Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fytti helvete, merker jo høyere man kommer opp i divisjonene så jo mer irriterende spillere møter man på :p opplevde dette lite i 10 div, er nå rykket opp til 4 div....nå møter jeg kun spillere som skal løpe rett fram helt fra kick off, ...så har de biabiany og walcott på topp..med dræææta kjemi men spiller som om han har 100 i kjemi.....lå under 3-0 etter 12 min, jeg leaver aldri uansett...jeg snudde til 4-3 etter heldig straffe og frispark, men dette e jo helt latterlig.....merker eg blir fly forbanna, har hatt 3 strake tap i denne divisjonen, rekorden min online er 71-8-9 ....hadde ikke tapt på 24 kamper, så når jeg først taper, så taper jeg 3 kamper på rad før jeg fikk min seier over han jævelen....andre som merker dette også?

Lenke til kommentar

 

Det gjør det? Det er bare å gå inn på utfordre rundens lag, også sette opp custom tatic. Gå ut igjen, og når du finner match online gå fort innom tactics, velg custom også ute igjen. Tar 3 sekunder.

1000x takk!! :)

 

Tx! :) Nyttig:)

 

Er det noen andre her som har knust X antall kontroller siste år med fifa?

Siden Fifa 12 har jeg knust 4 stykker i ren frustrasjon. Viss jeg leder med ett mål kan jeg si med 100% sikkerhet at min motstander kommer til å score.

 

Lurer nesten på om hele greia er scripta :glare:

Lenke til kommentar

 

 

Det gjør det? Det er bare å gå inn på utfordre rundens lag, også sette opp custom tatic. Gå ut igjen, og når du finner match online gå fort innom tactics, velg custom også ute igjen. Tar 3 sekunder.

1000x takk!! :)

 

Tx! :) Nyttig:)

 

Er det noen andre her som har knust X antall kontroller siste år med fifa?

Siden Fifa 12 har jeg knust 4 stykker i ren frustrasjon. Viss jeg leder med ett mål kan jeg si med 100% sikkerhet at min motstander kommer til å score.

 

Lurer nesten på om hele greia er scripta :glare:

 

Skrev akkurat et innlegg om dette...Man kan lede 3-0...det er jo umulig å holde nullen uansett, blir enten 3-1, 3-2, 4-3 osv.. jeg leser ofte hva motstanderen skal gjøre når de tar skuddfinter, vender, men jeg prøver å styre spilleren men de står bare der å glor...så løper spilleren forbi....dritt irriterende...

Lenke til kommentar

[skrev akkurat et innlegg om dette...Man kan lede 3-0...det er jo umulig å holde nullen uansett, blir enten 3-1, 3-2, 4-3 osv.. jeg leser ofte hva motstanderen skal gjøre når de tar skuddfinter, vender, men jeg prøver å styre spilleren men de står bare der å glor...så løper spilleren forbi....dritt irriterende...]

 

 

 

 

Jepp, noen ganger går til å med ballen rett gjennom bena selv om man står med spilleren rett mot motstander sin spiller og spammer (O).

Noe annet som irriterer meg er når motstander bare står rett opp og ned så løper du på han med ballen så får han frispark?

 

Hele FIFA føles sluggish på et vis, viss du fatter hva jeg mener.

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Fytti helvete, merker jo høyere man kommer opp i divisjonene så jo mer irriterende spillere møter man på :p opplevde dette lite i 10 div, er nå rykket opp til 4 div....nå møter jeg kun spillere som skal løpe rett fram helt fra kick off, ...så har de biabiany og walcott på topp..med dræææta kjemi men spiller som om han har 100 i kjemi.....lå under 3-0 etter 12 min, jeg leaver aldri uansett...jeg snudde til 4-3 etter heldig straffe og frispark, men dette e jo helt latterlig.....merker eg blir fly forbanna, har hatt 3 strake tap i denne divisjonen, rekorden min online er 71-8-9 ....hadde ikke tapt på 24 kamper, så når jeg først taper, så taper jeg 3 kamper på rad før jeg fikk min seier over han jævelen....andre som merker dette også?

 

Spiller du bare divisjon? Isåfall hvilken konsoll spiller du på

Lenke til kommentar

 

 

 

Det gjør det? Det er bare å gå inn på utfordre rundens lag, også sette opp custom tatic. Gå ut igjen, og når du finner match online gå fort innom tactics, velg custom også ute igjen. Tar 3 sekunder.

1000x takk!! :)

Tx! :) Nyttig:)

 

Er det noen andre her som har knust X antall kontroller siste år med fifa?

