Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Alle telefoner med komplett alu chassi vil kunne bøye seg om man eks. går med den i baklommen og dermed utsetter den for langvarig press når man sitter. Jeg har selv glemt min 5S der litt for mange ganger siste året når jeg sitter i bilen (i grunn mest i lunsjen på jobb med harde stoler) og den har fått en mikroskopisk grad av en bøy som jeg ser om jeg legger den på en marmorplate og presser ned i enden.

But i dont care :)

Ulempen med hard godt trent rumpe og harde lunsjstoler. De med store, fete og/eller dvaske rumper hvor telefonen integreres i en kollisjonspute vil nok i mindre grad behøve å bekymre seg for dette.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker at Safari trekker endel ja, nå som det er en noe kjedelig helg borte så blir det mye Safari og da var det plutselig fra 100% til 50% på en dag, til vanlig så har min iPhone 6 Plus klart seg 3-4 døgn på en ladning.

 

Merker også at Downcast oppfører seg litt merkelig, ofte får den ikke lastet ned podcaster i bakgrunnen og det er ofte telefonen til synelatende glemmer at jeg spilt av noe med Downcast så jeg må manuelt åpne appen for å sette igang avspillingen på nytt etter at det har gått noen timer siden jeg spilte av sist. Ofte må jeg også manuelt sku på avspillingen igjen etter jeg åpner et par apps eller nettsider mens jeg hører på podcast da det av eller annen merkelig grunn pauser avspillingen.

Lenke til kommentar

Merker at Safari trekker endel ja, nå som det er en noe kjedelig helg borte så blir det mye Safari og da var det plutselig fra 100% til 50% på en dag, til vanlig så har min iPhone 6 Plus klart seg 3-4 døgn på en ladning.

 

Merker også at Downcast oppfører seg litt merkelig, ofte får den ikke lastet ned podcaster i bakgrunnen og det er ofte telefonen til synelatende glemmer at jeg spilt av noe med Downcast så jeg må manuelt åpne appen for å sette igang avspillingen på nytt etter at det har gått noen timer siden jeg spilte av sist. Ofte må jeg også manuelt sku på avspillingen igjen etter jeg åpner et par apps eller nettsider mens jeg hører på podcast da det av eller annen merkelig grunn pauser avspillingen.

Har ikke erfaring med den appen, men etter å ha brukt Pocket Cast på Android siste året, så lastet jeg ned den til iPhone nå nylig, og jeg kan ikke annet enn å anbefale Pocket Casts på det varmeste.

Endret av Jimster
Lenke til kommentar

Herre så fort det gikk å skrive etter jeg lastet ned Swype. Fantastisk app. Vet ikke om den fungerer med norsk språk, men jeg skriver kun engelsk så det trekker ikke noe her. Håper uansett at det kommer for alle språk, om det ikke er det, fordi alle bør oppleve den appen.

 

Hvilken nettleser er det folk foretrekker? Jeg bruker safari så langt, men brukte kun Opera Coast på iP5 pga. det utrolig vakre designet.

Lenke til kommentar

Merkelig at det ikke er på norsk enda, det har jo vært lenge til Android så de har jo det de trenger.

Tester det selv for tiden, men ender nok opp på swiftkey igjen etterhvert.

 

De påstår at de vil teste grunnleggende funksjonalitet og få det stabilt før de etter hvert ruller ut flere språk...

Lenke til kommentar

Joda, men man finner som oftest ukjente bugs når det plutselig er snakk om flere hundre tusen av brukere, og ikke en håndfull.

 

Det er akkurat samme prinsippet som når man skal teste noe i akademia. Jo flere tester og verdier du har, jo større sannsynlighet er det for at du kan være sikker på resultatet ditt.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...