Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Noen som har tips til en Emenike-Tevez-Mertens Squad Builder med best mulig spillere rundt dem..?

 

Må være i 41212 formasjon.. Klarer ikke få 100% lagkjemi..:/

Utenom at du kan bruke Mertens som IF LM, så ser ikke jeg en løsning hvertfall.

Da kom jeg fram til denne: http://www.futhead.com/15/squads/37481536/

 

 

Thanks. Ble denne: http://www.futhead.com/15/squads/37484500/

 

Står at det bare er 90 i chemistry på Futhead men Ingame så er det 98. Skal se om jeg får byttet ut De Sciglio da han er det svakeste leddet i laget.

Tevez er definitivt den beste spissen jeg har brukt på UT. Putter på hver bidige sjanse for meg. Nå har jeg riktignok ikke fått prøvd Messi, Lewandowski, Aguero, Suarez osv. siden alle de beste spillerne er utryddet på PC.

 

Den trioen med Emenike, Tevez og Mertens er helt syk. Foretrekker Emenike foran Doumbia da sistnevnte ikke har den styrken til å bare kunne skjære igjennom forsvaret til folk.

 

Scorer vanligvis ikke så mye med venstre og høyre midtbanespiller, men Iturbe har vært overraskende god for meg. Anbefales.

 

Det er fordi man ikke har muligheten til å legge til en manager i Futhead, men bruker man f.eks Wefut, så har man det.

 

Men ja, det laget er bedre enn det jeg viste. 

Men du burde prøve å bytte ut De Sciglio med Konko/Montoya, Konko er veldig god i forhold til ratingen. Og bytte ut Sow med enten Gervinho eller El Shaarawy, personlig ville jeg gått for El Shaarawy. 

Endret av Brandshal
Lenke til kommentar

Begge stopperne er på feil side og det er noe sånt som 7 bedre kort man kan sette på høyrebacken :p

 

Har lite å si for meg hvertfall. Caceres og Chiellini er det beste stopperparet jeg har brukt. Eneste er at backene mine er litt treig. Evra er veldig god på markeringer og taklinger har jeg merket så vil ikke bytte ut han.

 

 

Brandshal: Skal teste ut Gervinho litt senere idag.

Lenke til kommentar

Det går helt fint å ha en stopper på feil side, men jeg stusser litt på at enkelte har begge stopperne på feil side. Det er en LCB på RCB og en RCB på LCB. Ofte vil man ha to høyrebeinte stoppere, siden det er vanligere å være høyrebeint enn venstrebeint, og da må man bare sette han ene på LCB.

 

Noen av oss er gamle nok til å huske Chiellini som venstreback, og da ser det litt fjernt ut når han settes opp som høyre midtstopper. Men antar jo at de fleste ikke er så nøye på det.

 

TOTS Erkin er vel den nest beste venstrebacken på spillet, etter TOTS Marcelo, og gir bedre kjemi.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette er egentlig informasjon til de som spiller Ultimate Team i de høyere divisjonene og opplever disconnects hvor du enten får tapet eller at du ikke får poengene for kampen selv om du ledet hele matchen.

 

Etter mye banning i Divisjon 1 hvor jeg møtte uttallige bronse-lag som disconnecta rett etter at motstanderens lag blir vist, måtte jeg gjøre research. Kastet vekk utrolig mye tid og kontrakter på spillerne mine uten at jeg kom noen vei i Divisjon 1. Tok meg hele 10-20 minutt å bare finne en legit spiller som ikke cheatet.

Så jeg satte meg ned på google og fant frem til forumtråder hvor folk hadde samme problem. Fant ut at det er noe som heter "Ultimate Team Trainer". Det er altså dette cheaterne bruker for å "farme coins". En FUT Trainer er laget ved hjelp av CheatEngine som sender et falsk resultat til EA sin server, som gir dem seieren for kampen uansett resultat. Et slikt program kan lages av hvilken som helst script-kiddie og det finnes en egen tutorial på Youtube for hvordan man lager en FIFA15 FUT Trainer.

Til min overraskelse så har det faktisk eksistert Trainere i FUT siden FIFA12, og jeg finner masse forumtråder hvor folk klager over cheatere flere år tilbake i tid.

 

 

Etter litt intens googling fant jeg en gratis slik Trainer _KUN_ for å sjekke om det er dette cheaterne bruker for å komme seg opp i Divisjonene og vinne turneringer.

Jeg fant denne Trainer'en og lastet den ned. Rett før loading-skjermen med motstanderens lag kom opp, satt jeg stillingen til 5-0 til meg og deretter "End Match". Kampen var allerede avgjort før den hadde startet. Det tok meg under en halvtime å vinne Divisjon 1. Plutselig hadde jeg vunnet Divisjon 1 tittelen og 15.000 coins. Rett og slett skremmende hvor enkelt det var å bruke programmet.

