Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja den skal være det om man følger internasjonal pris.

 

32GB S6 Edge skal koste samme som 64GB S6.

telenor vil ha 8200 for sin... De benytter vel sjansen til å håve inn nå som de har enerettighet i 1 måned.

 

Telenors nettbutikk er alltid svindyr på telefoner uten abonnement. Jevnt over 1000 kr over markedspris, +/- F.eks tar de 4999 for Z3 Compact som andre butikker tar 3999 for. 

Lenke til kommentar

Rekk opp handen den som visste at :::::

For å få en Edge i morgen er du PLIKTET til å inngå et 4 ukers langt bindingsvrøvel med Telenor ,alternativt vente i 4 uker før telefonen er fri for kjøp

 

Dette er nylig dukket opp hos forhandlere på mail

Jeg forhåndsbestilte S6 Edge den 2.mars hos Netonnet og iflg sporing så har jeg den i morgen, uten noen innblanding fra Telenor. Men noen dager etter at jeg bestilte så forsvant Edge modellen fra Netonnet sine sider. Betalte 8000 inkl frakt.

Lenke til kommentar

Må si jeg er litt skuffet nå.

 

Reserverte mobil 04.04.15. Får mail fra djuice 08.04.15 om at mobilen min er på lager, og må bruke linken for å fullføre bestilling.

Fullfører bestilling og får en bekreftelse på dette, men i denne bekreftelsen står det også at mobilen blir sendt umiddelbart om den er lagerført. Lagerført skal den den jo være ifølge den første mailen.

 

Er det samsung som nekter Telenor/djuice å sende ut før i morgen eller er det djuice som tuller? 

 

Bor i Bodø, så har jo ikke mobilen før tidligst torsdag. 5 dager etter lansering  :hm:

Lenke til kommentar

Må si jeg er litt skuffet nå.

 

Reserverte mobil 04.04.15. Får mail fra djuice 08.04.15 om at mobilen min er på lager, og må bruke linken for å fullføre bestilling.

Fullfører bestilling og får en bekreftelse på dette, men i denne bekreftelsen står det også at mobilen blir sendt umiddelbart om den er lagerført. Lagerført skal den den jo være ifølge den første mailen.

 

Er det samsung som nekter Telenor/djuice å sende ut før i morgen eller er det djuice som tuller?

 

Bor i Bodø, så har jo ikke mobilen før tidligst torsdag. 5 dager etter lansering :hm:

Akkurat samme for meg, bare jeg reserverte 23/3. Rart at to stk her har sagt de har fått sporingsnr. Veldig kjedelig å måtte vente til over helga når Telenor sier den sendes så fort den er på lager, og ja det var den jo som du sier. Endret av VistaX
Lenke til kommentar

Skal ringe djuice i morgen. Spent på hva forklaringen er. Med mindre de er pålagt av Samsung å vente med å sende, så er jeg skuffet over djuice. 

 

Første gangen jeg virkelig har lyst på en mobil på release. Tenker jeg stikker innom Elkjøp i morgen for å se om det er mulig å skaffe seg en der  :wee:

Endret av Duckhunter
Lenke til kommentar

Jeg liker virkelig denne fingeravtrykkleseren! Det går fint å legge inn den samme fingeren flere ganger, så jeg registrer tomlene mine både litt skrått for tohåndsmodus samt horisontalt for når jeg holder telefonen med én hånd.

 

Det eneste som skuffer meg litt, er manglende mulighet for å legge widgeter på låseskjermen. Det er veldig greit å ha en kalenderoversikt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ringe djuice i morgen. Spent på hva forklaringen er. Med mindre de er pålagt av Samsung å vente med å sende, så er jeg skuffet over djuice. 

 

Første gangen jeg virkelig har lyst på en mobil på release. Tenker jeg stikker innom Elkjøp i morgen for å se om det er mulig å skaffe seg en der  :wee:

Men vil ikke det bli endelig dyrere da?

Synes også som sagt det er rart at noen er sendt hvis Telenor har fått beskjed om ikke å sende ut.

Lenke til kommentar

Har ikke tenkt å kjøpe der, men bruke det mot djuice når jeg ringer :)

 

Edit:

Ser av tidligere poster at det er samsung som nekter dem å sende ut før release.

Men uansett klønete å ikke opplyse om dette i mailene de sender ut. Jeg gikk i den tro at den skulle sendes på onsdag, slik at jeg hadde den i morgen på release.

Endret av Duckhunter
Lenke til kommentar

Jeg liker virkelig denne fingeravtrykkleseren! Det går fint å legge inn den samme fingeren flere ganger, så jeg registrer tomlene mine både litt skrått for tohåndsmodus samt horisontalt for når jeg holder telefonen med én hånd.

 

Det eneste som skuffer meg litt, er manglende mulighet for å legge widgeter på låseskjermen. Det er veldig greit å ha en kalenderoversikt her.

Prøv denne så får du kalender på låseskjermen :-)

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cliffcawley.calendarnotify

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke tenkt å kjøpe der, men bruke det mot djuice når jeg ringer :)

 

Edit:

Ser av tidligere poster at det er samsung som nekter dem å sende ut før release.

Men uansett klønete å ikke opplyse om dette i mailene de sender ut. Jeg gikk i den tro at den skulle sendes på onsdag, slik at jeg hadde den i morgen på release.

Ah, skjønner.

 

Jeg spurte forresten Telenor kundeservice tidligere i dag og dette var svarene jeg fikk:

Jeg: Når begynner dere å sende ut Samsung Galaxy S6? Jeg fikk ordrebekreftelsen på onsdag om at den ville være fremme ila 1-3 dg

Telenor: Vi sjekka status på bestillingen nå. Det har ikke kommet noe mer informasjon, men vi regner ikke med at det tar så lang tid!

Jeg: Er det slik at dere ikke sender telefonen før lanseringsdagen som er i morgen 11.april?

Telenor: Hvis telefonene er klare sendes muligens noen i dag, men kan ikke love noe konkret her. :) /Jan Olav

 

Til dere som har fått deres, hvilke "bloat-apps" er det man ikke kan fjerne (deaktivere/slette)?

Lenke til kommentar

 

Akkurat samme for meg, bare jeg reserverte 23/3. Rart at to stk her har sagt de har fått sporingsnr. Veldig kjedelig å måtte vente til over helga når Telenor sier den sendes så fort den er på lager, og ja det var den jo som du sier.

 

 

Fikk sporingsnr, men ikke mye å glede seg over. Ser ikke ut til at den er mottatt av posten enda engang.

Rævva, hadde jeg visst det her hadde jeg heller skaffet meg telefon på Elkjøp elns i dag.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått brukt tlf et par dager og må si meg meget fornøyd. Tlf utstråler kvalitet i alle ledd. Den ligger utmerket i hånden (som ho sa brura) og oser byggekvalitet. Skermen er umatchet og klart den beste fra Sammy så langt. Fargene er nedtonet og mer naturlig enn på tidligere versjoner. Starting av kameraet via hjemtasten er genialt og funker smertefritt hver gang. Fingertrykkavleseren reagerer umiddelbart og er raskere enn på min kones 5S, en liten berøring er alt som skal til. Jeg investerte og i den nye trådløse laderen og den virker lytefritt selv med et CaseMate deksel på tlf. USB-on-the-go er noe jeg virkelig har lært meg å sette pris på og jeg overførte 30 GB med innhold via minnekortleser, noe som tok ca 20 min. Dette reduserer savnet av minnekort. Batteritiden er det for tidlig å si noe om da det vanligvis tar noen ladesykluser før batteriet yter maks.

 

En kort liten oppsummering fra en happy user

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...