Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

 

 

Da er min iPhone 6S Plus 64GB visstnok sendt ifra Telenor, det gikk da raskt. iPhone 6S 64GB Rose Gold til madammen som ble bestilt flere timer tidligere er ikke sendt enda.

Når nøyaktig bestilte du? Fått sporingsnummer? Jeg bestilte kl 12.04 og min er ikke sendt.. blææ

Bestilte så sent som 16:30 ca.

 

 

Og du har fått sporingsnummer? Er den levert inn til sentralen, eller er det bare meldt at det kommer en pakke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

prisene på apple.no bli vell ikke noe billigere en de andres?

Nei.. Billigste denne gangen er nok å kjøpe fra Djuice tror jeg. Apple.no har nok lik pris som Komplett og andre.

Strengt tatt så er det vel billigere å kjøpe på Apple, for via Djuice så må man kjøpe med abbo.

 

 

Det kommer an på. Djuice subsidierer iPhonen så mye at etter mine beregninger så finner jeg ingen andre måter å kunne få lavere 12 mnd pris for mitt bruk (5gb data). Har man avtale igjennom jobb skjønner jeg at man må kjøpe den uten abbo.

Endret av deleder
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da er min iPhone 6S Plus 64GB visstnok sendt ifra Telenor, det gikk da raskt. iPhone 6S 64GB Rose Gold til madammen som ble bestilt flere timer tidligere er ikke sendt enda.

Når nøyaktig bestilte du? Fått sporingsnummer? Jeg bestilte kl 12.04 og min er ikke sendt.. blææ

 

 

 

Bare melding enn så lenge virker det som, sporingen er ikke aktiv enda.

Lenke til kommentar

 

 

 

Da er min iPhone 6S Plus 64GB visstnok sendt ifra Telenor, det gikk da raskt. iPhone 6S 64GB Rose Gold til madammen som ble bestilt flere timer tidligere er ikke sendt enda.

Når nøyaktig bestilte du? Fått sporingsnummer? Jeg bestilte kl 12.04 og min er ikke sendt.. blææ

Bestilte så sent som 16:30 ca.

 

 

Og du har fått sporingsnummer? Er den levert inn til sentralen, eller er det bare meldt at det kommer en pakke?

 

 

Sporingen er ikke aktiv enda, så er nok kun snakk om at Telenor/Kjedehuset har pakket den.

Lenke til kommentar

 

 

prisene på apple.no bli vell ikke noe billigere en de andres?

Nei.. Billigste denne gangen er nok å kjøpe fra Djuice tror jeg. Apple.no har nok lik pris som Komplett og andre.

Strengt tatt så er det vel billigere å kjøpe på Apple, for via Djuice så må man kjøpe med abbo.

 

 

 

 

Det kommer jo helt an på. Alle bruker jo telefonen med et eller annet abonnement fra før av, madammen bruker Djuice Nonstop Large til 299 kr i mnd. Bare ved å binde opp i 12 mnd så sparer vi altså 1500 kr på å kjøpe telefonen fra Djuice kontra direkte fra Apple.

Lenke til kommentar

 

 

prisene på apple.no bli vell ikke noe billigere en de andres?

Nei.. Billigste denne gangen er nok å kjøpe fra Djuice tror jeg. Apple.no har nok lik pris som Komplett og andre.

Strengt tatt så er det vel billigere å kjøpe på Apple, for via Djuice så må man kjøpe med abbo.

 

For meg som feks bruker Djuice og har planer om å bruke det fremover så blir det billigere for meg å kjøpa gjennom dem for da får jeg telefonen til 6999 kr. Selvsagt mot binding, men jeg bruker dem uansett:)

Lenke til kommentar

 

 

Da var den reservert. Tenker jeg ikke er i første pulje akkurat siden jeg er så treig med reserveringen. Men i hvert fall nærmer det seg nye mobil, og endelig tilbake til iPhone :)

 

Hva skal du ha?

 

Iphone 6s, 64 gb, rosegold :)

 

 

 

Lånte koden til 

 

 

 

https://nettbutikk.telenor.no/reservasjon?product=14841.TELENOR&guid=2d3a7f8c-1786-4e4b-a711-23731803178f

 

Nå er det plutselig en non-pluss ;) Merkelige greier :dribble:

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...