Gå til innhold

PEGIDA blir sviktet av sine egne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Tror de fleste som forsvarer islam burde ta seg en tur inn på usensurerte mediasider som f.eks liveleak og se hvor mye jævelskap denne religionen steller i stand i verden hver sabla dag.

 

Hvorfor kan vi ikke forholde oss til Norge? At f.eks. Boko Haram herjer i Uganda er veldig lite norske muslimer har herredømme over?

 

 

Det mest riktige er å forholde seg til hva ideologien står for.

 

Jada, slik at man kan fortsette å rette baker for smed? Er jo det som skinner tydelig igjennom hos endel.

 

Og da kan det brått ende slik:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/tiltale-mot-oslo-mann-spyttet-paa-muslim-og-ytret-hatmeldinger/a/23378074/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

Tror de fleste som forsvarer islam burde ta seg en tur inn på usensurerte mediasider som f.eks liveleak og se hvor mye jævelskap denne religionen steller i stand i verden hver sabla dag.

 

Hvorfor kan vi ikke forholde oss til Norge? At f.eks. Boko Haram herjer i Uganda er veldig lite norske muslimer har herredømme over?

 

 

Det mest riktige er å forholde seg til hva ideologien står for.

 

Jada, slik at man kan fortsette å rette baker for smed? Er jo det som skinner tydelig igjennom hos endel.

 

Og da kan det brått ende slik:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/tiltale-mot-oslo-mann-spyttet-paa-muslim-og-ytret-hatmeldinger/a/23378074/

 

Som sagt så mange ganger før. Jeg støtter ikke slike tullinger. Det er den radikale islam det reageres i mot. Ellers som jeg også har skrevet gang etter gang. Jeg er i mot alle former for religiøsitet.

Endret av Gothminister
Lenke til kommentar

 

Tror de fleste som forsvarer islam burde ta seg en tur inn på usensurerte mediasider som f.eks liveleak og se hvor mye jævelskap denne religionen steller i stand i verden hver sabla dag.

 

Hvorfor kan vi ikke forholde oss til Norge? At f.eks. Boko Haram herjer i Uganda er veldig lite norske muslimer har herredømme over?

 

 

Nå er det ikke snakk om boko haram eller ekstremister heller, men vanlige muslimer som jubler og koser seg fordi en mann blir hengt på torget.

Hvis man skal kalle disse ekstremister så er det sinnsykt mange av dem iallefall.

 

Joda skal gledelig forholde meg til norge. Tror du ikke det finnes mange her hjemme som ikke er ekstremister men som støtter drap på homofile og folk som har sex utenfor ekteskapet? Det er jo en del av religionen deres.

 

Jeg vil ikke ha en fremtid der slike holdninger er legitime iallefall, men det er jo det dere forsvarer ved å forsvare ideologien islam.

Endret av Apox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er den radikale islam det reageres i mot.

 

 

Jeg har ikke sett noen plakater mot Boko Haram eller demonstrasjoner utenfor Profetens Ummah?

 

Påstanden din er bare løgn og skalkeskjul for en ussel agenda.

 

Min agenda er motstand mot religiøsitet. Ikke forsøk deg på noe annet. Hva er din agenda forresten? Mer terror her i landet? Mer drap og elendighet, mer rasisme, mer hat? Forhold deg til hva som skrives. Man må kunne diskutere islam og andre ideologier på en seriøs måte, uten og bli stigmatisert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Westboro%20Baptist%20Church.jpg

 

Unnskylde noen tullinger med andre tullinger. Bra jobba.

 

Nå er det mer unntaket enn regelen med slike i USA da, også tar de ei heller loven i egne hender og henretter homofile ved halshugging.

 

USA-hat og forsvar av islam går jo alltid hånd i hånd.

 

Det er populistisk for pøblene og liksom hate USA. Men den dagen det smeller. Da skal du se dem løper og roper etter hjelp fra USA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo en del av religionen deres.

 

 

At Boko Haram, ISIL, Taliban, er ekstremister vet vi jo, men disse blir jo bekjempet av myndighetene (andre muslimer) i sine respektive hjemland.

 

Kan du nevne for meg hvilke muslimske land av 30-40 som praktiserer dødsstraff for homofili?

Lenke til kommentar

Unnskylde noen tullinger med andre tullinger. Bra jobba.

 

Nå er det mer unntaket enn regelen med slike i USA da, også tar de ei heller loven i egne hender og henretter homofile ved halshugging.

 

USA-hat og forsvar av islam går jo alltid hånd i hånd.

USA-hat, faktisk. En skulle nesten tro du hadde for vane å trekke slutninger på svakt grunnlag.

 

Her da.

 

AP10012207674-638x457.jpg

 

Ikke noe USA-hat her.

Lenke til kommentar

Som en tysk politker sa deti artikkelen: "Den politikeren som poserer som Hitler er enten en idiot eller en nazist. Fornuftige mennesker følger ikke idioter og skikkelige mennesker følger ikke nazister."

 

Jeg skjønner meg ikke på disse menneskene. Det krever ikke akkurat IQ på Einstein-nivå å skjønne at hvis du leder en bevegelse du vil overbevise folk om at ikke er nazistisk eller rasistisk, så gjør du ikke sånt.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg skjønner meg ikke på disse menneskene. Det krever ikke akkurat IQ på Einstein-nivå å skjønne at hvis du leder en bevegelse du vil overbevise folk om at ikke er nazistisk eller rasistisk, så gjør du ikke sånt.

 

Geir :)

HaHa, den var bra Geir. Nei man skulle forvente at man ikke gjorde. Jeg har jobbet med mennesker i så mange år, at ingen ting overrasker meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...