er kontrollene helt suverene etter min mening. Absolutt verdt å bruke et par hundrelapper på en gamepad :)

 

Så jeg kan bare hoppe fra gamepad til mus og tastatur ? må ikke drive og kødde med settings osv ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...