Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Klarer ikke bestemme meg, hvilken farge går folket for?

Siden jeg har hatt hvit S3, S4 og S5, vurderer jeg faktisk å gå tilbake til svart. ;-) Men gull ser jo litt snasen ut også, da. Syns forresten den svarte ser mer blåsvart ut?

-

Det jeg ikke klarer å bestemme meg for, er hvorvidt jeg skal kjøpe 64 eller 128 GB... 

 

Helt enig i at de ser blåsvart/midnight blue ut, hadde den bare vært helt svart hadde jeg ikke lurt på hva jeg skulle velge. 

 

Så den gullfargede på Spaceworld i dag og den var faktisk ganske nice!

Lenke til kommentar

 

Hentet min på posten nå  :)

Førstinntrykket er supert. Blir en fin ettermiddag!

Oi! Hvor bestilte du fra?

 

Forøvrig har jeg forhåndsbestilt S6 flat fra Komplett.no og da jeg snakket med de i stad sa de at den blir sendt ut dagen før (10.04) til de som har forhåndsbestilt.

 

Netshop.no

Lenke til kommentar

NetonNet sender nå ut. Også til oss som ikke har forhåndsbestilt.

Jeg bestilte i går og fikk spor.nr i dag tidlig.

Til dere som får før meg, blir det spennende å høre de første personlige erfaringene.

Jeg bestilte fra NetOnNet på tirsdag. Pakken er underveis, og regner med å ha den i dag :-)
Lenke til kommentar

 

NetonNet sender nå ut. Også til oss som ikke har forhåndsbestilt.

Jeg bestilte i går og fikk spor.nr i dag tidlig.

Til dere som får før meg, blir det spennende å høre de første personlige erfaringene.

Jeg bestilte fra NetOnNet på tirsdag. Pakken er underveis, og regner med å ha den i dag :-)

 

Vel...Om vi begge bor sånn nogenlunde sentralt, så får vel jeg i morgen i så fall.

Artig å høre hva du mener i løpet av ettermiddagen og kvelden.

Jeg valgte sort (flat) 32GB.

Har hatt hvit en stund nå, så valgte å skifte farge.

Og...

32 GB er mer enn nok for meg til mitt bruk.

Jeg er mest interessert i stillbilder og video, som jeg likevel ofte laster opp på pc for å se/redigere på større skjerm.

Derfor holder 32 GB i massevis.

Endret av cirka
Lenke til kommentar

 

 

NetonNet sender nå ut. Også til oss som ikke har forhåndsbestilt.

Jeg bestilte i går og fikk spor.nr i dag tidlig.

Til dere som får før meg, blir det spennende å høre de første personlige erfaringene.

Jeg bestilte fra NetOnNet på tirsdag. Pakken er underveis, og regner med å ha den i dag :-)
Vel...Om vi begge bor sånn nogenlunde sentralt, så får vel jeg i morgen i så fall.

Artig å høre hva du mener i løpet av ettermiddagen og kvelden.

Jeg valgte sort (flat) 32GB.

Har hatt hvit en stund nå, så valgte å skifte farge.

Og...

32 GB er mer enn nok for meg til mitt bruk.

Jeg er mest interessert i stillbilder og video, som jeg likevel ofte laster opp på pc for å se/redigere på større skjerm.

Derfor holder 32 GB i massevis.

Valgte samme som deg. Holder for meg også. Bor i Skien .
Lenke til kommentar

 

 

Dette lover virkelig ikke bra. Slik uakseptabel lag ved browsing var grunnen til at jeg solgte min S5 og min Galaxy Tab S.

 

Fikk litt mer lyst på telefonen etter å ha tafset på den på elkjøp, men når jeg ser slike videoer så mister jeg lysten totalt igjen.

 

Det er jo bare å ta en ny tur i butikken og prøve det! Bedre å teste selv enn å kanskje bli "lurt" av en slik video.

 

Det var utrolig mye lagg i den videoen du la ut, men kan ikke si jeg har lest noe om lignende i diverse tester, eller sett noe til det selv når jeg har prøvd telefonen. Det kan være at det var programvare/hardware-feil på den telefonen i videoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...