Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Telenor sine sider står det at salgsstart er 11.april, så da antar jeg at de begynner å sende ut da og at telefonene vil komme i posten på mandag/tirsdag? Eller tror dere de sender ut tidligere slik at man har de 11?

 

Ser jo bl.a. Sprint og Verizon i USA allerede har begynt å sende ut ...

Lenke til kommentar

På Telenor sine sider står det at salgsstart er 11.april, så da antar jeg at de begynner å sende ut da og at telefonene vil komme i posten på mandag/tirsdag? Eller tror dere de sender ut tidligere slik at man har de 11?

 

Ser jo bl.a. Sprint og Verizon i USA allerede har begynt å sende ut ...

 

Vanligvis ved forhåndsbestilling sender de som regel ut slik at man har produktet på lanseringsdagen, men jeg vet ikke hvor strenge Samsung er på dette. Kjipt å vente helt til mandag-tirsdag neste uke. :)

Lenke til kommentar

Jeg har forhåndsbestilt S6 Flat fra Komplett.no. Tror dere de sender ut før den 11., slik at vi har den på release-dagen (som forøvrig er en lørdag ??).

Da jeg bestilte S5 i fjor så var salgsstarten en fredag, men jeg fikk den ikke før mandagen... :( Det var fra Komplett. Men jeg tror det går raskere om du kan hente den på et pickup-point. 

Lenke til kommentar

 

Jeg har også bestilt fra Komplett, men jeg har valgt Pick-up-point i håp om å slippe å vente til mandagen.

 

Hørtes lurt ut. Mulig jeg endrer ordren min til pick-up point jeg også. :)

 

Hva med de fysiske butikker?

F eks å møte på en Elkjøpbutikk på Lørdag?

Lenke til kommentar

Ser ikke ut til at Elkjøp har Edge på lager, ikke på nett i alle fall?

 

Det stod noe på SpaceWorld sine sider om at Edge selges eksklusivt til Telenor-kunder den første måneden. Noen som vet om det gjelder over alt???

 

Og noen som har mer info om når den grønne evt. er i salg?

 

Og er det 10. eller 11. april som er offisiell dato? Jeg har sett begge...

Endret av Hufza
Lenke til kommentar

Ser ikke ut til at Elkjøp har Edge på lager, ikke på nett i alle fall?

 

Det stod noe på SpaceWorld sine sider om at Edge selges eksklusivt til Telenor-kunder den første måneden. Noen som vet om det gjelder over alt???

 

Og noen som har mer info om når den grønne evt. er i salg?

 

Og er det 10. eller 11. april som er offisiell dato? Jeg har sett begge...

 

Dette gjelder over alt. Edge er Telenor-eksklusiv første måned etter salgsstart. Etter det er den fritt frem for andre operatører. Dette gjelder i hele Norge, ja. Grønnfargen er forsinket og vil ikke være tilgjengelig før en gang ut i mai, i verste tilfelle ikke før juni (ref Samsung). Lansering er 11 april, på førstkommende lørdag. 

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Telenor har nok betalt fett for den avtalen. Telefonen skal uansett ikke være operatørlåst. Mulig den kan kjøpes med Telenor kontant. Da kan man jo bare smelle inni sitt eget simkort, uansett operatør.

Vet du at den ikke blir operatørlåst?

Lenke til kommentar

 

Telenor har nok betalt fett for den avtalen. Telefonen skal uansett ikke være operatørlåst. Mulig den kan kjøpes med Telenor kontant. Da kan man jo bare smelle inni sitt eget simkort, uansett operatør.

Vet du at den ikke blir operatørlåst?

 

 

Du kan kjøpe den uten abn hos Telenor. Samsung Galaxy S6 edge 64GB, gull for 7400,- . Fant ikke Iphone uten abn hos Telenor. Hos Komplett koster Apple iPhone 6 plus 64 GB Gold 8600.-

 

Et enkelt valg for meg, det blir Samsung Galaxy S6 edge 64GB for meg. Skal bli greit å dra på tur uten ekstra kamera med. Er veldig fornøyd med F 1.9, muligheten for å ta bra bilder i skumring uten blitz.

Da er bare utfordringen å få den Iphone frelste innkjøpssjefen til å si go. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...