Gå til innhold

Omtale av Max Payne 2: The Fall of Max Payne


Anbefalte innlegg

bedre at det er kort og godt, enn langt og ensidig.

Agreed. Det er en grense for hvor lenge man kan holde historien gående uten for mye gjentagelser, selv om de sikkert kunne presset inn enda en episode. Max Payne 2 er rett og slett et kort og utrolig bra gjennomført film noir actiondrama.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Max Payne 2 er klart et de beste spillene som har kommet ut i år!!! Noen klager over at det mangler multiplayer. Ser ikke helt for meg hvordan eventuelt online spilling skulle godt for seg i et spill som MP2?!?! Kjører spillet med alle innstillinger på MAX, men det er ikke antydninger til hakking.

Lenke til kommentar
Max Payne 2 er klart et de beste spillene som har kommet ut i år!!! Noen klager over at det mangler multiplayer. Ser ikke helt for meg hvordan eventuelt online spilling skulle godt for seg i et spill som MP2?!?! Kjører spillet med alle innstillinger på MAX, men det er ikke antydninger til hakking.

Hehe, så har du jo ikke så veldig dårlig skjermkort at det gjør noe heller...

 

Hvilken oppløsning kjører du spillet på?

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har spilt et så gjennomført bra spill.

 

Sitt i et mørkt rom, og spill dette spillet.

 

Når man f.eks. kan skyte en man, i hodet, ned fra en murkant med sniper-riflen og gubben bare tar av og lander 10 meter lenger borte. Da forstår man sikkert kraften av en grovkalibra rifle.

 

Det råeste må være å skyte med avskåret hagle i bullettime. Da skyter Max to shells, spinner rundt en gang, samtidig som han plukker frem 2 nye shells og mater disse i. Fantastisk å se på.

 

Jeg har bare hatt tid til å runde det en gang til nå, og da har jeg ikke fått mitt nye skjermkort engang. Nå kjører jeg det @ 1280x960 @ high - med mitt GeForce4 TI 4200, kort. Vel.. texturerez er vel på medium, og pre-et-eller-annet er også på medium. Kjører det uten AA og AF.

 

Kunne godt tenke meg at spillet var lenger enn det er.

 

-Chief-

Lenke til kommentar

Hvorfor skal på død og liv alle spill vare like lenge som Morrowind? Det at MP2 er så kort, men likevel så bra vitner om godt håndtverk. Kan veddde på at utviklerene ikke ville at spillet skulle dras ut i det uendelige, men slutte på en naturlig måte.

Mp er ikke noe must i et spill. Se på MW og Gothic. At det skal dra ned at et spill ikke har mp er svada. Mp kan være et ****** å spille og det er ikke alle spill som passer til mp.

 

Jeg er fremdeles på ch. 1 i Max, og jeg liker det. Jeg sammenlikner ikke historien med noe som helst, jeg bare hører på og følger handlingen, for det er jo som de fleste filmer, Lineært.

 

At det er bedre en forgjengeren er soleklart, men som alltid er eneren best. Se på Matrix og maaange flere. Skulle Max 2 vært bedre måtte man ha funnet opp bullet-time på nytt og det er vel for mye å forlange, selv om det jo er forbedret :mrgreen:

 

Grafikken er konge syntes jeg, ting å utsette her også, men stort sett er det bra. Som den grafikkfanatikeren jeg er føler jeg at Max 2 er et skritt i riktig retning. Noen scener kan minne om HL2 grafikkmessig, og det er spennende.

 

Husk at det første man leter etter når det kommer noe bra, en idè, et spill, en låt osv, er feil og svakheter. Man er i utgangspunktet negativ, og det er bra men man må bare ikke bli blind for alt det som er fantastisk med den idèen osv...

 

Max 2 har aldri blitt hypet på samme måte som HL2, DOOM3 og Far Cry og derfor var mye uventet.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Bra skrevet anmeldelse :yes: Hvordan trur dere Max Payne 2 vil være på min maskin(se signatur) med en oppløsning på 800x600,med avskrudd AA og AF og high eller medium grafikk detaljer?

Hehehe, tenk så lenge sia! Nå kjører jeg det i 1680x1050 på full grafikk :D

 

 

Men bare så det er sagt, Max Payne er det beste spillet som finnes. Har aldri spilt noe som har gjort så mye inntrykk på meg. Rett og slett noe av det største som har skjedd i spillverdenen, spør du meg.

 

Kommer det en tre-er?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...