Gå til innhold

Oslo VIP krever betalt 2 år etter


Solefald

Anbefalte innlegg

lest igjennom hele tråden nå

moro lesing! :dribble:

 

 

at en person kan holde på sånn som det der.. :nei:

 

 

Edit. Da "VIP Kortet" hverken bruker chip eller magnetstripe, hadde det vært moro om noen tok bilde av kortet og laste det opp her.

Til noen få kroner så har jo plutselig hele Norge VIP-kortet om de får det printet fra feks vistaprints ol. :p

Endret av Merko.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med det er slik kortet ser ut?

http://www.oslovip.no/OsloVip_Bedrifts_Presentasj.jpg-for-web-xlarge.jpg

Liker at det står "Nye faste & lojale kunder"

Tråden her sier noe annet 

Jepp, men det var noe lite / lavoppløst.

 

men viser seg at det ikke er han som hadde laget bakgrunnen, så tok meg 15sek og finne fullsize.

 

med litt copy&paste

qR0LWxp.png

 

 

Mao. om man vil slippe "litt" billigere unna:

G6S0LJp.png

 

FgdDTUV.png

 

 

 

Så vet ikke helt hvor bra dette fordelskortet er uten chip jeg. :|

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

"Heisann.

Ja vi ser at du har fått massevis av motivasjon fra dine venner inne på diskusjon.no, som selvsagt alle sammen har rett på hva som helst.

 
Du kan jo hilse alle sammen der inne, at uansett hvordan dere vender og vrir på saken så har dere fortsatt signert en juridisk avtale som dere må følge,
uansett om dine venner på diskusjon.no sitter å motiverer folk til å ikke betale sine utgifter. 
 
Om du spør hvem som helst på gata, så ville nok ikke "Å droppe betaling" løst noen utgifter som du selv har bestilt,
selv om det selvsagt føles enklere der og da, men langsiktig så lager dette bare mer kostnader og problemer for våre kunder. 
 
Men skal sende saken til inkasso siden du vil dette, selv om vi ikke skjønner hvorfor du vil dette."
 
Fikk denne mailen nå. Fin fyr! 

 

Har du fått noen inkassovarsel enda? 

Lenke til kommentar

Jeg fikk samme mail i dag som flere andre her. Bestred kravet og han nektet for at grunnen var god nok selv om jeg flere ganger sa at jeg ikke har fått tjenesten jeg ble lovet. Etter mye frem og tilbake ringte *fjernet navn* og han var særdeles ufin. Mente at jeg burde være smart nok til å betale, og han nektet å svare på flere av spørsmålene mine, blant annet om hvilket inkassoselskap de bruker. Etter masse frem og tilbake på tlf med han så var det plutselig greit å halvere kravet, men bare hvis jeg betaler før NATT til søndag. Eh. Jeg blir helt matt jeg og orker ikke bruke mer tid på den gærningen så betaler og kommer til å advare ALLE mot denne svindleren. De spekulerer åpenbart i at folk får nye bankkort.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Ja det har du rett i.. og vil jo ikke bidra til det, men behøver noen seriøse råd til hva jeg skal gjøre videre? Han har jo sikkert loven på sin side. Jeg glemte bort hele medlemsskapet etter å ha forsøkt å bruke det noen ganger (uten hell, ettersom alle nektet for å ha avtalen). Han er ikke pliktet til å sende purring heller, kun inkassovarsel. Men skal sies at han truet med å sende alt til inkasso hvis jeg ikke betaler før natt til søndag. Men han har jo aldri sendt noe inkassovarsel. Samme frist gjaldt for det halverte kravet hans. Ba flere ganger om en faktura men det kunne han ikke tilby. Kun en sum på mail. Jeg trodde man hadde krav på faktura selv om man har fått redusert det opprinnelige beløpet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det hele virker jo som tommetrussler fra han sin side,

er det noen som i det hele tatt har fått innkasso fra han?, det virker som han ikke kan gjøre det siden han bruker det som skremselspropaganda. hvis han faktisk kunne og gjør det så hadde han bare sett det til innkasso.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Jeg har bestridt kravet skriftlig flere ganger i dag men han sier det ikke er gyldig grunn at jeg ikke har fått det jeg betalte for fordi det står i avtalen at de ikke har ansvar for om man faktisk får tilbudene de tilbyr:/ er jo helt sinnssykt hele greia.

 

I bunn og grunn kan han ikke selge luft og viser det seg at han ikke leverer så har man i bunn en ganske så ugyldig avtale som kan være basert på ulovlige inntekter for hans del siden han rett og slett svindler folk.

 

Å påstå at man får en tjeneste om man betaler og at man faktisk ikke leverer i nærheten av det som loves er i mine øyne soleklart en svindel , uansett jus ekspertene kan sikkert konkretisere dette.

 

Personlig hadde jeg bestridt kravet hans per epost , tatt kontakt med fri rettshjelp og forhørt meg med dem om jeg har grunnlag for å anmelde vedkommende for svindelforsøk og trusler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk denne mailen nå, og han har en litt annen oppfatning av virkeligheten enn meg. Det føles jo litt som en trussel det her da.

 

Heisann.

 

Jeg ser alt du skriver der inne, og du forteller jo ikke hele sannheten som feks at jeg startet telefonen med å be deg om at vi skulle holde det på et høflig nivå, og at du provoserte meg om og om igje gjennom å avbryte meg og kalle meg for uhøflige ting, dette er jo selvsagt inget folk må vite om eller?

 

Regner med at du forstår at alle der inne på diskusjon.no selvsagt vil anbefale at du skal droppe å betale, men om du tenker logisk, har du noensinne løset en gjeld du har hatt, gjennom å droppe betaling, har dette løst saken eller gitt deg billigere oppgjør, NEI!

 

Men mitt tilbud, løser saken og gir deg under halvparten av prisen.

 

Vil du få flere problemer og bruke mest mulig tid i tillegg til å betale maksimalt, så bør du nok droppe betaling, men om du vil bli ferdig så kanskje det kan være lurt å betale det reduserte oppgjøret?

 

Innerst inne så forstår du nok hva som er best for deg både økonomisk og tidmessig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er jo helt klart en sak for tv2 hjelper deg :) 

 

Men WhatDoYouMean: Selfølgelig vil han ha deg til å betale. - Hvis han hadde hatt ett realt krav og enkelt kunne sende dette til inkasso, hvorfor skulle han gidde å gi deg halv pris på kravet? Han har jo allerede titals krav som må til innkasso, dit krav er jo ikke mere jobb for han. 

 

Hele firmaet bedrives av en tullete forretningsmodel, og jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare tar disse pengene som tapte penger, og beklager seg og heller prøve å bygge opp tjeneste for å kunne tjene penger på den videre. Pr idag er tjeneste elendig, og jeg håper virkelig ikke han tjener på dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...