Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ventemusikk? Har de ikke sånn løsning hvor du legger igjen telefonnummer via nettsiden og ringer deg direkte?

Usikker, men i mitt tilfelle så blir jeg typisk satt over mellom forskjellige avdelinger. Først så ringer jeg inn, oppgir saks id og forklarer situasjonen. Deretter blir jeg satt på vent slik at kundebehandler kan informere senior avd. Så kommer kundebehandler tilbake og sier at senior avd er informert også blir jeg satt over. I dag tok det ca 5min før de svarte på senior avd.

 

Så blir en av deres seniorbehandlere "ansvarlige" for saken min og jeg får vedkommendes kontaktinfo - jeg har aldri klart å få tak i dem via disse opplysningene og de er heller ikke spesielt raske til å svare på epost. Mulig jeg bare har hatt uflaks..

 

Lurer på om det er for mye å forlange at de bytter den inn i en 6s 64gb? Såvidt jeg kan se koster den det samme som iPhone 6 128gb..

Lenke til kommentar

Trodde ikke Apple bedrev kundestøtte via e-post heller. Jeg er tydeligvis utdatert :p

 

Sitter vel igjen med en håndfull eposter etter hvert, men det hjelper lite når de er treige til å svare. 

 

Da blir det enda en uke uten telefon, da de ikke helt klarer å skjønne hvordan de har klart å sende ut feil enhet. Så nå må det arrangeres henting og sending av en ny enhet  :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det kan du trygt si... Tror jeg kvitter meg med den nye telefonen relativt raskt, gidder ikke å gå gjennom denne prosessen en gang til. Etter å ha snakket med diverse autoriserte verksteder, så virker det som at de feilene jeg har hatt, er ganske vanlige. 

 

E: Og etter å ha brukt så mye tid og penger på å få ordna dette, så er det helt umulig for dem å bytte mot en 6s 64gb som har tilsvarende verdi som min opprinnelige enhet.. 

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at mobildatabruk ikke vises? Har lastet inn flere nettsider med mobildata på og Wi-Fi slått av, men likevel står det "Denne perioden 0 byte".

 

Kan problemet ligge hos Netcom?

Last ned appen til Netcom.. Der ser du vel til en hver tid hvor mye mb du hat brukt..

Lenke til kommentar

Ah, smart! Takk for tips.

Ser ut som den viste 0 byte fordi "gratis megabytene" i abonnementet ikke var brukt opp denne måneden. Står plutselig 4 MB nå nemlig. Gjenstår å se om det tallet stemmer da, kanskje appen kan gi svar på det. 

Stemmer nogenlunde med min bruk... i den grad jeg tenker på det! Aldri klart å bruke opp mine 6gb...

Lenke til kommentar

Har prisene gått opp på disse? Så på 6S 64 GB ved lansering og da kostet den 6990, nå 7490 på samme deal.

Så vidt jeg vet har prisen vært 7490 hele tiden, men det kan jo hende noen hadde et ekstra intro-tilbud. Man må vel uansett forholde seg til hva prisen er når man skal handle, ikke hva den var før eller kommer til å bli om en stund...:-)

Lenke til kommentar

6S Plus 64gb med Djuice Nonstop XL gikk opp 500 kr iallefall etter at jeg bestilte, fra 7499 til 7999, så om du har sett på dealer fra Telenor/Djuice så kan det nok stemme at de har gått opp 500 kr. Med andre ord sparte jeg 2100 kr sammenlignet med å kjøpe det via Apple (9600), fin deal :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...