Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

De som skal ha deksel på telefonen,  hva kjøper dere? Og bruker dere skjermbeskytter? Synes det alltid er vanskelig å ta på.

 

Unødvendig med skjermbeskytter på de nye iPhonene imo. Glasset er såpass sterkt uansett, at det skal ekstremt mye til for å lage riper i det. Jeg kjøpte en sånn case: http://www.amazon.com/gp/product/B010MVJDF4?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Rogkas : Så "du mener" vi som sier iPhone 6 er glatt tar "feil. Er det noe alle oss andre vi innbiller oss , og er det at den går i bakken også ...

Niks, syar, det er ikke det jeg mener. Hvis du mener at en iPhone, eller hva som helst annet, er glatt å holde i, så har du rett. Da syns du den er glatt å holde i. Alle andre som syns den er glatt å holde i, har også rett til sin mening om det. Du har altså ikke feil.

Jeg syns den er god å holde i og opplever den ikke som glatt. Det må jeg ha rett til å mene, da det er min opplevelse.

Skjønner?

Ja , jeg skjønner at du ikke er som fleste andre iphone brukere.

Når du siterer så bombastisk med at du ikke finner den glatt som om det er en selvfølge og senere med "at ingen har rett " er det rett og slett rimelig å minne om at "masse" brukere mener dette. Se bare på Google søket postet.

Jaja, syar, du har din egen måte å lese på...:-)

Jaja , og du din egen måte å skrive innlegg på ;-)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fått satt min nye 6s nå, som en ny telefon.

Etter å ha logget inn på iCloud, fungerer likevel ikke nøkkelring-systemet på passord og lignende lengre i Safari. Noen som vet om det bare ligger et delay av tid der, slik at fungerer etter hvert?

 

Utrolig irriterende når ikke det fungerer. Mulig jeg bare må gjenopprette fra den gamle telefonen, men liker godt å starte helt fresh.

 

 

Edit: Løste seg med å slette alt og prøve på nytt

Endret av Enojo
Lenke til kommentar

Har hatt min iPhone 6S siden fredag morgen og hittil så skuffer batteritiden meg. På min iPhone 6, så kunne batteriet vare hele dagen, hele natten og til rundt 12-13 dagen etter. På min iPhone 6S så får jeg den ikke til å vare en dag engang. Jeg har tatt den ut av laderen ca kl 09.00 siden Lørdag og har enda til gode til å se at den varer helt til jeg legger meg.

 

Sant skal sies at jeg sitter med iOS 9.1 Beta, men har ikke hatt noen problemer med batteriet på iPhone 6.

Flere som har samme opplevelse?

post-197903-0-45898100-1444757503_thumb.jpeg

Lenke til kommentar

Har Apple kommet med nye deksel, eller er det de samme som kom i fjor? Har hatt Spigen Slim Armor på min 6 Plus (fantastisk beskyttelse), men tenkte jeg skulle finne et litt slimmere deksel til 6S Plus-en når den kommer da den uansett har fått et sterkere hus. Er skinn-dekselet det de fleste her går for, eller? Gir det bra beskyttelse mot fall, eller er skinnet veldig hardt/stivt? :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Da har jeg beholdt 6S noen dager til. Dyr synes jeg den er, men kameraet er endel bedre enn 5S. Fokuserer kjappere, renere i fargene, bedre hudtoner, men jevnt lys i bildene. Følte selv at jeg kunne leve med begge to. Gikk tilbake til 5S og plutselig kom tankene inn i hodet mens jeg trykket i vei.

 

- Instagram loada utrolig tregt....?

- Lagget littegrann der...?

 

Merker hvor utrolig smooth og kjapp 6S er. Jeg tenkte aldri dette da jeg bare hadde 5S. Tok med selv i å ville peake med 3D touch på bilder i Instagram, men så funket jo ikke det på 5S.

 

Er redd det blir et år med stønn hvis jeg beholder 5S videre...? Fordelene med 5S er jo at den isolert sett enda er veldig god, liten og lett, nydelig design som holder seg.

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar

Da har jeg beholdt 6S noen dager til. Dyr synes jeg den er, men kameraet er endel bedre enn 5S. Fokuserer kjappere, renere i fargene, bedre hudtoner, men jevnt lys i bildene. Følte selv at jeg kunne leve med begge to. Gikk tilbake til 5S og plutselig kom tankene inn i hodet mens jeg trykket i vei.

 

- Instagram loada utrolig tregt....?

- Lagget littegrann der...?

 

Merker hvor utrolig smooth og kjapp 6S er. Jeg tenkte aldri dette da jeg bare hadde 5S. Tok med selv i å ville peake med 3D touch på bilder i Instagram, men så funket jo ikke det på 5S.

 

Er redd det blir et år med stønn hvis jeg beholder 5S videre...? Fordelene med 5S er jo at den isolert sett enda er veldig god, liten og lett, nydelig design som holder seg.

 

Ja, det er rart hva man kan venne seg til...:-)))

 

Jeg har lagt min 5s i hylla, og der blir den nok også liggende. Alt er så langt bedre på 6s, absolutt alt. Nå avventer jeg mine egne konklusjoner til jeg har brukt mine dingser noen uker/måneder til jeg virkelig har fått sett bruksopplevelsen over tid, men jammen meg starter dette bra.

 

Om ikke mange ukene har nok de aller fleste appene fått oppgradert seg til å støtte 3D-Touch, det blir bra. Allerede nå tar jeg meg i å trykke på ikoner fra andre enn Apple sine egne bare for å tenkte "jaja, de kommer nok med det snart"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...