Gå til innhold

Jente som frir til kjæresten?


Slettetkont0

Anbefalte innlegg

Jeg skal fri til kjæresten min og trenger alt av tips og råd jeg kan få.
Hvordan skal jeg gjøre det? Hvor? Hva bør jeg si? Annet?
Ønsker jo å være forlovet en stund, og senere gift, men burde jeg spørre "vill du gifte deg med meg?" eller "vil du forlove deg med meg?"

 

..Og ja, jeg er klar for å fri, selv om jeg skriver et slikt innlegg på diskusjon.no. Jeg er ikke ute etter å få vite hva jeg skal gjøre fordi jeg er usikker, jeg spør etter tips og råd som kan hjelpe meg litt bare.

 

:)

 

Holder forresten på å kjøpe ringer til oss begge nå. Synes det faller seg mye bedre å fri med ringer!

Men hvordan bør ringene være? Skal min være tynnere enn hans? Virker som om det er noen regler med dette eller vaner, ikke vet jeg

Endret av Slettetkont0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Vil du dele resten av livet ditt med meg?

nei? var ikke sånn jeg mente det.

Snakket om generelt, og hva folk generelt gjør, hva som er "standard". Ber ikke andre om å SI hva jeg skal gjøre, det er opp til meg.

 

 

Jeg skal fri til kjæresten min og trenger alt av tips og råd jeg kan få.

Hvordan skal jeg gjøre det? Hvor? Hva bør jeg si? Annet?

Ønsker jo å være forlovet en stund, og senere gift, men burde jeg spørre "vill du gifte deg med meg?" eller "vil du forlove deg med meg?"

 

..Og ja, jeg er klar for å fri, selv om jeg skriver et slikt innlegg på diskusjon.no. Jeg er ikke ute etter å få vite hva jeg skal gjøre fordi jeg er usikker, jeg spør etter tips og råd som kan hjelpe meg litt bare.

 

:)

 

Holder forresten på å kjøpe ringer til oss begge nå. Synes det faller seg mye bedre å fri med ringer!

Men hvordan bør ringene være? Skal min være tynnere enn hans? Virker som om det er noen regler med dette eller vaner, ikke vet jeg

Da beklager jeg, men ut i fra førstepost virket det som det var det du var ute etter. :)

Det er det jeg ville sagt hvis jeg skulle fri hverfall.

 

Angående ringene har jeg null peiling. Tror tykkelsen er noe du selv velger. Er litt søtt med like store ringer også, eller like ringer. eller ringer som utfyller hverandre.

Endret av Robinhood93
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...