Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Dette dukket opp i reklamebanneret her på forumet til høyre - etter at jeg hadde googlet CE utgaver:

 

https://www.game.co.uk/en/resident-evil-zombie-candle-2566751?cm_mmc=Criteo-_-Home---Tableware-_-Resident-Evil-Zombie-Candle-_-link

 

Official Resident Evil 2 Scented Candle!

 

 

 

This official Resident Evil 2 scented candle gives fans of the series the unique opportunity to immerse in the new game with the scent of a zombie when lit. Contained within a high quality tin and wrapped in a Resident Evil 2 graphic, this truly is the ultimate collectibles for fans.

 

Zombie lukt???

 

:ohmy:

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I anledning all denne Resident Evil 2 hypen, ble jeg inspirert til å stille i stand dette bildet for min spillrelaterte instagram profil :) Stikk innom og ta en kikk om du henger på Insta.

 

https://www.instagram.com/limitedtimestruggle/

 

attachicon.gifIMG_1277.jpg

 

Mange kule bilder. Jeg så at du lurte på å skaffe deg speilrefleks/systemkamera i en annen tråd - synes da bildene dine er ganske brukbare mtp fokus, blur osv.

 

Er du litt inne i photoshop finnes det noen velbrukte tricks for hifi/hjemmekino/gaming - fjerne kabler, digitalt! Knipse 2 like bilder av grafikk på tv/lerret og anlegget - et i mørket (når grafikken vises best) og et i normal belysning (når utstyret vises best) og så manipulere inn grafikken fra tv/lerret fra det mørke bildet inn i det lyse.

 

Da blir det slik for eksempel:

 

1ZVK6Vj.jpg

 

"Umulig" sortnivå kan vises fra proj på et bilde  :D Er ikke sikkert dette er gjort her - men resultatet hadde blitt det samme.

 

Et annet tips når det skal knipses spillfigurer osv - er å skaffe seg et photo tent:

 

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=photo+tent&_sacat=0

 

Mulig du allerede vet om disse tingene, men hvis ikke  :D

 

Jeg har ført spilldagbok i noen år, gikk gjennom xbox achivement listen min osv og har full oversikt over hvilke spill jeg har spilt og når - helt tilbake til 2000. Samme med pris og hvor handlet.

Endret av Mr_Spock
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange kule bilder. Jeg så at du lurte på å skaffe deg speilrefleks/systemkamera i en annen tråd - synes da bildene dine er ganske brukbare mtp fokus, blur osv.

 

Er du litt inne i photoshop finnes det noen velbrukte tricks for hifi/hjemmekino/gaming - fjerne kabler, digitalt! Knipse 2 like bilder av grafikk på tv/lerret og anlegget - et i mørket (når grafikken vises best) og et i normal belysning (når utstyret vises best) og så manipulere inn grafikken fra tv/lerret fra det mørke bildet inn i det lyse.

 

Da blir det slik for eksempel:

 

1ZVK6Vj.jpg

 

"Umulig" sortnivå kan vises fra proj på et bilde :D Er ikke sikkert dette er gjort her - men resultatet hadde blitt det samme.

 

Et annet tips når det skal knipses spillfigurer osv - er å skaffe seg et photo tent:

 

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=photo+tent&_sacat=0

 

Mulig du allerede vet om disse tingene, men hvis ikke :D

 

Jeg har ført spilldagbok i noen år, gikk gjennom xbox achivement listen min osv og har full oversikt over hvilke spill jeg har spilt og når - helt tilbake til 2000. Samme med pris og hvor handlet.

Takk for kompliment :) Har allerede ett slik telt med noen helsides skarpe LED-lys, ble forøvrig brukt i sammenheng med mini Link figuren :) Men det er litt lite, så begrenser seg hva man får trøkt inni der.

 

Dette prosjektet har vekket interesse for å muligens investere i ett bedre rustet kamera ja. Har brukt iPhone SE og iPhone X frem ril nå :wee:

 

Dagboken din står det jaggu respekt av!

 

Den mest erotiske instaen jeg har sett.

