Gå til innhold

Den store Apple Watch tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fatter ikke helt hvorfor Apple spesifiserer Series 2 til samme batterilevetid som Series 1? For meg har batteritiden mer eller mindre doblet sammenlignet med Series 1... Det er smått absurd at med samme oppgitte "spesifikasjoner" på batteri så er den så latterlig mye bedre. Tok den av laderen 07:00 på torsdag, da var den 100%. Brukte den hele dagen med det normale av varslinger osv (dog ingen trening), ladet den ikke på kvelden som jeg normalt gjør og jeg brukte Sleep++ hele natta så klokka trekker mer strøm igjennom natta enn den normalt vil gjøre om den bare hadde vært på hånda. Brukte den hele den påfølgende dagen, igjen uten trening en ny natt med med Sleep++ og våkner i dag med over 40% batteri igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Verdt å merke seg at stålmodellen kan få litt småriper da. Pusses vekk uten nevneverdig problem, men blir forholdsvis lett synlige hairlines.

 

Stål ser også i mine øyne bedre ut med f.eks. skinnrem, og hvis glasset også er såpass mye bedre er det veldig lett valg for min del.

Jeg sier ikke at stål ikke ripes, men at aluminium ripes lettere. Safirglasset tåler veldig mye mer enn glasset på sport.

 

Min favoritt er stål kasse i stålfarge (ikke sort eller annen farge), med sort eller brun skinnrem.

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på Series 0 og 1? Når ble eventuelt series 1 lanser?

 

Edit: Så på Apple, stemmer det at Series 1 ble lansert samtidig som series 2, og er en oppgradert versjon av originalen?

Det vil i hvert fall si at det er dyre bruktpriser på finn! Mange første generasjon der til relativt høy pris.

Endret av Läkerol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...