Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må helt ærlig si at jeg er sjokkert over at det er flere enn meg som mener det der om drikking her inne. Trodde alle var alkohol-lovere her inne som drakk seg fulle hver helg.... :p

Noen av oss er jo etablerte mennesker langt opp i årene :p

 

Forøvrig synes jeg mye alkoholholdig drikke er kjempegodt. Men det er jo forskjell på å drikke noen enheter i godt lag og å være sveiseblind.

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg er "alkohol-lover", forskjellen fra ungdommen er vel at jeg kan feste like godt om jeg er brisen eller full, bare ikke helt edru. Tidligere var alt så mye skumlere på fest; møte fremmede mennesker, snakke med jenter... spesielt om man skal være gæren nok til å prøve seg på et kvinnfolk var det behov for å drikke bort alle sperrer. Så kids, med alderen blir man heldigvis tryggere på seg selv.

 

Muligens det dypeste som er skrevet i denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg er "alkohol-lover", forskjellen fra ungdommen er vel at jeg kan feste like godt om jeg er brisen eller full, bare ikke helt edru. Tidligere var alt så mye skumlere på fest; møte fremmede mennesker, snakke med jenter... spesielt om man skal være gæren nok til å prøve seg på et kvinnfolk var det behov for å drikke bort alle sperrer. Så kids, med alderen blir man heldigvis tryggere på seg selv.

 

Muligens det dypeste som er skrevet i denne tråden.

Amen. I følge flere her inne finnes det ikke mellomting mellom helt edru eller ligge i grøfta i sitt eget piss og spy.

Noe jeg synes er like artig nå som for 8 år siden er å være en god gjeng ilag og kjøre fest. Å ha fest betyr ikke at alle ligger å kaver på gulvet som en kleptoman fra Serbia. Går fint an å være fulle og samtidig oppegående i godt selskap. Hvis noen voksne mennesker her inne ikke klarer dette så blir jeg bekymret på deres vegne.

 

Ja jeg blir mer fyllesyk nå enn før, men det er verdt det hvis det var en dritbra kveld! Faen

Endret av Wilshere19
Lenke til kommentar

 

Noen som har skaffet seg Fallout 4?

Yes, jeg har skaffa det på PC. Har allerede brukt 19 timer på det og føler fortsatt at jeg bare så vidt har begynt, det er så jævlig mye å utforske hele tiden at det aldri tar slutt. Skulle likt å sett spillet var litt bedre optimalisert, kanskje det blir bedre med patcher etter hvert, men det har ikke ødelagt spillopplevelsen min. Årets spill.

 

e: helvetes mobil...

 

Awesome. Blir nok bedre etter et par patcher. Kun 4 uker før jeg er ferdig med eksamener så skal jeg skaffe meg det jeg også! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...