Gå til innhold

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny hobby: å veie meg før og etter dobesøk. Foreløpig rekord er én kilo. Utfordring sendes herved ut.

Kall den tilbake, jeg vil faen ikke ha den ett-kilos-utfordringen din i posten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får tilbake penger på skatten. Greit det. Ikke så mye, så jeg har ikke bomma helt med skattesatsen i fjor (har fast prosenttrekk som jeg må estimere selv)

Skrevet

Det er tydelig at vi betaler for forskjellige ting, det er jeg som finansierer signalfeilene.

Takler ikke slike mennesker. Null forståelse for at det faktisk kan skje feil, i tillegg til å dra opp "HVORDAN KAN DET VÆRE FEIL I DEN TIDEN VI LEVER I". 4 K er latterlig lite når det gjelder å reise rundt i et helt år.

Skrevet (endret)

Flere deler av signalsystemet som Tbanen bruker er fra 60-tallet. Blir sikkert aldri perfekt, men når man sitter på et så gammelt signalanlegg så vil det ihvertfall hende at slike feil forekommer.

Endret av Mr. President™
Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Noen som har lyst til å gjøre en heftig lang innlevering for meg? Takker på forhånd, lykke til.

Skrevet

Det er tydelig at vi betaler for forskjellige ting, det er jeg som finansierer signalfeilene.

Takler ikke slike mennesker. Null forståelse for at det faktisk kan skje feil, i tillegg til å dra opp "HVORDAN KAN DET VÆRE FEIL I DEN TIDEN VI LEVER I". 4 K er latterlig lite når det gjelder å reise rundt i et helt år.

"Vi kan plassere en mann på månen, men ikke..."

Skrevet

https://twitter.com/ToniTranebaer/status/578475409760718848

De klarte det bare 6 av 7 ganger da. Rar ting å bruke som eksempel altså.

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Pøh, det var bare skuespill hele greia. Hvorfor vaier flagget når det ikke er vind på månen?????

Endret av medlem-105082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...