Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs på hvor du bor -lemoncake. Jeg reiser selv fredag kveld, men vet av erfaring at postkontoret her i Oslo bruker å få pakken på morgenen etter den er sendt.

 

Bor litt nord for Oslo, har ved tidligere erfaringer sett at når pakken kommer til Oslo, så har jeg den samme dag. Expert bruker Postnord og de har jeg ikke så god erfaring med.

Lenke til kommentar

Ny runde med mange hundre sider "har bestilt xx", "fått ordrebekreftelse på xxx", "venter på xx i posten", "hvilken bestilte du", "argh gått 1 dag over levering", "sparer jeg flere kronestykker på djuice og opplåsing eller har netcom fler på lager" etc. etc.

Den spam'en (som i forrige runde ble skilt ut i egen tråd) er nesten verre en trollingen som forekommer innimellom :p

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Ny runde med mange hundre sider "har bestilt xx", "fått ordrebekreftelse på xxx", "venter på xx i posten", "hvilken bestilte du", "argh gått 1 dag over levering", "sparer jeg flere kronestykker på djuice og opplåsing eller har netcom fler på lager" etc. etc.

 

Den spam'en (som i forrige runde ble skilt ut i egen tråd) er nesten verre en trollingen som forekommer innimellom :p

 

Mildt sagt.

 

Ellers er det jo morsomt å registrere at uansett hvor gammel man er, så går man alltid i barnemodus når man har bestilt noe "Hvorfor har ikke pakken kommet enda, jeg trykte jo på bestill for 10 minutter siden"

Lenke til kommentar

Ny runde med mange hundre sider "har bestilt xx", "fått ordrebekreftelse på xxx", "venter på xx i posten", "hvilken bestilte du", "argh gått 1 dag over levering", "sparer jeg flere kronestykker på djuice og opplåsing eller har netcom fler på lager" etc. etc.

 

Den spam'en (som i forrige runde ble skilt ut i egen tråd) er nesten verre en trollingen som forekommer innimellom :p

 

Godt forslag å lage en egen tråd for de som har/skal bestille en telefon. Det er liksom av begrenset interesse...:-)

 

En ørliten kommentar likevel; tenk om alle kunne bestille EN telefon på ETT sted til EN kunde, så slipper alle de ulike forhandlerne å ligge med falske bestillinger. Jeg tipper det ville forenklet leveranser til absolutt alle kunder og alle fra Apple sine produsenter og helt ut til der kunden handler får en betydelig mer riktig oversikt over leveransebehov.

Lenke til kommentar

En ørliten kommentar likevel; tenk om alle kunne bestille EN telefon på ETT sted til EN kunde, så slipper alle de ulike forhandlerne å ligge med falske bestillinger. Jeg tipper det ville forenklet leveranser til absolutt alle kunder og alle fra Apple sine produsenter og helt ut til der kunden handler får en betydelig mer riktig oversikt over leveransebehov.

 

Vel, jeg vil ha tlf. så raskt som mulig - siden ingen vil si noe om lev. tid så er 4-5 tlf. på vei til meg nå.

 

Be happy.

 

Sender i retur fra jobb...  :hmm:  ...som nok irriterer deg grenseløst.

Endret av Morgens
Lenke til kommentar

 

En ørliten kommentar likevel; tenk om alle kunne bestille EN telefon på ETT sted til EN kunde, så slipper alle de ulike forhandlerne å ligge med falske bestillinger. Jeg tipper det ville forenklet leveranser til absolutt alle kunder og alle fra Apple sine produsenter og helt ut til der kunden handler får en betydelig mer riktig oversikt over leveransebehov.

 

Vel, jeg vil ha tlf. så raskt som mulig - siden ingen vil si noe om lev. tid så er 4-5 tlf. på vei til meg nå.

 

Be happy.

 

Sender i retur fra jobb...  :hmm:  ...som nok irriterer deg grenseløst.

 

 

Tja, irriterer er vel kanskje ikke helt rett, men jeg er ikke spesielt glad i egoisme og grådighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

En ørliten kommentar likevel; tenk om alle kunne bestille EN telefon på ETT sted til EN kunde, så slipper alle de ulike forhandlerne å ligge med falske bestillinger. Jeg tipper det ville forenklet leveranser til absolutt alle kunder og alle fra Apple sine produsenter og helt ut til der kunden handler får en betydelig mer riktig oversikt over leveransebehov.

 

Vel, jeg vil ha tlf. så raskt som mulig - siden ingen vil si noe om lev. tid så er 4-5 tlf. på vei til meg nå.

 

Be happy.

 

Sender i retur fra jobb...  :hmm:  ...som nok irriterer deg grenseløst.

 

:wallbash:

Lenke til kommentar

Haha, det er ganske idiotisk. Forstår ikke helt det store problemet. Gå inn i en eller annen Elkjøp-butikk kl 10.00 i morgen. Kjøp 1x stykk iPhone. Så er man i mål. Må man ha uten abbo burde man kjøpt fra Komplett.no og valgt pick up.

 

 

#1: Det er ikke nødvendigvis alle som har tid eller mulighet til å dra innom nærmeste Elkjøp klokken 10:00 på en fredag.

 

#2: Er jo slettes ingen garanti for at de har den modellen, størrelsen og fargen du ønsker? Kan vel også være prisvariasjoner sammenlignet med å bestille direkte fra operatør osv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

Haha, det er ganske idiotisk. Forstår ikke helt det store problemet. Gå inn i en eller annen Elkjøp-butikk kl 10.00 i morgen. Kjøp 1x stykk iPhone. Så er man i mål. Må man ha uten abbo burde man kjøpt fra Komplett.no og valgt pick up.

 

 

#1: Det er ikke nødvendigvis alle som har tid eller mulighet til å dra innom nærmeste Elkjøp klokken 10:00 på en fredag.

 

#2: Er jo slettes ingen garanti for at de har den modellen, størrelsen og fargen du ønsker? Kan vel også være prisvariasjoner sammenlignet med å bestille direkte fra operatør osv..

 

 

Nå er det da mildt sagt en lang vei fra #1 og #2 til å ha "4-5" telefoner på vei i posten for å være sikker på å få den tidlig....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...