Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Største floppen i fjor må nok være Artifact, det kortspillet til Valve. Det kom i november, og allerede i desember hadde de mistet 60% av spillerne. Men det stoppet ikke der. Nå har de prestert å miste hele 90% av spillerne. :p

 

https://www.gamereactor.eu/news/726233/Artifact+loses+90+of+its+player+base+in+less+than+two+months/



Håper Anthem blir bra(for de som liker sånt) 

Om for ingen annen grunn at om det går dårlig med Anthem blir vel Bioware nok en utvilker EA tar livet av. 

 

Nja, selv Mass Effect: Andromeda var en finansiell suksess, de har hintet om et nytt ME, og de jobber med et nytt Dragon Age. Ser ingen grunn til hvorfor Anthem skulle gjøre noe fra eller til. Skal mye til for at det ikke skal bli bra, men i verste fall har de jo andre franchiser å falle tilbake på.



Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Nja, selv Mass Effect: Andromeda var en finansiell suksess, de har hintet om et nytt ME, og de jobber med et nytt Dragon Age. Ser ingen grunn til hvorfor Anthem skulle gjøre noe fra eller til. Skal mye til for at det ikke skal bli bra, men i verste fall har de jo andre franchiser å falle tilbake på.

 

Tja, studioet som sto bak Andromeda ble jo ganske kjapt tatt livet av etter den lanseringen... 

Lenke til kommentar

Jeg er totalt immun mot koffein og sukkerrush så jeg har null effekt av det selv etter flere bokser. Bare elsker smaken av redbull :p

 

Har forresten en Asus 35" Curved LED ROG Strix X XG35VQ i handlekurven hos komplett nå siden jeg føler jeg må ha ny skjerm til RE2. Hadde egentlig tenkt til å vente på 2019 modellene, men de er stive på pris i starten og tilbudene kommer sikkert ikke før neste år uansett og tror ikke jeg greier vente lengre. Spec messig er den ikke helt der jeg vil at den skal være men det er ikke langt unna og bestemte meg for å ofre de bedre fargene til ett IPS panel mot bedre sortnivå på dette VA panelet. Noen som har erfaring med denne?

Du sa red bull, jeg kjøpte det. :tease:  :tease:  :tease:  :tease:  :tease: 21b Red Bull 2 Battery 5 KratingDaeng tIL Resident Evil 2 Remake :love:  :thumbs:  :dribble:

https://www.spillforumet.no/traad/hva-gjor-deg-glad.3465/

 
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg står over Anthem. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det i menneskelige ord, men jeg føler at vestlige AAA-rpg spill har den samme stilen og personligheten, og jeg liker den ikke. Jeg har erfart at jo mindre utviklerstudioet er, og jo mer selvstendig de er, jo større sjangs er det for at det klaffer bra med meg. Det har med kreativ frihet og modighet å gjøre

Lenke til kommentar

attachicon.gifGamers_Unite_by_neyali.jpg

Er du som meg sliten og lei av krangling om hva som er best av forskjellige konsoller? Eller den evige PC er best diskusjonen? Lei av folk som hele tiden skal hakke på andre eller produkter/spill når alt du har lyst å lese er hvor gøy denne hobbyen er?

 

Vel da presenterer jeg "Den hyggelig tråden om spill som hobby". Her er det kun lov å skrive positive ting rundt denne hobbyen. Har du opplevd noe artig i et spill? Gleder du deg til et kommende spill? Eller har du hatt en hyggelig online opplevelse i et spill?

 

Da er dette plassen å dele det på. Her er det 101% fokus på det positive. Alt annet vil bli rapportert og moderert.

 

Så del deres positivitet i denne ekstreeemt hyggelige tråden!

 

Ekstreeeemt hyggelig spill tråd faktisk :p

 

Kan si det har blitt mye Forza Horizon 4 i det siste, syns det er et veldig bra bilspill.

Jeg fikk mye juling i 3ern fordi jeg skjønte ikke konseptet med en gang, men med all erfaring så har 4ern blitt mye moro, og det ganske gøy å mestre og kjøre bra :p

Ellers spiller jeg fortsatt BF4, Paladins, Rocket League, Battlefront 2, Siege, Wreckfest, Command and Conquer Generals, hvis noen er interessert i teamplay på Paladins (free to play på steam), hit me up. 

Lenke til kommentar

 

Du sa red bull, jeg kjøpte det. :tease:  :tease:  :tease:  :tease:  :tease: 21b Red Bull 2 Battery 5 KratingDaeng tIL Resident Evil 2 Remake :love:  :thumbs:  :dribble:

https://www.spillforumet.no/traad/hva-gjor-deg-glad.3465/

 

 

 

Se der ja. Du får prøve å kontrollere inntaket av energidrikke til max en halvliter om dagen, spesielt siden du mixer det med medisiner :p

 

Bare synet av alt godteriet på bildene der ga meg nesten diabetes forresten :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet jeg er litt rar, men klarer ikke å se hvorfor "alle" sier Anthem er en Destiny-klone? Hva er det egentlig de har til felles? At det støtter multiplayer? Mener det ikke som kritikk. Jeg klarer bare ikke å se hva det er folk snakker om. For meg virker det helt klart som et typisk BioWare-spill, bare med støtte for flere spillere, og uten romanser og companions. Alt det andre er jo der. Historie, bra karakterer, en interessant verden å utforske, bra gameplay og så videre. Synes det er bra de våger å gjøre noe nytt.

 

Anthem er heller ikke et MMO, for de som trodde det. Det er andre spillere ute i verden, men neppe så mange at det er noe å bry seg om, og selve HUB-en der man får oppdrag, snakker med folk osv er privat til en spiller, eller en gruppe med opp til fire folk. Tenk noe i stil med Star Wars: The Old Republic. Der har vi andre spillere ute i den store verden, men selve spillet er nesten tvers gjennom Star Wars: Knights of the Old Republic, komplett med en companion og romanser.

 

https://www.vg247.com/2018/06/09/biowares-anthem-not-mmo/

Lenke til kommentar

Hah, så jævlig herlig! Har hatt Dead Space trilogien stående i hylla lenge nå, Reiv av plasten av første spillet i dag  siden jeg ble så forbannet på Lomax på PS1..og angrer ikke. Fy flate meg, det er like klamt og grusomt som jeg husker det fra 2009. Glad jeg ventet med å spille det til nye TV var på plass. Her er det mye mørke og herlige scener, hvor det gjør litt ekstra godt å ha en OLED :wee: Har goldt seg særdeles godt både visuelt og lydmessig, lydene i dette spillet er helt hinsidig stemningsmessig!

Ha blitt noen mannlige brøl i dag før jobb :D Regner med å fint bli ferdig med det første Dead Space før Resident Evil 2, det blir så jævlig fett! Men nå har jeg jo fått Xbox One X, så går og lurer på om jeg må dobbelt dippe. Regner med One X trekker det lengste strådet rent teknisk ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Dead Space serien er helt fantastisk, en av mine favoritter og noe av det beste som kom ut av forrige gen, og det er også en av mine største sorger at EA drepte Visceral Games og la serien på is. Lagde faktisk senest for 6 dager siden en liten sippetråd på reddit for å påpeke at det nærmer seg 6 år siden 3eren kom og at det er null håp i sikte etter en oppfølger. Helt forjævlig.

 

Lyden her helt knall ja, og det vant vel masse priser back in the day for hvor bra gjennomført alt sammen var.

 

Angående RE2 Mala så er det vel PC versjonen som trekker det lengste strådet. Har du ikke ett 1080-kort? Gogo PC :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...