Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Jeg sa 200, ikke 275 eller 293. :p

 

Nå er det uansett sånn at jeg (som alltid) har mer enn nok på tallerkenen og innen jeg er ferdig med de spillene så har de nyere spillene gått mye ned i pris. Det fungerer greit sånn.

 

Nå har også de trådløse kontrollene mine til SNES Classic kommet, så den vil bli mer brukt i dagene fremover.

 

jupp har  alltid nok å spille. Feks ventet jeg til nå for å kjøpe Witcher 3, da fikk jeg i tillegg begge expansion pakkene med på kjøpet til 65% rabatt,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Offameg...ikke meningen at man skal få spille i natt her :p Skal endre oppløsning i valgmenyen, så går skjermen i sort i maskina starter på nytt.

 

Nvidia har kansje kommet med noen nye drivere til dette spillet, men nå orker jeg ikke å sitte her lengre  :hrm:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Høres ut som en GPU flaskehals Mala, på tide å kvitte seg med kortet, altså selge det til meg for halv pris siden det tross alt er brukt?  :whistle:

 

Men ja kom tilbake hit nå for å si nettop det at dere må huske å laste ned nye Nvidia driveren. Jeg skulle til å oppdatere men fant ut at hele GeForce Experience bare plutselig har forsvunnet fra PCen min av seg selv, og det var der senest i går når jeg fikk opp en notification vet jeg. Snåle greier :p

Lenke til kommentar

Ja alltid noe kødd :p Er så knust også nå, blitt syk etter 3 dager med ett helvetes kjør i Amsterdam. Så tolmodigheten var vel egentlig på ett kritisk nivå hehe.

 

Får kose meg med spillet senere tenker jeg :)

 

Sorry men åsen syk da, :(  trist men håper du får spillet mario 10 av 10 wow cool yeah. :cool:  :thumbs:  :green:  :love:  :D  :yes:

Wolfenstein nekter faktisk å starte i det hele tatt her. Kommer opp en "preparing to launch" melding som forsvinner etter 1. sekund og ser det er fler med samme problem på steam forumet.

 

EDIT: Denne hotfixen løste alle problemer. http://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4575

Testet nå for å se om spillet startet da, yes det startet, men venter på mario, 3 spill gå igjen om,  det ene vet du om andre skriver du om her, det 3 spillet har ikke kommet.

 

Haha, Lasergewher var jo nesten bare litt for kult et våpen :p

Cool da gleder meg til mer nå. :green:

Lenke til kommentar

Ja har reservert 1.stk Nintendo Switch + Mario Odyssey hos Power til min mor, og plukker nok med meg ett eksemplar selv :) Ellers er det halsen som er gåen + herlig feber!

 

Men NÅ blir det litt Wolfenstein 2!

 

EDIT: Og ingen STD her, bruker jo gummi :wee:

 

 

Fikk en liten time med Wolfenstein nå, og det var svært lovende som forventet! Oser av kvalitet og topp gjennomførelse!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Ja alltid noe kødd :p Er så knust også nå, blitt syk etter 3 dager med ett helvetes kjør i Amsterdam. Så tolmodigheten var vel egentlig på ett kritisk nivå hehe.

 

Får kose meg med spillet senere tenker jeg :)

 

Sorry men åsen syk da, :(  trist men håper du får spillet mario 10 av 10 wow cool yeah. :cool:  :thumbs:  :green:  :love:  :D  :yes:

 

Er 99% sikker på at Mala fikk med seg en god blanding STD's fra red light district :p

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ja alltid noe kødd :p Er så knust også nå, blitt syk etter 3 dager med ett helvetes kjør i Amsterdam. Så tolmodigheten var vel egentlig på ett kritisk nivå hehe.

 

Får kose meg med spillet senere tenker jeg :)

 

Sorry men åsen syk da, :(  trist men håper du får spillet mario 10 av 10 wow cool yeah. :cool:  :thumbs:  :green:  :love:  :D  :yes:

 

Er 99% sikker på at Mala fikk med seg en god blanding STD's fra red light district :p

 

Ha ha nå er du slem. :green:

Lenke til kommentar

Offameg...ikke meningen at man skal få spille i natt her :p Skal endre oppløsning i valgmenyen, så går skjermen i sort i maskina starter på nytt.

 

Nvidia har kansje kommet med noen nye drivere til dette spillet, men nå orker jeg ikke å sitte her lengre  :hrm:

Er jo det jeg sier. Konsoll + fysisk utgave = null stress. :)

 

In other news, jeg satt og spilte Assassin's Creed i går, og så en kamel i full galopp nedover en gate. En kort stund etter kom en fyr løpende som en gærning etter kamelen. Vil tro det var ren tilfeldig, men lo litt mer enn jeg kanskje burde ha gjort. :D Elsker sånne små detaljer.

Lenke til kommentar

Eventuelt var det ett stikk til temaet "camelfuckers" som de araberne er kjent for. Han løp med andre ord etter daten sin som prøvde rømme :p

 

Jeg er rett og slett revet mellom om jeg skal bare spille ferdig Wolfenstein eller om jeg skal kaste meg på AC med en gang siden det frister såååå jævlig. Har også lyst til å vente å se om Elkjøp faktisk ender med å sende meg en gratis Scorpio siden ordren min fortsatt ikke er blitt slettet til tross for at jeg ringte og avbestilte den og fikk refundert pengene. Hvis det skjer så kunne jeg fortsatt tradisjonen med å spille AC på Xbox og allikevel få 60fps. 11 dager ekstra å vente på noe som mest sannsynlig ikke skjer forsåvidt :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

AC er gammelt nytt. :p Sitter heller og nyter Super Mario Odyssey i dag.  :love: Har ventet på dette siden den 3-sekunders teaseren, og så langt ser det stort sett ut til å være verdt ventingen. Eneste minus er at dette er SM64 tvers gjennom, bare med noen få oppdateringer og endringer her og der. Hadde ikke hatt noe imot om de våget å ta litt flere sjanser. SM Sunshine hadde jo den vann-greia, for eksempel. Men storkoser meg med Odyssey, og vil nok fortsette med det i lang, lang tid. Å sprinte gjennom historien vil nok ikke ta så lang tid, men å finne alt klarer du neppe. :p Eller jo, men det vil ta lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...