Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014


Glenn

Anbefalte innlegg

 

Finnes det noen mulighet å slå av denne funksjonen et sted i menyene? Jeg har ihvertfall ikke funnet det foreløpig. 

Er en meny for handicapfunksjoner på telefonen. Der kan du velge at låseknappen legger på samtaler. Telefonen min er på verksted så får ikke forklart hvor denne funksjonen ligger.

 

Gjorde dette selv når jeg kjøpte såkalt "H7" beskyttelsesglass for en tid siden. Det manglet hull for nærhetssensor så telefonen trodde alltid jeg holdt den inntil øret.

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Finnes det noen mulighet å slå av denne funksjonen et sted i menyene? Jeg har ihvertfall ikke funnet det foreløpig. 

Er en meny for handicapfunksjoner på telefonen. Der kan du velge at låseknappen legger på samtaler. Telefonen min er på verksted så får ikke forklart hvor denne funksjonen ligger.

 

Gjorde dette selv når jeg kjøpte såkalt "H7" beskyttelsesglass for en tid siden. Det manglet hull for nærhetssensor så telefonen trodde alltid jeg holdt den inntil øret.

 

 

Ja, er klar over det. Men det løser ikke alle problem....

 

Hva med når du mottar en samtale, tar telefonen opp mot øret, så senere vil du kanskje bruke dial pad, justere lyd eller sette på høyttaler. 

 

Har Google litt ang dette problemet og ser det er relativt utbredt. Flere årsaker: deksler som dekker til, skitt, beskyttelsesfilm. 

 

Har også vært inne i servicemenyen og testet att nærhetssensoren faktisk funker slik den skal. Få utforske litt mer....

Lenke til kommentar

 

 

 

Finnes det noen mulighet å slå av denne funksjonen et sted i menyene? Jeg har ihvertfall ikke funnet det foreløpig.

Er en meny for handicapfunksjoner på telefonen. Der kan du velge at låseknappen legger på samtaler. Telefonen min er på verksted så får ikke forklart hvor denne funksjonen ligger.

 

Gjorde dette selv når jeg kjøpte såkalt "H7" beskyttelsesglass for en tid siden. Det manglet hull for nærhetssensor så telefonen trodde alltid jeg holdt den inntil øret.

Ja, er klar over det. Men det løser ikke alle problem....

 

Hva med når du mottar en samtale, tar telefonen opp mot øret, så senere vil du kanskje bruke dial pad, justere lyd eller sette på høyttaler.

 

Har Google litt ang dette problemet og ser det er relativt utbredt. Flere årsaker: deksler som dekker til, skitt, beskyttelsesfilm.

 

Har også vært inne i servicemenyen og testet att nærhetssensoren faktisk funker slik den skal. Få utforske litt mer....

Hva med å aktivere dobbelt trykk på skjermen for å skru den på? :)

Lenke til kommentar

Fikk spørsmål om oppdateringen OTA nå. Men når den er lastet ned, kommer det beskjed om at ny oppdatering tilgjengelig som må lastes ned. Har lastet ned 4 ganger, får ingen valg om og installere oppdatringen.

Må vel ta en reset av telefonen!?

Lenke til kommentar

Jeg har oppdatert til nyeste Android, men lyden fra mic er blitt veldig dårlig etter oppdateringen. De jeg snakker med på tlf forteller at det høres ut som jeg nærmest er under vann.  Noen andre som har samme erfaring, eller har noen ide om innstillinger som kan fikse dette? Har gått gjennom innstillingene, men har ikke funnet noe som er logisk for dette problemet.

 

Har også fått et problem med minijack-inngangen. Den virker rett og slett ikke mer, og kobler jeg til BoseQ15 får jeg en nesten litt ujevn kneppelyd (ikke hørbar med andre enheter). Ingen lyd slipper til. Har prøvd med flere handsdree. Altså kan jeg heller ikke bruke handsfree til minijack.

Endret av AK47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...