Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Tar Destiny 2 seg mye opp når man kommer til lvl 20? Har aldri spilt destiny før og siden jeg fikk tak i Destiny 2 gratis så måtte jeg sjekke ut hva all denne hypen var. Har spilt en god del timer nå og er lvl 17 tror jeg. Og så langt er det ingenting med spille som har gitt meg noe spesielt, bare ekstreme kjedelige og repetive quester. Løper jo bare frem og tilbake hele tiden og dreper en horde med fiender. xD ..

Har heller ikke satt meg helt inn i Raiding og hvordan det fungerer. Mulig det er det som er bra med spillet?? Grafikken var heller ikke imponerende, da jeg har hørt at denne skulle være veldig god. (PC) men ble litt skuffet der også.

Er iallefall ekstrem glad for at jeg ikke kjøpte det.

Multiplayer (4vs4) det var hvertfall helt rævva dårlig. Selv om jeg var lvl 10 så møtte jeg kun andre med full epic gear..

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk Sonic Forces til Switch i posten i dag, og har som smått fått begynt å teste det. Har bare gjort de fire første brettene, men så langt lover det ganske bra. Det er mye løping og hopping som vi er vant med, mye rom for utforsking, og fortsatt ranking når vi er ferdig med et brett. Eneste som kan være negativt er at avataren vår bruker våpen, men personlig synes jeg det er en bra ting. Vi har jo to Sonic'er allerede, så liker at "vår" karakter ikke bare er en Sonic-klone. Men er fortsatt tidlig, så kan fort slå begge veier. Stay tuned! :p

Lenke til kommentar

Kommet til det 17. brettet på Sonic Forces, og så langt storkoser jeg meg. Det er rimelig høy fart nesten hele tiden, men noen stunder roligere plattform-hopper er det jo også, så klart. Og nok også mye rom for å utforske her, akkurat som vi er vant med. Avataren vår glir også rett inn her, og virker som å være en rimelig bra gjennomtenkt karakter. Han/hun er veldig lik Sonic, men bruker et våpen, og hver dyrerase har en egen egenskap (kan dobbelhooppe, kan overleve å bli truffet med noen ringer intakt osv). Liker denne svært godt. Faktisk så godt at det er der det største minuset ligger, for min del. Det er alt for få brett med avataren. Modern Sonic og Classic Sonic er veldig like å spille med, og føles litt kjedelige i forhold til avataren. Tar jo heller Sonic med flammekaster enn uten. :p

 

Men alt i alt lover dette veldig bra. Brettene er korte, og kanskje litt i enkleste laget, men det er likevel mange utfordringer her. Det er nok av challenges (fullfør et brett med S-rank, bruk et bestemt våpen, fullfør et brett på en bestemt tid osv), og hver challenge gir deg mer utstyr til avataren. Noe som hadde vært mye morsommere, hvis det ikke var så få brett hvor jeg kan spille nevnte avatar. :( Får håpe vi får bruke den i alle brettene etter at historien er rundet, men jeg tviler litt.

Lenke til kommentar

Lasta ned og spilt en times tid med warframe. Prøvde meg for noen år siden uten å komme inn i det. Men sett en tutorial video på YouTube. Og det ser ut som de har forandra starten av spillet kraftig fra sist jeg prøvde det.

Hvis du liker å spille Trackmania Turbo, så har jeg laget en tutorial video på det. Hvis du/dere er nyskjerrig.  :wee: 

 

TDS vs Trackmania Turbo Tutorial: How to build both ways driving

Lenke til kommentar

Konsoller og dets tilbehør regnes kanskje ikke som småelektronikk? Eventuelt ligger det under spillkategorien hos CDON og derfor fungerer det. Husker det var umulig å kjøpe småelektronikk som switcher, kabler og headset hos gamle play.com, men det hendte man kunne finne samme produktet under gaming sektoren og disse var også systemtagget som "games" så disse var det null problem å bestille. Småteit system men klagde ikke da jeg gjorde mye bra kjøp :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Holy testicle Tuesday Batman!

