Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaringer med å kjøpe iPhone i USA? Noe man må tenke på? Skal dit en tur om en ukes tid og tenkte å plukke med meg en.

Tror nok enten:

Model A1586*

Model A1524*

eller

Model A1549 (GSM)*

Model A1522 (GSM)*

 

Altså Verizon eller Sprint versjonen skal kunne fungere i Norge, mtp. LTE, 3g osv.

Lenke til kommentar

Merker at batteriet ble drastisk bedre etter at jeg kjørte tlf'en helt ned til 0 (så den slo seg av) og så ladet den opp til hundre for første gang.

 

10% igjen

4h47m usage

19h12m standby

 

29%Youtube (mctube)

15%jellies (spill)

osv

 

Dette med 100% brightness og ikke noe særlig med tweaks for å forbedre batteriet.

 

Regner vel med at neste iOS oppdatering gjør batteriet bedre også, er det jeg har lest i alle fall

Lenke til kommentar

Må si jeg til nå er veldig fornøyd med valget av iPhone 6 Plus så lagt. Ja den er stor, men lagt ifra så stor som jeg fryktet den skulle være. Eneste irritasjonsmomentet mitt så lagt er alle appene som ikke er optimalisert til den store skjermen enda, men dette kommer jo med tiden så får smøre meg med tålmodighet.

 

Nå har jeg ikke hatt den i 1 dag engang, men førsteinntrykket av telefonen er gjevt over veldig bra. Blir spennende å se hvordan den blir å ta med seg ut i det daglige da jeg kun har brukt den her hjemme foreløpig.

Lenke til kommentar

Bilder i kontaktlista blir vel for avansert for iOS. :rofl:

Litt usikker på om du vet hva som menes med bilder i denne diskusjonen?

Det har lenge/alltid vært mulig med bilder av kontaktene dine i kontaktlista.

Den nye funksjonen i iOS8 er at i Meldinger, når du klikker på kontaktens navn og deretter Detaljer, får du alle bildene du har sendt til eller mottatt fra denne kontakten.

Det er en funksjon jeg er veldig fornøyd.

 

Andre mobiler enn iPhone har kanskje hatt dette i årevis, siden de er så mye mer avanserte?

(iPhone er eneste smarttelefon jeg har erfaring med.)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Hvordan greide du å bøye en iPhone 5 ?

 

bøyer seg utrolig lett, en faktisk test viste vel at iphone 6 bøyer seg 30% lettere. ikke spesielt mye mer enn 5ern altså..

Lenke til kommentar

Alt kan bøyes om man vil. Husker vi en gang i min ungdom (da jobbet jeg i en motorsykkelforretning) sendte et gaffelrør til en BMW motorsykkel i posten. (Dere kan tenke dere hvor tjukke de er på en tung motorsykkel.) Det kom fram bøyd...

 

Minner meg også om hjertesukket fra fenriken i militæret når vi hadde vært så uheldige å ødelegge en radarkabel: "Alt man kan tiltro en gjennomsnittlig norsk soldat er en halv meter jernbaneskinne. Får han en hel meter så klarer han å bøye den." :wee:

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...