 

Haha, takk for man vel si? :p

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Har nytt Windows wallpaper i påvente av RE2 release... Det gjør ikke ventingen mindre vond for å si det slik :p

 

 

 

EDIT: RE2 for PC koster forresten bare 352kr på cdkeys.com i skrivende stund. Styr unna deluxe edition da det koster 133kr ekstra kun for 5 ekstra character skins og ett ekstra våpen. Svindel.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Såg Best Buy I statene har en fet Steelbook I hvert fall, kunne jo tenkt meg den.

 

EDIT: Glem det, de har jo den her til lands også :p Hvordan er komplett når det gjelder levering til lansering? Går som regel over natta når jeg bestiller deri fra, så det er kanskje håp :) Skummel med fredags lanseringer.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

EDIT: RE2 for PC koster forresten bare 352kr på cdkeys.com i skrivende stund. Styr unna deluxe edition da det koster 133kr ekstra kun for 5 ekstra character skins og ett ekstra våpen. Svindel.

 

Det er ikke svindel hvis du vet hva du får. Angående cdkeys.com styrer jeg glatt unna sånne sider. Det er jo bare å spørre seg selv hvordan det er mulig å selge spill så billig, og likevel ha fortjeneste? Hvor tror du de får spillene fra?

Lenke til kommentar

CDkeys er seriøse og får keysa sine via grey-market. Fullt lovlig og aldri noe tull med keysa fra de.

 

G2A, Kinguin og alle de sidene der som ligner på hverandre (som i bunn og grunn er styrt av samme selskap) er markedsplasser man burde sky som pesten da hvem som helst kan selge keys der og de keysa kan være anskaffet på ulovlig vis som via stjålne kredittkort eller lignende, men de kan også være fullt lovlig anskaffet også. Man vet med andre ord aldri hvor de kommer fra og man tar en risiko som i verste fall kan ende i at man får stengt Xbox/PS/Steam kontoen sin hvis keyen er stjålet og man blir sporet opp. Disse butikkene sier også fra seg alt ansvar i slike situasjoner siden de legger alt ansvaret over på den faktiske selgeren.

 

I CDkeys sitt tilfelle så er det kun de selv som selger keys og de står dermed ansvarlige om de skulle selge noe som er blitt anskaffet ulovlig, noe de ikke gjør.

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grey marked? Med andre ord prøver de ikke engang å skjule at de er i gråsonen for hva som er lovlig, men sier det rett ut. Det var jo poenget mitt. Når hva som er lovlig begynner å bli en definisjonssak er det noe som skurrer.

 

Grey market er ikke i noen gråsone til tross for ordet grey. ;) Det er absolutt 100% lovlig.

 

Det er for eksempel som når Elkjøp selger et produkt, og de er de eneste som har det i Norge fordi de har skaffet seg agenturet på det produktet. Altså en avtale med produsenten om at Elkjøp er eneste kjede i Norge som får lov til å kjøpe produktet direkte fra produsenten. Så kan Elkjøp kanskje ta seg så grådig betalt for det produktet, at en annen butikk finner ut at de også vil selge det, bare billigere, og likevel tjene penger på det. Så handler de det fra agenter i Latvia eller Polen i stedet. Altså "grå importerer".

 

Ironisk nok er det i dette tenkte eksempelet Elkjøp's praksis som er i "gråsonen". Praksisen er jo konkurranse dempende; de vil ha markedet for seg selv...

 

Men XtaZ's argumenter mot G2A og Kinguin kunne jo like så godt bli brukt mot finn.no, så de faller strengt tatt på sin egen urimelighet.

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Jeg er totalt immun mot koffein og sukkerrush så jeg har null effekt av det selv etter flere bokser. Bare elsker smaken av redbull :p

 

Har forresten en Asus 35" Curved LED ROG Strix X XG35VQ i handlekurven hos komplett nå siden jeg føler jeg må ha ny skjerm til RE2. Hadde egentlig tenkt til å vente på 2019 modellene, men de er stive på pris i starten og tilbudene kommer sikkert ikke før neste år uansett og tror ikke jeg greier vente lengre. Spec messig er den ikke helt der jeg vil at den skal være men det er ikke langt unna og bestemte meg for å ofre de bedre fargene til ett IPS panel mot bedre sortnivå på dette VA panelet. Noen som har erfaring med denne?

Kjøpte det her nå hos gamezone nå. :dribble: Resident Evil 2 Remake  :dribble:

https://www.spillforumet.no/traad/spillforumets-skjitprat-trad.2553/page-25

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...