Gå til innhold

Den store Apple Watch tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se hva klokken er. Motta notifications fra apper. meldinger fra messenger og iMessage. se at noen ringer når telefonen er lydløs eller utenfor rekkevidde. Følger med på "trening" skritt for dagen etc. værmelding kalender etc. 

 

Rett og slett en haug med småting som ja du kan sjekke med mobilen men som er veldig mye enklere å ha / få på hånden

Lenke til kommentar

Om du ikke er treningsnakroman så må du neppe lade hver dag. Min aldrende Apple Watch Series 2 som er brukt hver dag siden lansering, så den er da ca 2 år gammel går fra 100% ned til type 40% prosent etter en vanlig dag. Legger jeg inn litt trening så er jeg fremdeles ikke under 25%.

 

Kona sin Apple Watch Series 3 som er 1 år gammel er ikke i nærheten av å dø i løpet av en dag. Hun går normalt fra 100% ned til minimum 70% i løpet av en dag. Hun kan fint bruke den to dager, selv med noen saftige treningsøkter. Uten treningsøkter så kan hun nok klare tre dager men da er du i grenseland så vi ser ikke noen grunn til å tøye strikken såpass.

Lenke til kommentar

Om du ikke er treningsnakroman så må du neppe lade hver dag. Min aldrende Apple Watch Series 2 som er brukt hver dag siden lansering, så den er da ca 2 år gammel går fra 100% ned til type 40% prosent etter en vanlig dag. Legger jeg inn litt trening så er jeg fremdeles ikke under 25%.

 

Kona sin Apple Watch Series 3 som er 1 år gammel er ikke i nærheten av å dø i løpet av en dag. Hun går normalt fra 100% ned til minimum 70% i løpet av en dag. Hun kan fint bruke den to dager, selv med noen saftige treningsøkter. Uten treningsøkter så kan hun nok klare tre dager men da er du i grenseland så vi ser ikke noen grunn til å tøye strikken såpass.

 

Jeg føler dette reflekterer godt batteritiden på min Apple Watch Series 3 også.

Lenke til kommentar

Høres jo lovende ut.

 

Noen som vet hvor mange Eplehuset får inn i butikkene på dagen? Før har det vært slik at de la ut oversikt over hvor mye de fikk inn av iPhone, Watch osv. Men husker ikke om det var på Facebook eller hva. Er ikke på Face lengre så.

 

 

sjekket facebook for deg, men fant ingen info.

Fant ikke noe på hjemmesiden deres heller. 

Endret av Smultring77
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler DHL er flinke med å komme på døra i motsetning til de andre folka som PostNord, Bring osv. Så jeg hadde valgt det.

 

 

Hæææ flere Eplehuset butikker har Watch på lager når man sjekker lagerstatus i butikk. Er det ikke i morgen de kommer ut?

 

IMG_1138.png

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...