Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da er det noe galt ja. Jeg har en iphone 4s ved siden av meg her, og de kan ikke i nærheten sammenlignes, verken i dagslys eller mørket.

Er s6 så bra?

 

Ja. jeg synes også det.

Har forøvrig også en Iphone (Men 5s da), som ikke er i nærheten.

Eneste telefonen jeg vet som som kan komme i nærheten av s6, er den 3-4 år gamle Nokia 808 Pureview, som er helt rå blandt annet på zoom. Derfor har jeg også den i bruk fortsatt.

Her er et eks med S6.

Gjorde flere forsøk med forskjellige steder å ha fokus.

Banana split, i solnedgang i Arguineguin på Gran Canaria.

post-224433-0-45273500-1444976009_thumb.jpg

Endret av cirka
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

I kveld dukka det opp ein knitrande lyd i telefonen :confused: Det kom i frå baksida, og var ein sann "elektrisk" lyd, som varte i nokon sekund før den ga seg. Kom igjen eit par gangar. Når eg ristar forsiktig på tlf (held den vannrett og bevegar den opp og ned) høyres det ut som noko er laust inni der. Har ikkje mista den ned, og merka dette plutselig no i kveld.

 

Nokon andre med samme problem? Reknar med eg må levere den inn for sjekk? vil ikkje at batteriet plutselig skal begynne å brenne..... :dontgetit:

Linsa til kamera som er løst.

Ikke noe å værr bekymret for så lenge kamera fungerer som det skal. Har vært slik lenge på min Note 4.

Kameraet funka, men det er vel lurt å få det fiksa? Tlf er berre 5 mnd.

 

Skjer det ifm. bruk av kameraet?

 

Telefonen min starta med noko for ei tid tilbake. Av og til når eg starta kameraet, så sleit det med å fokusere, det kom ein durelyd frå det og telefonen vibrerte litt. Eg kunne provosere det fram ved å dunke lett på kameraet når det var i bruk. Kameraet fungerte fint når det fekk fokusert.

 

Leverte den til Elkjøp, der eg kjøpte, så sendte dei den inn og skifta kameraet. No fungerer alt som det skal. Eg vil anbefale deg å gjere det same.

 

Hadde i tillegg ein feil på frontkameraet, som hadde lilla flekkar på kameraet som dukka opp på mørke bilete. Fekk bytta det kameraet òg.

 

 

Ja eg var inne på kameraet når lyden kom. Og so satt eg og flippa av og på eit gummideksel bak på tlf, so det kan vere det som har framprovosert lyden og, sidan fleire seier dei kan få fram lyden med å dunke lett på kameraet. 

 

Får levere telefonen inn snarest. Har man rett på lånetelefon når man leverar den inn? 

 

Kjøpte den i butikk, og eg bur minst 45 min unna nærmaste elkjop butikk. Irriterande..bedre å kjøpe over nett - kan berre returnere via post :) 

Lenke til kommentar

Ja eg var inne på kameraet når lyden kom. Og so satt eg og flippa av og på eit gummideksel bak på tlf, so det kan vere det som har framprovosert lyden og, sidan fleire seier dei kan få fram lyden med å dunke lett på kameraet. 

 

Får levere telefonen inn snarest. Har man rett på lånetelefon når man leverar den inn? 

 

Kjøpte den i butikk, og eg bur minst 45 min unna nærmaste elkjop butikk. Irriterande..bedre å kjøpe over nett - kan berre returnere via post :)

Eg fekk spørsmål om lånetelefon, men hadde ein S2 liggande som eg kunne bruke i mellomtida.

 

Fant dette på eit kjapt Google-søk:

 

Man har krav på låneprodukt om en service tar lenger enn 7 virkedager! Har butikken før de 7 virkedagene har gått bør det ikke være utfordrende å levere ut tidligere!

https://www.facebook.com/elkjop/posts/556009591087922

Lenke til kommentar

Ikke dra av hele plastdekslet på skjermbeskytteren før du legger det på.  Dra av litt, plasser det på skjermen, bruk et kredittkort el. og dra det nedover SAMTIDIG som du drar av plastdekslet.

 

Og for all del, sørg for at skjermen er HELT støvfri.  Jo fortere du legger på skjermbeskytteren, jo større er sjansen for at det ikke kommer støvkorn mellom skjermen og beskytteren.  

Endret av covah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...