Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg koser meg virkelig med BO3 Multiplayer. Så mye morsomme utfordringer og mye nytt å sette seg inn i. Nye funksjoner som aldri har vært i CoD, fungerer faktisk. :)

 

Helt enig med deg. Har kjøpt de siste COD-spillene på pc, men etter ett par måneder er det  ufattelig få folk på. Så nå har jeg kjøpt PS4 og har det helt konge der. Jeg har fått ett inntrykk av at det er mange flere som spiller COD på konsoll enn på pc. 

Lenke til kommentar

Tenkte å starte nyåret med å fokusere mer på retrospill, og jaggu fant jeg ikke Lufia & The Foretress of Doom til en billig penge på eBay, komplett med manual og greier. Awesomeness. Et av de beste JRPGene jeg har spiilt.  :love: Eneste minuset er at etter å ha funnet Lufia til en så billig penge blir vel resten av året garantert en nedtur i forhold. :p

Lenke til kommentar

Å, jeg husker Lufia. Utrolig bra musikk i det spillet. Eneste jeg irriterte meg grønn over er at hvis to angriper den samme fienden og fienden dør på det første angrepet, så slår nestemann i tomme lufta i stedet for å automatisk slå til neste fiende. Eneste JRPGet jeg har sett hvor det er gjort sånn.

Lenke til kommentar

Var å lette etter noe i dag, og kom over denne, komplett med disk, manual og hele greia. Tøft. :) (ikke jeg som har tatt bildet her, men det er samme eske.)

 

$_35.JPG

Nice husker fortsatt dagen jeg kjøpte det selv. har dessverre ikke esken lengre takket være en litt rydde ivrig bestemor  :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Ble veldig glad i Ori and the blind forest. Litt synd at det ikke var lengre, men forhåpentligvis kommer det en toer. Foruten dette er jeg en stor fan av Trine(desverre en del bugs) og Trine2(perfekt). Trine3 var en stor skuffelse, da selve kontrollfølelsen og dybdefølelsen var ganske rar. Gameplay ble en stor skuffelse for meg, så jeg har ikke spilt det ferdig. De burde holdt seg til 2D plattform.

 

Mottar gjerne tips til liknende...

Lenke til kommentar

Blitt ferdig med Trails in the Sky: Second Chapter etter ca. 80 timer. Det markerer slutten på en historie som begynte rundt 160 timer tidligere med First Chapter i fjor, og som må sies å være den sterkeste i noe JRPG siden Suikoden 2. Dessverre har serien gått ganske upåaktet hen i konkurranse med store rollespilltitler som har kommet ut samtidig.

 

Og apropos det så begynte jeg umiddelbart med The Witcher 3, som jeg har utsatt en god stund. Jeg har bare spilt noen få timer men så langt liker jeg det bedre enn forgjengerne.

Lenke til kommentar

Testet Xenoblade Chronicless på Wii, men det falt aldri helt i smak. Testet det likevel på 3DS, men var om mulig enda kjedeligere der. Av en eller annen grunn kjøpte jeg likevel Xenoblade Chronicles X i dag, uten å ha de helt store forhåpningene. Trengte bare noe å spille frem til neste spill jeg gleder meg til, hva nå det enn er. Er mye jeg gleder meg til, men aner ikke når det kommer. Men uansett, hadde lave forventninger til Xenoblades, men jaggu tok jeg feil. Dette var jo... faktik bra? Det meste av tingene jeg ikke likte i forgjengeren er rettet opp nå. Likte ikke karakterene i det forrige, men nå kan man lage sin egen. Likte ikke å utforske i det forrige, men det er bedre her. Kampsystemet er like ræva som før, men fiendene er morsomme å denge. En liten stund, i alle fall. Historien lover bra så langt (er i chapter 3), og det er veldig mange sidequests å gjøre. Dette kan faktisk bli riktig så underholdende. :)

Lenke til kommentar

Ser Trails in the Sky er på 50% salg på Steam akkurat nå. Dro akkurat hjem Xenoblade Chronicles X til Wii UI, så Trails for vente. Men skal absolutt sjekke det ut senere. Aldri hørt om serien engang. :)

 

Det er det nesten ingen som har, spesielt ikke i Europa. I USA så kom PSP-utgaven av First Chapter ut for flere år siden. I Japan er Legend of Heroes-franchisen mer kjent og har holdt det gående siden 1989.

 

Bare husk å spille First Chapter først. Det er en sammenhengende historie mellom begge spillene, i den grad at toeren fortsetter akkurat der eneren slapp (med en skikkelig cliffhanger).

Lenke til kommentar

Fin video.

 

Ville bare tipse om et spill fra 2013, Brothers: A Tale of Two Sons. Fantastisk spill jeg først har fått øye på nå. Utrolig stemning, flotte locations og en gripende historie fortalt på en original måte.

 

Anbefales sterkt! Hele spillet tar 3-4t å spille gjennom. Finnes på steam.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Mars blir en fantastisk måned for fans av eventyrspill!

 

 

 

 

I tillegg er det mulig Day of the Tentacle Remastered også dukker opp.

 

 

Lenke til kommentar

Sitter her med Bravely Second på 3DS, og kan trygt si det er en kandidat til årets spill for min del. Gameplayet er knallbra som vanlig, historien virker bedre enn forrige gang, og humoren...

 

"I'm studying Ba'alology. The study of Ba'als."

"The study of balls? The round, bouncy ones, or... you know..."

 

:omg:  :lol:

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Sitter her med Bravely Second på 3DS, og kan trygt si det er en kandidat til årets spill for min del. Gameplayet er knallbra som vanlig, historien virker bedre enn forrige gang, og humoren...

 

"I'm studying Ba'alology. The study of Ba'als."

"The study of balls? The round, bouncy ones, or... you know..."

 

:omg::lol:

Klarte ikke å la være å kjøpe samlerutgaven av det spillet. Har enda ikke åpnet det. Men godt å høre jeg har noe godt i vente xD er på siste del av Zelda ocarina of time så blir det bravely second etter det xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...