Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det så galt å være bitter etter man har blitt behandlet urettferdig? Eller man har opplevd at noe man bryr seg om ikke får som fortjent?

 

Jeg ser hele tiden i fotballtråder at bitter blir brukt som et slags skjelsord, som et ord som liksom skal latterligjøre person x. Jeg forstår ikke.

Hva var urettferdig? Bare Arsenal sin feil at de er ræva foran mål. Og det forsvaret vi spilte med var jo en gavepakke til dem fra starten av.

På begynnelsen ga vi bort ballen hele tiden på vår egen halvdel og de klarte ikke å utnytte det.

 

Isteden så utnytter vi våre sjanser. Og når de sliter med å score mot vårt skadeskutte lag så får de akkurat som fortjent.

 

Han kan godt være bitter men han er mer bitter mot United. Er jo bare komisk. Han er bitter fordi vi satte sjansene våre ?

#WengerIn

Lenke til kommentar

Sier jo litt om din innstilling. Hvorfor du påstår hva han bryr seg om eller ikke forstår jeg ikke. Han har kanskje sagt det til deg? Men ja, sikkert veldig positivt for Arsenal om at han ikke bryr seg om United til tross for en assist og nesten et mål.

 

 

Måten han eide to av Arsenal-spillerne på kanten da <3

 

Ærlig talt. Er du naiv nok til å tro han bryr seg om klubben? Han får en hinsides heftig lønn, derfor er han der og det er det eneste han bryr seg om.

Lenke til kommentar

Han kan godt være bitter men han er mer bitter mot United. Er jo bare komisk. Han er bitter fordi vi satte sjansene våre

#WengerIn

 

 

Jeg er ikke bitter. Klart, jeg er ikke glad for at de tapte, men når det går dårlig med Arsenal eller Brann bare minner jeg meg på at fotball ikke betyr en dritt og jeg burde ikke bry meg, og så blir jeg glad når det går bra. Du burde prøve det. Bedre enn negative-nancy metoden som noen her inne bruker ved å vente på det verste for så å ikke bli skuffet.

Lenke til kommentar

Ikke vært her inne på en stund nå, men måtte jo bare innom i kveld. Ante meg at det var noen bitre sjeler her i kveld, og det var det selvfølgelig :)

 

Skikkelig dritkamp av United som vi vinner likevel. Får assosiasjoner med seieren på Anfield i 07' da O'Shea banket inn målet på overtid.

 

Ingenting er som å vinne på bortebane mot en rival på en skikkelig drittdag!

 

Hadde overhodet ikke trodd på seier i dag, med alle disse problemene. Det må være vanvittig skremmende for Arsenal å slite med å score på en forsvarsfemmer bestående av to vinger, to uprøvde "tenåringer" og Smalling.

 

Vi skal bli bedre enn dette, og jeg er egentlig ikke bekymret, men mer letta over at vi ligger der vi ligger nå til tross for problemene vi har hatt. Bare City og Chelsea foran oss av de antatte topplagene, og dette er lag som jeg ikke forventet vi skulle klare å hamle opp med denne sesongen uansett. Arsenal, Liverpool, Spurs og Everton bak oss, er viktigst.

 

Avslutningsvis:

 

YESS!! Jævelig deilig seier! :D

Lenke til kommentar

 

Sier jo litt om din innstilling. Hvorfor du påstår hva han bryr seg om eller ikke forstår jeg ikke. Han har kanskje sagt det til deg? Men ja, sikkert veldig positivt for Arsenal om at han ikke bryr seg om United til tross for en assist og nesten et mål.

 

 

Måten han eide to av Arsenal-spillerne på kanten da <3

Ærlig talt. Er du naiv nok til å tro han bryr seg om klubben? Han får en hinsides heftig lønn, derfor er han der og det er det eneste han bryr seg om.

Ærlig talt, hva har det med Arsenal å gjøre uansett? Nei, jeg tror ikke at han hadde noe elsk-forhold til United som gjorde at han endte opp her. Du er veldig naiv som tror at Sanchez er en stor Arsenal-fan og det er derfor han endte opp i Arsenal.

Hvordan vet du hva han bryr seg om? Til å gi faen i alt annet enn penger så spiller han veldig bra. Et av ligaens beste så langt. Tror ikke Sanchez er en så stor Arsenal-elsker som du tror.

 

 

Endret av Dysfunctional
Fjernet personangrep
Lenke til kommentar

 

 

Sier jo litt om din innstilling. Hvorfor du påstår hva han bryr seg om eller ikke forstår jeg ikke. Han har kanskje sagt det til deg? Men ja, sikkert veldig positivt for Arsenal om at han ikke bryr seg om United til tross for en assist og nesten et mål.

 

 

Måten han eide to av Arsenal-spillerne på kanten da <3

Ærlig talt. Er du naiv nok til å tro han bryr seg om klubben? Han får en hinsides heftig lønn, derfor er han der og det er det eneste han bryr seg om.

Selvfølgelig er det pengene har er der for. Det samme kan sies om de fleste, også i Arsenal.

Lenke til kommentar

Ærlig talt, hva har det med Arsenal å gjøre uansett? Nei, jeg tror ikke at han hadde noe elsk-forhold til United som gjorde at han endte opp her. Du er veldig naiv som tror at Sanchez er en stor Arsenal-fan og det er derfor han endte opp i Arsenal.

Hvordan vet du hva han bryr seg om? Til å gi faen i alt annet enn penger så spiller han veldig bra. Et av ligaens beste så langt. Tror ikke Sanchez er en så stor Arsenal-elsker som du tror.

 

Har jeg sagt at Sanchez er en Arsenal elsker? De fleste fotballspillere nå til dags bryr seg hovedsakelig om penger, men så har man de som kun bryr seg om det. De man betaler store summer for. Slik som Di Maria og Falcao, som bare går der de får mest. De kunne faktisk ikke brydd seg mindre om United. Falcao dro til Monaco ffs. Han sa han dro der for å følge i idolet sitt, Thierry Henry, sitt fortspor. Lol. Nei, det er det som er faren ved all den pengebruken dere har nå. Dere selger de som bryr seg om klubben og ender til slutt opp med et lag som ikke kunne brydd seg mindre om resultatet. Det kan være farlig.

Endret av Dysfunctional
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg visste dette kom til å bli en kamp, lignende mot City. Vi dominerer fullstendig, men klarer aldri å avslutte. Noe må gjøres, skal ikke være mulig å tape slike kamper som i dag.

Alexis hadde ikke dagen og da er vi automatisk 99% mindre målfarlig. Ingen med selvtillit foran mål.

Flere av våre spillere som burde puttet i dag. Wilshere er et godt eksempel. Han prestere i starten av 1omg, å nærmest løpe ballen inn i mål, for å så sentre ballen i hanskene til De Gea....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...