Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du likte BioShock, bør du holde et øye med remaken/rebooten av System Shock. Elsket de to første spillene, og gleder meg som en unge til neste. Kommer etter planen andre kvartal neste år. Er nok noen nye folk som lager det, men det er jo helt nye folk som lagde Doom også. :)

 

 

Oj, det så veldig interessant ut. Takk for tips :)

Lenke til kommentar

Spiller Shadow of War, og var i kamp en en orc. En annen orc sto oppe i et tårn og skjøt på meg, så jeg klatret opp dit, grep tak i idioten og pælmet ham utfor tårnet. Da jeg klatret ned var den andre orcen forsvunnet. Fatter ikke hvor han er blitt av. Eneste forklaringen jeg kan tenke meg er at han ble truffet av orcen jeg kastet ut av tårnet og døde. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

 

Dette er ikke stedet for å diskutere hva som er best av X eller Y, og det er heller ikke stedet for å klage på hvorfor du er misfornøyd med et spill. Dette er den hyggelige tråden om spilling, et sted for å dele positive opplevelser fra spilhobbyen. En halo-diskusjon som utviklet seg til konsoll vs pc-diskusjon er fjernet fra tråden.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, men kan sendes til meg via Personlig Melding (PM).

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål her. Fikk Wolfenstein II i dag, og har fått spilt en liten stund. Er på PS4, btw. Jeg liker det ganske godt, men problemet er at det tar så vanvittig lang tid å drepe fiendene her. Er det meningen det skal være sånn? Vi snakker å tømme hele magasinet i maskingeværet i én eneste fiende før han dør. Og da snakker vi en helt vanlig fiende, ikke en boss eller noe sånt tull. Når vi i tillegg snakker syv, åtte fiender om gangen, blir det bare slitsomt og kjedelig. Fikk med meg det der med å ta en commander først, for å unngå at de tilkaller hjelp. Men rett etter dette sprengte jeg en tank, hoppet ned i etasjen under, og vips var alarmen allerede i gang. Ser ingen mulighet til å ta commanderen før han/hun setter i gang alarment, så fiendene bare strømmer på. Og dette er svært tidlig i spillet? Hva er det jeg gjør galt? Har ikke giddet patche ennå, da den tar fire, fem timer å laste ned.

 

Bonusrunde: Jeg har Collector's Edition, og lastet ned Episode Zero. Men hvordan starter jeg den? Alt jeg ser er New Game, Load Game, Extra og Options? Er ingen steder å velge Episode Zero, DLC eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Jeg vet akkurat hvor du er, og der måtte jeg jobbe litt selv. Spiller på PC på nest vanskeligste eller vanskeligste grad. Ble faktisk litt usikker nå :p Men det var litt kaos under det segmentet der. Selv liker jeg å plukke soldatene med hodeskudd med lyddempet pistol eller snike meg innpå og ta flest mulig med øks.

 

Men ja, det er vel en 4-5 kuler i kroppen på soldatene så ligger det, med mindre man går for hodeskudd. Disse pansrede er jo en annen sak, men det er jo greit.

Lenke til kommentar

Kom meg forbi der etter litt slit, og det ble bedre etterhvert. Men tror nok jeg trenger en patch eller to. Har fått meg en granantkaster, og traff en fyr med to granater pluss tømte magasinet i maskingeværet i ham hele to ganger før han døde. Han var ikke engang beskyttet av noe som helst, bare en helt valig fiende. Og dette er for øvrig på nest enkleste vanskelighetsgrad. WTF? :p Men storkoser meg ellers med dette. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...