Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

I kveld dukka det opp ein knitrande lyd i telefonen  :confused:  Det kom i frå baksida, og var ein sann "elektrisk" lyd, som varte i nokon sekund før den ga seg. Kom igjen eit par gangar. Når eg ristar forsiktig på tlf (held den vannrett og bevegar den opp og ned) høyres det ut som noko er laust inni der. Har ikkje mista den ned, og merka dette plutselig no i kveld. 

 

Nokon andre med samme problem? Reknar med eg må levere den inn for sjekk? vil ikkje at batteriet plutselig skal begynne å brenne..... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I kveld dukka det opp ein knitrande lyd i telefonen :confused: Det kom i frå baksida, og var ein sann "elektrisk" lyd, som varte i nokon sekund før den ga seg. Kom igjen eit par gangar. Når eg ristar forsiktig på tlf (held den vannrett og bevegar den opp og ned) høyres det ut som noko er laust inni der. Har ikkje mista den ned, og merka dette plutselig no i kveld.

 

Nokon andre med samme problem? Reknar med eg må levere den inn for sjekk? vil ikkje at batteriet plutselig skal begynne å brenne..... :dontgetit:

Hadde samme problem, hvis den knitrende lyden kom når du åpnet kameraet eller en kamera app? Hadde problemet med den løse tingen også, han som var i disken gjettet det hadde en sammenheng. Leverte inn telefonen så fikset de det :) Endret av saks6
Lenke til kommentar

 

I kveld dukka det opp ein knitrande lyd i telefonen :confused: Det kom i frå baksida, og var ein sann "elektrisk" lyd, som varte i nokon sekund før den ga seg. Kom igjen eit par gangar. Når eg ristar forsiktig på tlf (held den vannrett og bevegar den opp og ned) høyres det ut som noko er laust inni der. Har ikkje mista den ned, og merka dette plutselig no i kveld.

 

Nokon andre med samme problem? Reknar med eg må levere den inn for sjekk? vil ikkje at batteriet plutselig skal begynne å brenne..... :dontgetit:

Hadde samme problem, hvis den knitrende lyden kom når du åpnet kameraet eller en kamera app? Hadde problemet med den løse tingen også, han som var i disken gjettet det hadde en sammenheng. Leverte inn telefonen så fikset de det :)

 

Det kan stemme at den kom når eg brukte kameraet. Då skal eg høyre med elkjøp i morgon. Takk for svar @saks6 :)

Lenke til kommentar

Til meg sier Samsung det samme om S6 Active som om Note 5 - "foreløpig ingen planer for å lansere denne i Norge". Tror nok du skal glemme å få tak i denne her til lands, som Marinius sier. Syntes Samsung gjør et par tvilsomme beslutninger for tiden.. nå skal jeg ikke påstå å være noe markedsgeni, da hadde jeg nok ikke jobbet i butikk, men det kan umulig være spesielt smart å neglisjere et helt jævla kontinent med en av deres sterkeste, mest populære modeller (Note 5). Sukk.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

noen som har edge og kan dele sine erfaringer? 

S6 Edge? Bra på det meste, men ikke batteriet. Og denne kanten synes jeg bare var i veien. Litt ubehagelig i hånda for meg i alle fall. Ellers er ytelse, kamera og det meste mer enn bra nok.

 

Men batteriet var triste greier.

Lenke til kommentar

Jeg er skuffet over batteritiden, har en trådløs lader på jobb hvor jeg setter den når jeg er ved pulten. Hadde jeg ikke hatt det ville det vært tomt når jeg kom hjem. I helgene er det værre, men har et par quick-charge adaptere som hjelper veldig. En halvtime der gjør stor forskjell om man ikke bruker mobilen samtidig. Hadde Nexus 6 tidligere og den var merkbart bedre.

Samme her. Jeg har trådløse ladere både hjemme og på jobb, og mobilen ligger stadig vekk der. Batterinivået synker relativt fort. Sammenligner med min gamle S5 som min datter har arvet, og S6 synker merkbart fortere, også når den ikke er i bruk. Går aldri noe sted uten powerbank. Men fastcharge er genialt og hjelper en god del så lenge man er i nærheten av en stikkontakt!

Lenke til kommentar

I kveld dukka det opp ein knitrande lyd i telefonen :confused: Det kom i frå baksida, og var ein sann "elektrisk" lyd, som varte i nokon sekund før den ga seg. Kom igjen eit par gangar. Når eg ristar forsiktig på tlf (held den vannrett og bevegar den opp og ned) høyres det ut som noko er laust inni der. Har ikkje mista den ned, og merka dette plutselig no i kveld.

 

Nokon andre med samme problem? Reknar med eg må levere den inn for sjekk? vil ikkje at batteriet plutselig skal begynne å brenne..... :dontgetit:

Linsa til kamera som er løst.

Ikke noe å værr bekymret for så lenge kamera fungerer som det skal. Har vært slik lenge på min Note 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...