Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det bare noen par dager til 2015 og jeg lurer på hva vi gleder oss til i spillåret 2015?

 

Selv gleder jeg meg til den nye versjonen av Grim Fandango, det blir nok noen timer med ren nostalgi!

 

Andre spill:

- Resident Evil 1 som er pussa opp 2 ganger nå ^^

- H1Z1 - enda et Survival spill

- Metal Gear Solid V: Not the demo version

- Might and Magic: Heroes VII - var fornøyd med nr 6 og blir helt sikkert fornøyd med denne også.

- Kan vel tilføye Heroes III HD til lista

 

Hva med deg?

Endret av Slowmech
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grim Fandango

 

Battlefield Hardline

 

The Witcher 3

 

The Division

 

The Order 1886

 

Batman Arkham Knight

 

Dark Souls II Scholar Of The First Sin

 

Dragonball Xenoverse

 

Naruto Ultimate Ninjastorm 4

 

Saint's Row IV Reelected/ Saint's Row Gat Out Of Hell

 

Dying Light

 

Final Fantasy Type 0 HD

 

Resident Evil HD

 

Resident Evil Revelations 2

 

Screamride

 

DMC: Devil May Cry Definitive Edition

 

Mortal Kombat X

 

Tekken 7

 

Street Fighter V

 

Bladestorm Nightmare

 

Life Is Strange

 

Dead Or Alive V Last Round

 

Uncharted 4: A thiefs end

 

Just Cause 3

 

Crackdown

 

State of decay(X1)

 

Dynasty Warriors Empires 8

 

Day Of The Tentacle

 

Heroes Of Might & Magic III HD

 

Xenoblade Chronicles X

 

Captain Toad Treasure Tracker.

 

Shin Megami Tensei x Fire Emblem

 

Mass Effect 4

 

Metal Gear Solid V The Phantom Pain

 

 

Det er disse jeg husker en så lenge

Endret av Joffe25
Lenke til kommentar

Har lest litt rundt på nettet for å få en oversikt over hva som kommer neste år, og må ærlig innrømme at jeg ikke ser frem til et eneste spill neste år.

 

Klart, det vil jo dukke opp spill på listen min utover året, men det nærmeste jeg kommer å glede meg er Batman: Arkham Knight.

 

Utover det håper jeg inderlig at det kommer en sesong to av The Wolf Among Us og en god utvidelsespakke til South Park: The Stick of Truth.

Lenke til kommentar

Alle spillene jeg gleder meg til er blitt nevnt allerede, bortsett fra The Legend of Heroes: Trails in the Sky Second Chapter. Eneren tok meg med storm tidligere i år som et av de beste JRPGene jeg har spilt og lokaliseringen av toeren (Q1 2015) er naturlig nok hva jeg ser mest frem til.

 

Ellers: Xenoblade Chronicles X, Tales of Zestiria, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Resident Evil HD, Bloodborne, den forbedrede utgaven av Dark Souls 2, Final Fantasy Type-0 og kanskje kan man også håpe på å få se Final Fantasy 15 mot slutten av året.

Lenke til kommentar

Det som er sikkert er at The Division vil i stor grad bli en siste sjanse for Ubisoft. Om det spillet skuffer tror jeg veldig mange har mistet all tillit.

Da er det bare å droppe alt som har med Ubisoft å gjøre allerede. Jeg har advart folk så lenge at "garanterte klassikere" aldri blir så bra som folk vil ha det til. Alien: Colonial Marines, det meste fra Assassin's Creed, Watch_Dogs, Alien: Isolation, Evil Within og Grand Theft Auto 4 (alt for seriøst) og GTA5 (kjedelig historie samt GTA Offline) er bare noen få eksempler. The Division blir sikkert bra, men folk kommer garantert til å klage. Spesielt hvis det er til PC også.

 

Nuvel. Min liste:

 

Rise of the Tomb Raider - lyst til å motsi meg selv og si dette er årets spill for min del. :p Men ser ikke helt hvordan det blir dårlig. Er det bare det forrige i reprise med nye brett blir det likevel et av årets beste spill for min del.

 

Resident Evil Revelations 2 - Oppfølger til det beste Resi siden Zero, og Claire er tilbake? Win-win. :D

 

Theatrythm Dragon Quest - hvis det kommer ut i Europa neste år, og ikke bare Japan...

 

Mortal Kombat X - sier seg selv.

 

Shin Megami Tensei x Fire Emblem - Fordi Persona Q er årets spill 2014 for min del, og det har vært ute en måneds tid.

 

Mass Effect 4 - fordi jeg så langt har brukt nesten 70 timer i Dragon Age 3. Bioware er tilbake. :D

 

Doom 4 - krysser fingrene...

 

Batman: Arkham Knight - tviler sterkt på at det blir bra (er jo fjerde nesten identiske spill), men krysser fingrene her også.

Lenke til kommentar

- No Man's Sky

- Uncharted 4: A thiefs end

- Evolve

- Batman: Arkham Knight

- Rise of the Tomb Raider

- Mortal Kombat X

- The Order: 1886

- Halo 5: Guardians

- Battlefield: Hardline

- Tom Clancys The Division

- MGS V: The Phantom Pain

- The Legend of Zelda(Wii u)

- Star Wars: Battlefront

- Quantum Break

- Rainbow Six Siege

- Project Cars

- The Witcher 3

- Mirrors Edge(Reboot/2)

- Final Fantasy 15

- Bloodborne

- Crackdown

- Homefront: The Revolution

- Street Fighter V

- Resident Evil Revelations 2

- Half-Life 3(Jeg har trua)

 

Er de jeg er mest interessert i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...