Gå til innhold

Black Friday 2014 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik kan du ikke tenke,det vil "alltid" være bedre tilbud om man venter
Kan tenke meg ps4 vil falle ned til litt under 3000 etter nyttår,den var jo på rundt 2900kr for 1 uke siden tror jeg det var

Ps spillene kan du alltid kjøpe i $,da sparer du som oftest et par lapper om du er heldig,jeg kjøper spill for rundt 200-300 kr på xbox one,det er så klart kun digitalt og ikke fysiske spill da :)

Lenke til kommentar

Ble mye at og frem her for om jeg skulle gå for ny tv eller skjermkort. Vil gjerne ha en 4K skjerm av litt størrelse, men igjen er 4K så lite utbredt enda at jeg tror jeg gjorde det lurt i å vente til muligens neste år, å da har sikkert prisen allerde gått ned. Tror jeg gjorde et godt valg av å velge et ekstra skjermkort, så man får utnyttet 144Hz skjermen i de aller fleste spillene som er med litt eyecandy på :)

Lenke til kommentar

Jeg fant vel ingen tilbud med vesentlig avslag på de varene jeg var interessert i.
Det er imidlertid interessant at en haug med varer nå ligger på "veiledende pris" som er langt høyere enn prisen før Black Friday. Hodetelefoner som spratt opp fra 350 til 999 men aldri var i nærheten av en sånn pris før tilbudet. Etc.

 

Jeg tror den viktigste økonomiske lærdommen er å planlegge å ikke handle elektronikk på impuls i desember, for i julehandelen blir gjerne varene solgt med prisen usjekket, og da nullstilt til det prisen på varen var da den var ny.

 

Black Friday er blitt den dagen da man legger grunnlaget for høyere priser i julehandelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er et sunnhetstegn at det ikke er ekstreme tilbud i butikkene, betyr at marginene ikke er helt drøye. AtW

 

Sikkert nok hvis man faktorer inn at Norge har de beste forbrukerrettighetene i verden. I tillegg har den norske kronen svekket seg kraftig mot dollar, euro og pund. Ting blir ikke billigere hvis dette fortsetter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som bestilte fra Proteinfabrikken?

Jeg la en ordre der 1/12 (Cyber Monday) og den står fortsatt som åpen selvom alt er på lager.

 

De svarte på mailen jeg sendte med at de fikk inn ekstremt mange bestillinger og at de jobber med å få sendt alt, men synes kanskje det er på tide å sende varene nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...