Gå til innhold

Den store Apple Watch tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var lekker!

Grattis :D

Takk :)

 

Nice! Gikk for den i stellargrå uten Nike+.

 

Bare slik at du vet det, så er det kun den med LTE som har rød krone.

Takk og gratulerer til deg også. Du får jo klokka di 2 uker før meg.

Holdt på å kjøpe vanlig sølv uten Nike+ jeg også, men armbåndet som følger med er sånn gråhvit, ikke hvit hvit.

Før det var jeg sikker på stellargrå, som ser skikkelig mafia ut med svarte remmer!!

 

Prøver å finne gode remmer på eBay og AliExpress. Ikke så lett. Mye billig, men ikke sikkert det holder mer enn noen dager...

Lenke til kommentar

new S3 processor promises a further 70% performance increase over the S2. A new W2 chipset is dedicated to wireless connectivity, which promises 50% power efficiency improvements over the Series 2 and 85% performance improvements for Wi-Fi in particular.

 

The other big addition for the Apple Watch Series 3 is a barometric altimeter, which means it tracks elevation data. This is great for any outdoor activities such as cycling, skiing or running as it’ll track all of those difficult hill climbs or killer slopes. It’s also a great way to correlate the heart rate sensor against the actual effort and intensity of your exercise. While the graph might show your heart rate spike at a certain point, the elevation data might show you exactly why. Getting up those hills is seriously taxing, after all.

 

Even indoors, the barometric altimeter will be able to monitor the stairs you climb, which is a great motivator to opt for the stairs instead of the elevator. The Apple Watch 2 has to piggyback the altimeter in your iPhone, so you’ll truly be able to leave your phone behind with the Apple Watch 3.

 

 

Read more at http://www.trustedreviews.com/news/apple-watch-3-vs-apple-watch-2-3286324#aPGG3RSfbqKmmUC2.99

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei,

 

Har sett litt diskusjoner her inne angående 4G-versjonen og mulighetene for å benytte den her til lands.

Jeg skal nemlig til USA neste uke, og vurderer å plukke opp en Series 3 Watch.

Valget står da mellom å skaffe en med 4G eller en uten.

 

Noen som vet om 4G-versjonen vil fungere her til lands når mobiloperatørene her ordner med støtte for dette.

Eller må man skaffe en norsk Apple Watch da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...