Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig med deg tc47. Han har fått mye ufortjent kritikk denne sesongen. Han jobber like mye som to hester defensivt og offensivt. Han spiller med lidenskap og det var veldig synlig da han feiret 2-0 scoringen igår. Tror ikke LvG kunne ha valgt en mer passende kaptein :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig var Rooney god i går. Motivasjonen han fikk av å spille mot Arsenal gjorde at han ble litt seg selv igjen. Han vet hva den kampen betyr. Skal også sies at forsvaret til Arsenal kan de fleste kontre i senk.

Skrevet

Haha, jaaa. 3 bak. Dette blir lett.

Gleder meg som en liten unge til å se di Maria lage ett nytt hull i Monreal og Mertesacker!

Gleder meg til angrepet våres skal løpe ringer rundt barnehagebarna i forsvaret deres og den snegle-midtbanen deres. Blir så lett.

:rofl:

• Liker 7
Skrevet

Det var feiende lett. Å avslutte var tydeligvis veldig vanskelig.

Hjelper lite at en kamp er lett når man til slutt taper.

Ikke takket være deres lag. Vi gjorde det mot oss selv. Dere var elendige.

Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet (endret)

:) Nei. :) Vi tapte fordi vi sløste sjansene våres. :):):)

Det er det samme som å være elendig, jeg foretrekker å utnytte sjansene mine.

Endret av Slettet-GlDE6z
Skrevet

Fellaini startet jo hele saken med å provosere Wilshere uten mye grunn, og dette så nok dommeren også som anså de som like gode.

Uansett rødt kort? Da skulle det vært mye røde kort i fotballen, og i en slik kamp skal det være, og bør forventes litt temperatur.

Det jeg tror du sikter til OhEasy var nok at Fellaini gir Gibbs en dytt i ryggen som resulterer i full krasj med keeper på det første målet.

Et mål som i to situasjoner i forkant burde vært annulert (offside og dytt i ryggen).

Men det var dagen der United hadde flaksen med seg. Så også der.

Skrevet

:) Nei. :) Vi tapte fordi vi sløste sjansene våres. :):):)

Det er det samme som å være elendig, jeg foretrekker å utnytte sjansene mine.

Det er det samme som å være elendig foran mål. Det er vel ikke så vanskelig å forstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...