Spilt 6 timer av Warframe. Gøy så langt. Det tviler på at jeg orker grindet i en lengre periode. Jeg er ikke en kar som orker å spille samme spill i hundrevis av timer.

Men er ekstremt imponert over kvaliteten. En grafikk som er på høyde med mange AAA spill og er så dønn stabilt at jeg er målløs. Alt på max oppskalert til 2500x hva enn.

FPSen er limt til 60 uansett hvor mye som skjer på skjermen.

Lenke til kommentar

Og da var Sonic Forces så godt som rundet. Dvs er på et av de aller siste brettene, men sliter noe sykt. Kort sagt er det en kombinasjon av svært dårlig tid, litt tvilsomme kontroller, og det skjer så mye på en gang på skjermen at det kan være litt vanskelig å se hvor jeg er til tider. Fun times! :p Men når det er sagt er ingen av disse et stort problem hver for seg. Det er mest kombinasjonen av alle tre, og det er jo tross alt et av de siste brettene i spillet. Og for den saks skyld vil jeg ikke si kontrollene er "dårlige". Det er mer "gi nå faen i å gå sakte". :p Kontrollene virker litt "løse" når man går sakte, omtrent som Mario når han surrer rundt på isen. Men holder man seg gående er funker kontrollene helt utmerket.

 

Alt i alt har jeg storkost meg med Sonic Forces, og kommer garantert til å komme tlibake til dette en gang i blandt. Har stort sett A-rank på de fleste brettene, men noen S og noen B, og en og annen C. Vil ha minst A på alle sammen før jeg gir meg. :) Liker også at dette teknisk sett er 3D Sonic, men det føles mye mer som et vanlig 2D Sonic. Kan absolutt anbefales til fans av Sonic. :) Skulle jeg giddet det karakter, ville det nok blitt rundt 7/10. Et solid spill, om enn med noen mangler. Litt kjipe kontroller til tider, og alt for lite fokus på karakteren vi lager selv. Men ellers et knallbra Sonic-spill. Spiller det for øvrig på Switch, men har ingenting å utsette på det. Meget pen grafikk, og flyter helt jevnt. Skjønt har ikke peiling på om det er 30fps eller 60fps, og gir blaffen uansett. Null hakking, svært responsive kontroller. Det er alt som betyr noe for meg.

 

(men i sin vante tro kommer vel Gamer.no til å gi det en solid 5/10, hvis de i det hele tatt gidder anmelde det.)  :evil:

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Og da var Assassin's Creed: Origins avinstallert, alt grunnet et jævla mission som ødela hele opplevelsen for meg. Men rakk 25 timer før dette oppdraget, og frem til da var det helt nydelig. Absolutt verdt pengene, og kommer til å forhåndsbestille neste også. Håper bare de klarer å holde det litt mer realistisk. Er jo det som er moro her. :)

Lenke til kommentar

Og da var Assassin's Creed: Origins avinstallert, alt grunnet et jævla mission som ødela hele opplevelsen for meg. Men rakk 25 timer før dette oppdraget, og frem til da var det helt nydelig. Absolutt verdt pengene, og kommer til å forhåndsbestille neste også. Håper bare de klarer å holde det litt mer realistisk. Er jo det som er moro her. :)

 

Det var da voldsomt, og bare på grunn av ett mission? :p Kjøpte ACO i går men har ikke rørt det enda og tenkte egentlig begynne nå snart etter frokosten. Hvilket mission ødela spillet for deg og hva skjedde?

Lenke til kommentar

Hvordan liker folket ACO generelt? De av dere som har spilt noen timer allerede. Har egentlig hatt sansen for alle AC-spillene jeg har spilt, men har hoppet over noen av dem. Det siste jeg spilte var vel Black Flag.

 

Ellers har jeg oppdaget "Orcs must die" nylig. Ja, ganske sent, jeg veit. Morsomt spill når man bare vil slå ihjel to-tre kvarter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...