Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ingenting fra Telenor enda. Ligger nok ikke på postkontoret før til uka  :hrm:

 

Kundeservice på nettbutikken opplyste at de ikke sendte noen telefon før lanseringsdagen.

Så da er det lite håp om å få før tirsdag/onsdag....

 

Synd kundeservice har opplyst helt andre ting i direktemeldinger på facebook...

 

Det står jo også i mailen jeg fikk at det ville ta 1-3 dager fra jeg bestilte til jeg kunne hente den på postkontoret.

Lenke til kommentar

De som er interessert i trådløs lader og Gear VR til S6 / S6 Edge burde vurdere nattåpent på Spaceworld Megstore, Storgata i Oslo. Der blir det nattåpent i regi av Samsung og det blir noen gode dealer på trådløs lader og noen latterlig gode priser på Gear VR.

Gear VR? Til S6? Har denne engang kommet? Sist jeg hørte fikk ikke Samsung LOV til å selge Gear VR i Norge. Har du noe link på dette?

 

Edit: to minutters research ga resultater :p Gear VR til 799 er helt SINNSYKT. Anbefaler alle som bor i Oslo og som er nysgjerrig på VR til å løpe og spille seg i kø allerede. Merk dog at den ikke leveres før i uke 19. Tviler litt på at den datoen holder mål..

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

 

Ingenting fra Telenor enda. Ligger nok ikke på postkontoret før til uka  :hrm:

Har snakket med kundeservice idag. SIden  lanseringen ikke er før i morgen(11 april), nekter Samsung Telenor i å sende ut telefonene før offisiell salgstart. De blir sendt mandag 13. april  :wallbash:

 

Han jeg snakket med sa at hvis telefonene var klare og på lager ble de sendt ut i dag

 

Edit: Jeg har heller ikke fått mail enda.

Endret av VistaX
Lenke til kommentar

Vi får endel vi skal forhåndselge til meget gode priser på lansering/nattåpent hvertfall, utover det aner jeg ikke. Leveres ikke direkte, de ankommer om noen uker.

 

Så kult, da! Når jeg snakka med Samsung for en to-tre måneder siden, så sa de til meg at Oculus ikke hadde rettigheter til å selge produkter i Norge og at de derfor ikke trodde Gear VR kom hit med det første. Har du noe mulighet for å finne ut om dere på Spaceworld kommer til å ha muligheten til å bestille opp ekstra enheter utover de hundre dere får tildelt? Jeg kjøpte min Gear VR (til Note 4) via ebay og måtte totalt betale bortimot 3000 kr inkl. ekpressfrakt fra USA. Kunne tenkt meg norsk garanti på en sånn sak, dersom jeg kjøper en ny utgave i fremtida. Hadde vært kjekt å være Spaceworld-kunde i så fall! 

 

 

Rekk opp handen den som visste at :::::

For å få en Edge i morgen er du PLIKTET til å inngå et 4 ukers langt bindingsvrøvel med Telenor ,alternativt vente i 4 uker før telefonen er fri for kjøp

 

Dette er nylig dukket opp hos forhandlere på mail

 

Dette har butikken min visst om i bortimot en måned nå. Er ikke akkurat noe nytt. Telenor har eksklusiv rettighet til salg av telefonen i én måned etter salgsstart. Skal du ha den i Norge med én gang, så må du kjøpe hos Telenor og det blir da et 12-måneders langt "bindingsvrøvel" som du kaller det for, ikke 4 uker. Du kan derimot vente i fire uker og kjøpe den uten abonnement, eller via en annen operatør. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...