Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6s 64gb i sort (ja, jeg kaller den sort!) bestilt :) Mottok leveringsbekreftelse i går, men ikke noe har skjedd etter det - men det går helt fint ;) Jeg får den når jeg får den.

Jeg går fra Note 4 til 6s, så ganske betydelig forskjell i størrelse her - håper jeg ikke blir skuffet. (That's what she said)

Lenke til kommentar

 

Haha, det er ganske idiotisk. Forstår ikke helt det store problemet. Gå inn i en eller annen Elkjøp-butikk kl 10.00 i morgen. Kjøp 1x stykk iPhone. Så er man i mål. Må man ha uten abbo burde man kjøpt fra Komplett.no og valgt pick up.

 

 

#2: Er jo slettes ingen garanti for at de har den modellen, størrelsen og fargen du ønsker? Kan vel også være prisvariasjoner sammenlignet med å bestille direkte fra operatør osv..

 

 

Jeg har aldri opplevd at de ikke har hatt alle inne i løpet av de siste 4 årene.

Uansett er man opptatt av abbo så bestiller man jo bare fra Djuice/Netcom. Da vet man at man mest sannsynlig får den senest lørdag (så lenge man ikke bor langt i gokk)

Lenke til kommentar

Hvordan har/tenker å forsikre deres nye doning? Jeg forsikret min forrige 6 64gb gjennom If og det kostet meg rundt 50kr i mnd, men de har avviklet verdisakforsikring for mobiltelefoner. Skal kjøpe gjennom netcom og spekulerer i om det er enklest å bare ta det gjennom de, men så har jeg lest mye om suspekte regimer når det kommer til prisen for å erstatte knust skjerm, og at dette ikke kan gjøres flere en to ganger osv. 

Lenke til kommentar

Noen idè hvor fort disse leveres fra Apple? Erfaringer fra tidligere år? 

 

Har erfaring fra iPhone 5, om det hjelper. Den kom ut 28. September 2012 i Norge.

Jeg bestile 28. September kl 02:02, så jeg tipper iP 6S kommer til salg rett over midnatt.

Den ble sendt fra Apple 24. Oktober, nesten en måned senere. Mottok den på døra 26. Oktober.

 

Komplett la ut en snap (snapchat) med bilde av en iPhone 6S eske tidligere i dag. Var det ikke det som var imot Apple sine "regler"?

 

Min Expert-ordre ligger som "Ordre overført til ekspedering". Hva betyr egentlig det?

 

EDIT: Lorpen: Jeg planlegger ikke å forsikre min. Expert tar 1800kr for et år, det syns jeg ble mye.

Endret av Ariston
Lenke til kommentar

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

08.10.2015 17:38, 0024 OSLO

Forventet levering: 09.10.2015

 

Jippi!

 

 

Mobilforsikring er stort sett bare till hvis du spør meg. Blir den stjålet har man reiseforsikring. Trenger man forsikring mot uhell kan man få tabbeforsikring til innbo som er mye billigere.

Merkelig at alle må forsikre mobilen sin, men de aller færreste betaler en hundrelapp i måneden mot å forsikre seg mot at de blir ufør. Knuser man skjermen og må ut med en tusenlapp eller to er ikke det verdens undergang. Det man betaler i forsikring er ofte sett i et kost/nytte forhold

Lenke til kommentar

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

08.10.2015 17:38, 0024 OSLO

Forventet levering: 09.10.2015

 

Jippi!

 

 

Mobilforsikring er stort sett bare till hvis du spør meg. Blir den stjålet har man reiseforsikring. Trenger man forsikring mot uhell kan man få tabbeforsikring til innbo som er mye billigere.

Merkelig at alle må forsikre mobilen sin, men de aller færreste betaler en hundrelapp i måneden mot å forsikre seg mot at de blir ufør. Knuser man skjermen og må ut med en tusenlapp eller to er ikke det verdens undergang. Det man betaler i forsikring er ofte sett i et kost/nytte forhold

Helt riktig.

Forsikring er svindyrt, og meningen med en forsikring er å sikre deg mot økonomisk uføre i tilfelle uhellet er ute. Selv om en mobil er dyr, er den nok ikke verdt å forsikre!

Lenke til kommentar

Noen som har reservasjon/bestillings link fra djuice eller telenor?

 

6s+ 64gb sort/space gray?

 

Reserverte liksom min 30september.. men ja.. sitter forsatt her uten bestillings link og surmuler og missfornøyd.. kan ende opp med å stille meg i kø på morraen imorgen bare pga telenor ikke holder mål.. ser at mange har fått bestilt fra djuice og netcom allerede og det svir i øya mine nå xD

 

Hadde sotte pris på dette da dette blir min første iphone på mange år, får gi de en god sjangse denne gang :)

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...