Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du dumpet en kvinne som ikke var barbert?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk om overfladiske menn. Om du elsker en kvinne, burde det ha null & nix å si om hun er barbert nedentil. Tror dere virkelig at dere selv er så perfekte?

 

Om hun elsker deg burde det da være null problem å barbere seg en gang i blant for å glede deg og styrke forholdet.

 

Til tråden: Nei det ville jeg nok ikke, men samtidig ville det slitt på forholdet om hun var så egoistisk at hun nektet å gjøre noe så lite for min del, om det var viktig for meg og hun ikke hadde veldig gode grunner til å ikke gjøre det. I ett forhold bør tross alt begge parter være villige til å tilfredsstille den andre.

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at dere gjør dette til en diskusjon om hva som er rett og galt, og "hvor mye man elsker hverandre". Det handler ikke om det, men om individuelle preferanser, og individuelle prioriteringer. Hvis man ikke passer sammen, så passer man ikke sammen, uten at det er noe galt i det, eller at det betyr at kjærligheten ikke var god nok.

 

EEIP107.png

  • Liker 6
Lenke til kommentar

For å svare direkte på trådtittel og førstepost, så ser jeg ikke hvordan det skulle spille noen rolle. Ingen kjønnshårsfrisyrer gir immunitet mot slikt.

På en måte on-topic, men egentlig motsatt, så syns jeg det er en temmelig dårlig grunn, om det er den eneste man har.

For min del hadde det heller vært en positiv ting om hun ikke var barbert. Dette glattbarberingshysteriet har tatt helt av, og jeg håper det snart tar slutt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, det er den mest dummeste ideen å dumpe noen for. Man må jo være helt soss i hodet for å gjøre slikt.

 

Eneste grunnen at man skal slå opp er om man faktisk ikke liker personen selv. Dessuten så er dette en ganske naturlig del av et menneske uansett.

Endret av Fjell
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

For å svare direkte på trådtittel og førstepost, så ser jeg ikke hvordan det skulle spille noen rolle. Ingen kjønnshårsfrisyrer gir immunitet mot slikt.

 

På en måte on-topic, men egentlig motsatt, så syns jeg det er en temmelig dårlig grunn, om det er den eneste man har.

 

For min del hadde det heller vært en positiv ting om hun ikke var barbert. Dette glattbarberingshysteriet har tatt helt av, og jeg håper det snart tar slutt.

 

second that!

Lenke til kommentar

Hva om dama di sa at hun elsker hockeysveis. Og vil at du skal ha det, for det tenner hun på. Ville du hatt hockeysveis da? Det er jo et ønske fra henne som kan gjøre sexlivet mye bedre. Og du vil vel ikke nekte? Det er jo bare hår.

 

Ville du syntes det var greit at hun dumpet deg pga at du ikke ligner på MacGyver?

Jeg ville gjort det, og mer til. Jeg kunne ha kjøpt samme klær som MacGyver og farget hockeyen til å ligne mer på ham, hvis dama ba om det. Eneste kravet jeg ville stilt er at hun gjør noe for meg også. Et forhold handler om å gi og ta, så så lenge begge to går med på å gi og ta, ser jeg ikke problemet. Hva så om folk ikke liker hockeyen min? Det er ikke dem jeg deler livet mitt med. De får venne seg til det eller le bak ryggen min, jeg gir blaffen uansett. Bra venner godtar at jeg går med hockey, og spesielt når jeg sier hvorfor.

 

On-topic er jeg ikke spesielt glad i en uflidd regnskog der nede, men jeg ville ikke dumpet noen for det. Jeg er ikke en person som mener damer skal stelle seg og se ut som supermodellers, mens menn kan se ut som de har vært på skogstur det siste halvåret. Setter jeg krav til hvordan dama skal stelle seg, får jeg vel tåle å leve med det samme stellet selv. For den saks skyld har dama sagt noen ganger at hun har vurdert å klippe seg og få kort hår, men hun vet jeg ikke liker det. Derfor gjør hun det ikke. Det handler ikke om å gi henne lov, men om å respektere hverandre. Jeg gjør ikke ting jeg vet hun ikke liker, og hun gjør ikke ting hun vet jeg ikke liker.

Lenke til kommentar

Snakk om overfladiske menn. Om du elsker en kvinne, burde det ha null & nix å si om hun er barbert nedentil. Tror dere virkelig at dere selv er så perfekte?

Det handler om så utrolig mye mer.

Dersom dette er et ønske fra partneren og noe man synes er turn-off viss ikke blir gjort, så hvorfor nekte?

 

Hadde partneren min ønsket meg helt glattbarbert, vell så hadde jeg gjort det. Hadde hun ønsket at jeg hadde hårvekst der nede, så hadde jeg gjort det også. Det handler om å imøtekomme noe så simpelt for å få et godt sexliv.

Man føler jo seg mye bedre når man vet man er attraktiv også..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Snakk om overfladiske menn. Om du elsker en kvinne, burde det ha null & nix å si om hun er barbert nedentil. Tror dere virkelig at dere selv er så perfekte?

Det handler om så utrolig mye mer.

Dersom dette er et ønske fra partneren og noe man synes er turn-off viss ikke blir gjort, så hvorfor nekte?

 

Hadde partneren min ønsket meg helt glattbarbert, vell så hadde jeg gjort det. Hadde hun ønsket at jeg hadde hårvekst der nede, så hadde jeg gjort det også. Det handler om å imøtekomme noe så simpelt for å få et godt sexliv.

Man føler jo seg mye bedre når man vet man er attraktiv også..

 

 

Jeg regner med du mener "enkelt".

 

Jeg kommer aldri til å helbarbere meg. Det har jeg gjort to ganger i mitt liv, den første gangen for å kjenne hvordan det føltes, den andre gangen på grunn av en partners ønske. Det stikker og klør som et h****** når håret vokser ut igjen. Det er ikke bra stadig å barbere eller fjerne hår på annen måte i et så ømfintlig område som underlivet er.

 

Når det gjelder attraktivitet, har jeg hittil ikke opplevet at noen rygger i avsky eller rømmer. Oralsex er helt uproblematisk.

Lenke til kommentar

Synes det virker veldig overfladisk om man skal gjøre det slutt med noen av den grunn, kan ikke være mye glad i en person da.

 

Selv blir jeg aldri så behåret der nede, men bruker å barbere meg. Første gangene jeg gjorde det så klødde det noe infernalsk når det vokste ut igjen, men det blir bedre!

 

Har prøvd brazilian også og det skal jeg prøve igjen :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...