Siden Fifa 12 har jeg knust 4 stykker i ren frustrasjon. Viss jeg leder med ett mål kan jeg si med 100% sikkerhet at min motstander kommer til å score.

 

Lurer nesten på om hele greia er scripta :glare:

Ingenting som er scripta. det er bare noe folk har funnet på for å unnskylde seg at de taper mot dårligere spillere (sølv lag osv)

Lenke til kommentar

 

 

 

Det gjør det? Det er bare å gå inn på utfordre rundens lag, også sette opp custom tatic. Gå ut igjen, og når du finner match online gå fort innom tactics, velg custom også ute igjen. Tar 3 sekunder.

1000x takk!! :)

Tx! :) Nyttig:)

 

Er det noen andre her som har knust X antall kontroller siste år med fifa?

Siden Fifa 12 har jeg knust 4 stykker i ren frustrasjon. Viss jeg leder med ett mål kan jeg si med 100% sikkerhet at min motstander kommer til å score.

 

Lurer nesten på om hele greia er scripta :glare:

Ingenting som er scripta. det er bare noe folk har funnet på for å unnskylde seg at de taper mot dårligere spillere (sølv lag osv)

 

Du har nok rett, men hvem vet? Er det penger å hente så vet man aldri. Det er snakk om EA folks, selskapet som tar penger for alt, da mener jeg alt.

Lenke til kommentar

 

Fytti helvete, merker jo høyere man kommer opp i divisjonene så jo mer irriterende spillere møter man på :p opplevde dette lite i 10 div, er nå rykket opp til 4 div....nå møter jeg kun spillere som skal løpe rett fram helt fra kick off, ...så har de biabiany og walcott på topp..med dræææta kjemi men spiller som om han har 100 i kjemi.....lå under 3-0 etter 12 min, jeg leaver aldri uansett...jeg snudde til 4-3 etter heldig straffe og frispark, men dette e jo helt latterlig.....merker eg blir fly forbanna, har hatt 3 strake tap i denne divisjonen, rekorden min online er 71-8-9 ....hadde ikke tapt på 24 kamper, så når jeg først taper, så taper jeg 3 kamper på rad før jeg fikk min seier over han jævelen....andre som merker dette også?

 

Spiller du bare divisjon? Isåfall hvilken konsoll spiller du på

 

Spiller online enkeltkamper, og online divisjon ja, ps4

Lenke til kommentar

[skrev akkurat et innlegg om dette...Man kan lede 3-0...det er jo umulig å holde nullen uansett, blir enten 3-1, 3-2, 4-3 osv.. jeg leser ofte hva motstanderen skal gjøre når de tar skuddfinter, vender, men jeg prøver å styre spilleren men de står bare der å glor...så løper spilleren forbi....dritt irriterende...]

 

 

 

 

Jepp, noen ganger går til å med ballen rett gjennom bena selv om man står med spilleren rett mot motstander sin spiller og spammer (O).

Noe annet som irriterer meg er når motstander bare står rett opp og ned så løper du på han med ballen så får han frispark?

 

Hele FIFA føles sluggish på et vis, viss du fatter hva jeg mener.

Vet hva du mener, det skal jævlig lite til å lage frispark eller straffe, straffe er det værste...kommer å takler helt rent, tar ballen først, men spilleren flyr jo vekk haha, fortsatt ren takling...så dømmer han straffe, skjedd dritt mange ganger

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Husk på at det er 22 spillere utpå der, og du og motstanderen din styrer kun 1 av gangen. Resten er det computeren som tar seg av hvor da alt bullshitet skjer.

 

Noe av det som irriterer meg er når jeg styrer en spiller så bytter computeren av og til spiller sån at alt fucker seg til.

Dette fungerte bedre på 13 og 14.

Ta bort at computeren bytter spiller automatisk, du kan velge at computer bytter automatisk,eller ved høye baller eller at bytter manuelt
Lenke til kommentar

 

...

Noe av det som irriterer meg er når jeg styrer en spiller så bytter computeren av og til spiller sån at alt fucker seg til.

Dette fungerte bedre på 13 og 14.

 

Var samme problemet på 14, i like stor grad.

 

Ta bort at computeren bytter spiller automatisk, du kan velge at computer bytter automatisk,eller ved høye baller eller at bytter manuelt

 

Denne funksjonen fungerer ikke optimalt, og ved flere situasjoner bytter "computeren" spillere for deg allikevel. Dessverre. Særlig i forsvar.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...