Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gitt at ingen har snakket om det her inne, så antar jeg at ingen har hatt problemer med byggekvaliteten på telefonen?

 

Blir nervøs hver gang jeg leser om det på Twitter, men samtidig måtte det vel ha vært mye mer dramaskrik om det var et veldig utbredt problem?

 

Har sett 1-2 bilder av noen som kom bøyd i esken, som får meg til å lure på om dette er en produksjonsfeil?

Min var nå helt fin. Men det første jeg gjorde etter å stappe i sim var å slenge på deksel :p

Lenke til kommentar

Gitt at ingen har snakket om det her inne, så antar jeg at ingen har hatt problemer med byggekvaliteten på telefonen?

 

Blir nervøs hver gang jeg leser om det på Twitter, men samtidig måtte det vel ha vært mye mer dramaskrik om det var et veldig utbredt problem?

 

Har sett 1-2 bilder av noen som kom bøyd i esken, som får meg til å lure på om dette er en produksjonsfeil?

Det er alltid mye snakk rundt lansering av iPhoner. Det er alltid etellerannet som får ufortjent mye oppmerksomhet. Samme gjelder stort sett alt av spillkonsoller. Som oftest gjelder dette et marginalt antall produkter og er noe som gjelder så og si alle elektroniske produkter. Det er en risiko for å få et mandagsprodukt uansett hva du sier. Selv prøver jeg alltid å finne noen tall og tester fra seriøse tredjeparter å forholde meg til:

http://www.consumerreports.org/cro/news/2014/09/consumer-reports-tests-iphone-6-bendgate/index.htm

 

 

With normal use a bend in iPhone is extremely rare and through our first six days of sale, a total of nine customers have contacted Apple with a bent iPhone 6 Plus
Lenke til kommentar

Da jeg hadde iP5 så brydde jeg meg ikke så alt for mye om mulighetene jeg hadde på mobilen, men med 6+ så bruker jeg den nærmest som en datamaskin. For første gang så bruker jeg mye Siri, calender, reminders etc, men får ikke helt til å få opp reminders på notification center. Har to reminders som jeg ønsker å huske, men de er ikke oppført i reminder widgeten. Faktisk så er ikke reminder widgeten synlig i det hele tatt. Egentlig skal den være mellom calender og sportscenter, men er ingenting der.

 

Noen som vet hvordan dette kan gjøres?

Lenke til kommentar

Da jeg hadde iP5 så brydde jeg meg ikke så alt for mye om mulighetene jeg hadde på mobilen, men med 6+ så bruker jeg den nærmest som en datamaskin. For første gang så bruker jeg mye Siri, calender, reminders etc, men får ikke helt til å få opp reminders på notification center. Har to reminders som jeg ønsker å huske, men de er ikke oppført i reminder widgeten. Faktisk så er ikke reminder widgeten synlig i det hele tatt. Egentlig skal den være mellom calender og sportscenter, men er ingenting der.

 

Noen som vet hvordan dette kan gjøres?

Innstillinger-varslinger-vis i varslingsenter

Lenke til kommentar

 

Da jeg hadde iP5 så brydde jeg meg ikke så alt for mye om mulighetene jeg hadde på mobilen, men med 6+ så bruker jeg den nærmest som en datamaskin. For første gang så bruker jeg mye Siri, calender, reminders etc, men får ikke helt til å få opp reminders på notification center. Har to reminders som jeg ønsker å huske, men de er ikke oppført i reminder widgeten. Faktisk så er ikke reminder widgeten synlig i det hele tatt. Egentlig skal den være mellom calender og sportscenter, men er ingenting der.

 

Noen som vet hvordan dette kan gjøres?

Innstillinger-varslinger-vis i varslingsenter

 

Ja, hadde det på. Fant ut at jeg måtte sette på 'alarm' for at det skulle komme opp i widgeten som er litt trasig, men det funker i alle fall.

Lenke til kommentar

Min iPhone 6 Plus er ikke helt rett. Har lagt den på helt rett bord (i vater) og jeg ser glipp i øverste og nederste del av mobilen. Dette er med deksel på, og at kameraet stikker ut er selvsagt tatt i betraktning.

Spørsmålet er om det skal være sånn? Kan dere gjøre en test av deres Plus?

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Min iPhone 6 Plus er ikke helt rett. Har lagt den på helt rett bord (i vater) og jeg ser glipp i øverste og nederste del av mobilen. Dette er med deksel på, og at kameraet stikker ut er selvsagt tatt i betraktning.

 

Spørsmålet er om det skal være sånn? Kan dere gjøre en test av deres Plus?

Ta å legg mobilen med skjermen ned på bordet og så sjekker du.. Evt legg den med ryggen ned hvor kamera delen stikker ut fra bordet.

 

Uten case altså..

Endret av Snu5Me1ster
Lenke til kommentar

Min iPhone 6 Plus er ikke helt rett. Har lagt den på helt rett bord (i vater) og jeg ser glipp i øverste og nederste del av mobilen. Dette er med deksel på, og at kameraet stikker ut er selvsagt tatt i betraktning.

 

Spørsmålet er om det skal være sånn? Kan dere gjøre en test av deres Plus?

 

Test utført.......skal ikke være bekymret for det.

 

6 Plus

 

6

 

Og 6 Plus med ryggen ned. Kamera ute.

 

Lagt på en iPad mini skjerm.

Endret av Ston3d
Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk jeg går for en Telenor løsning og iPhone 6 altså. Det er synd at Netcom har en del kjipere dekning her i området, og jeg er veldig fornøyd med Telenor på dette punktet nå i dag. Da kan jeg betale noe mer totalt for akkurat det.

 

EDIT: Status levering fra Netcom er endret fra 3-4 uker til Ubekreftet..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Da var iTV shows-appen oppdatert også. I dag har 6 av appene jeg har blitt oppdatert. Endelig får vi oppleve den flotte skjermen og resolutionen i appene også. Nydelig syn. Foreslår å sette tekststørrelsen ned på minste for penest utseende.

 

Noen som bruker heath appen forresten? Jeg har bare footsteps der, og syns appen virker nesten ubrukelig iforhold til hypen.

Endret av Snu5Me1ster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...