Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror jeg venter med å kjøpe meg en ny til min 5'er faktisk ikke funker lengre. Hadde et problem med at mobilen ikke ville lade, men viste seg at det hadde samlet seg vanvittig mye støv der mobilen skal lades, som rett og slett sperret for laderen. Rart dog at dem ikke har designet slik at støv ikke kommer inn dit. :hmm:

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å få min 6Plus langt opp i det mørke, illeluktende element. Fem restarter hittil i dag. Videoavspilling som fryser. Meldingsappen som fryser, eller ikke vil vise tastatur. Internett som ikke ville fungere hverken på noen trådløse nett eller mobilnettet (4G).

Kan jeg spørre deg om du har 128 eller? Og bruker mye av plassen?

Lenke til kommentar

 

Nå begynner jeg å få min 6Plus langt opp i det mørke, illeluktende element. Fem restarter hittil i dag. Videoavspilling som fryser. Meldingsappen som fryser, eller ikke vil vise tastatur. Internett som ikke ville fungere hverken på noen trådløse nett eller mobilnettet (4G).

Kan jeg spørre deg om du har 128 eller? Og bruker mye av plassen?

Har 128 GB, brukt 47 av de. Så det kan ikke være at den er full. Reset til fabrikkinnstillinger er forsøkt. Gjenoppretting likeså.

Lenke til kommentar

 

 

Nå begynner jeg å få min 6Plus langt opp i det mørke, illeluktende element. Fem restarter hittil i dag. Videoavspilling som fryser. Meldingsappen som fryser, eller ikke vil vise tastatur. Internett som ikke ville fungere hverken på noen trådløse nett eller mobilnettet (4G).

Kan jeg spørre deg om du har 128 eller? Og bruker mye av plassen?

 

Har 128 GB, brukt 47 av de. Så det kan ikke være at den er full. Reset til fabrikkinnstillinger er forsøkt. Gjenoppretting likeså.

 

Grunnen til at han spør er at det har vært rapportert om slike problemer med 128GB-versjonen. Og i motsetning til bendgate virker dette til å være et faktisk problem som en del opplever.
Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde hatt så store problemer med telefonene mine ville jeg skiftet merke ganske fort.

Hadde ikke du lignende problemer med en tidligere iPhone også?

 

Kanskje på tide å prøve noe annet for å se om det fungerer bedre?

Jeg skulle mer enn gjerne gått for en note 4, men all den tid It-, avdelingen kun vil supportere iphone, er jeg tvunget til å holde meg på den.

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd ca 1-2 tilfeldige omstarter nesten hver dag med min iPhone 6 128 gb siden jeg fikk den for noen uker siden. Venter til 8.1.1, eller hva som blir neste versjon, før jeg tar den til service og hører om det kan være hw-feil.

 

Alt virker ganske stabilt ellers utenom at Swiftkey innimellom slutter å fungere så jeg ikke får tastatur i det hele tatt før jeg tar av/på "full tilgang" til tastaturet igjen. Ser ut til at de fleste som bruker 3.parts tastatur opplever denne feilen.

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd ca 1-2 tilfeldige omstarter nesten hver dag med min iPhone 6 128 gb siden jeg fikk den for noen uker siden. Venter til 8.1.1, eller hva som blir neste versjon, før jeg tar den til service og hører om det kan være hw-feil.

Det har vært snakk om problemer med enkelte av disse modellene, men hvor reelt dette er er det noe uenighet om.

 

http://www.macrumors.com/2014/11/04/iphone-6-128-crashing-boot-loops/

Lenke til kommentar

Dere har forsøkt å gjenopprette telefonen som ny enhet?

 

Min var satt opp som ny enhet fra begynnelsen av da jeg ikke har noen backup å komme fra.

 

Jeg har siden kjørt en hard reset når oppførselen begynte fordi jeg hadde lagt inn så lite og tenkte det kanskje var noe jeg hadde prøvd av apps som var årsaken. Så kjørte jeg den med stock apps uten noe som helst annet installert og etter fem-seks timer startet den på nytt mens jeg surfet med Safari.

 

Så enten er det dårlig koding fra Apple sin side eller så er det noe med hardwaren til mobilen min.

 

 

Jeg har opplevd ca 1-2 tilfeldige omstarter nesten hver dag med min iPhone 6 128 gb siden jeg fikk den for noen uker siden. Venter til 8.1.1, eller hva som blir neste versjon, før jeg tar den til service og hører om det kan være hw-feil.

Det har vært snakk om problemer med enkelte av disse modellene, men hvor reelt dette er er det noe uenighet om.

 

http://www.macrumors.com/2014/11/04/iphone-6-128-crashing-boot-loops/

 

 

Ja, jeg har lest om det der. Jeg opplever ikke "boot loops", den bare restarter av seg selv og så kan den fungere igjen noen timer før det plutselig skjer på nytt. Som nevnt i opprinnelig innlegg er det i snitt 1-2 omstarter om dagen.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Har ikke opplevd en eneste restart eller noe lignende enda med min 6 plus 128gb space grey. Og jeg har 52.1GB brukt, og 62 ledig.

 

Da kan det tyde at det er noe med hardwaren på min mobil siden den starter på nytt av seg selv når den er satt opp som ny telefon uten en eneste app. Får høre med leverandøren til arbeidsgiver og eventuelt få tatt ut en diagnose fra telefonen ved hjelp av Apple sin support som kanskje kan fortelle mer om hva som er galt.

Lenke til kommentar

Bestilte en Iphone 6, 64gb i gull, 29 sep fra Telenor. Fortsatt ikke hørt noe. Andre i samme båt?

Bestilte iPhone 6+ 128GB fra NETCOM 29. Sep. og har enda ikke mottatt noe. Fikk kinobilletter pga. forsinkelsen og beskjed om at jeg var først i køen for tre uker siden, men det antar jeg bare var løgn, med mindre NETCOM ikke har motatt noe på 3 uker...

Lenke til kommentar

 

Bestilte en Iphone 6, 64gb i gull, 29 sep fra Telenor. Fortsatt ikke hørt noe. Andre i samme båt?

Bestilte iPhone 6+ 128GB fra NETCOM 29. Sep. og har enda ikke mottatt noe. Fikk kinobilletter pga. forsinkelsen og beskjed om at jeg var først i køen for tre uker siden, men det antar jeg bare var løgn, med mindre NETCOM ikke har motatt noe på 3 uker...

 

Har en kammerat som jobber på Netcom og han har sagt de bare har fått inn 16gb Iphone 6 og 6+ de siste 4 ukene.De forventer inn større modeller denne uken eller neste.Apple sier liksom ikke ifra når det kommer noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...