 

Så om du noen gang blir disconnectet FØR kampen starter, eller at du leder en kamp og blir disconnecta, hvor du enten får tapet eller at du verken får win eller loss, så vet du hva som nettopp har skjedd.

 

 

Det som er irriterende er at dette er relativt enkelt å fikse ifølge flere datakyndige, uten at det blir gjort noe fra EA sin side. Dette har jo faktisk pågått i flere år! Jeg som trodde at folk drev og DDoS'et meg for å få meg til å disconnecte.

Jeg håper virkelig EA prioriterer dette, fordi det skaper inflasjon på overgangsmarkedet. Dette blir heftig brukt av Coinsellers også. Coinsellers bruker også programmer som auto-kjøper alle underprisede spillere for deretter å selge dem dyrere. Det er blant annet èn av grunnene til at price ranges ble innført i år.

 

Om du vurderer å kjøpe FIFA16 til PC, så anbefaler jeg heller å kjøpe spillet til PS4 eller Xbox. Det er hvertfall litt mindre sjans å bli matchet mot coin-farmere på den måten. For gjetter jeg rett, så kommer det fremdeles til å finnes FUT Trainere i FIFA16. Er alltids noen der ute som vil ødelegge for resten.

Skal sies at jeg opplevde bronselag i høyere divisjoner i FIFA14 på PS3 som disconnecta før matchen startet, så cheaterne finnes på konsoll også. Coinsellers på PS4/PS3/Xbox får jo coins fra en plass, og det er nettopp ved å farme coins ulovlig.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Dette er egentlig informasjon til de som spiller Ultimate Team i de høyere divisjonene og opplever disconnects hvor du enten får tapet eller at du ikke får poengene for kampen selv om du ledet hele matchen.

 

Etter mye banning i Divisjon 1 hvor jeg møtte uttallige bronse-lag som disconnecta rett etter at motstanderens lag blir vist, måtte jeg gjøre research. Kastet vekk utrolig mye tid og kontrakter på spillerne mine uten at jeg kom noen vei i Divisjon 1. Tok meg hele 10-20 minutt å bare finne en legit spiller som ikke cheatet.

Så jeg satte meg ned på google og fant frem til forumtråder hvor folk hadde samme problem. Fant ut at det er noe som heter "Ultimate Team Trainer". Det er altså dette cheaterne bruker for å "farme coins". En FUT Trainer er laget ved hjelp av CheatEngine som sender et falsk resultat til EA sin server, som gir dem seieren for kampen uansett resultat. Et slikt program kan lages av hvilken som helst script-kiddie og det finnes en egen tutorial på Youtube for hvordan man lager en FIFA15 FUT Trainer.

Til min overraskelse så har det faktisk eksistert Trainere i FUT siden FIFA12, og jeg finner masse forumtråder hvor folk klager over cheatere flere år tilbake i tid.

 

 

Etter litt intens googling fant jeg en gratis slik Trainer _KUN_ for å sjekke om det er dette cheaterne bruker for å komme seg opp i Divisjonene og vinne turneringer.

Jeg fant denne Trainer'en og lastet den ned. Rett før loading-skjermen med motstanderens lag kom opp, satt jeg stillingen til 5-0 til meg og deretter "End Match". Kampen var allerede avgjort før den hadde startet. Det tok meg under en halvtime å vinne Divisjon 1. Plutselig hadde jeg vunnet Divisjon 1 tittelen og 15.000 coins. Rett og slett skremmende hvor enkelt det var å bruke programmet.

 

Så om du noen gang blir disconnectet FØR kampen starter, eller at du leder en kamp og blir disconnecta, hvor du enten får tapet eller at du verken får win eller loss, så vet du hva som nettopp har skjedd.

 

 

Det som er irriterende er at dette er relativt enkelt å fikse ifølge flere datakyndige, uten at det blir gjort noe fra EA sin side. Dette har jo faktisk pågått i flere år! Jeg som trodde at folk drev og DDoS'et meg for å få meg til å disconnecte.

Jeg håper virkelig EA prioriterer dette, fordi det skaper inflasjon på overgangsmarkedet. Dette blir heftig brukt av Coinsellers også. Coinsellers bruker også programmer som auto-kjøper alle underprisede spillere for deretter å selge dem dyrere. Det er blant annet èn av grunnene til at price ranges ble innført i år.

 

Om du vurderer å kjøpe FIFA16 til PC, så anbefaler jeg heller å kjøpe spillet til PS4 eller Xbox. Det er hvertfall litt mindre sjans å bli matchet mot coin-farmere på den måten. For gjetter jeg rett, så kommer det fremdeles til å finnes FUT Trainere i FIFA16. Er alltids noen der ute som vil ødelegge for resten.

Skal sies at jeg opplevde bronselag i høyere divisjoner i FIFA14 på PS3 som disconnecta før matchen startet, så cheaterne finnes på konsoll også. Coinsellers på PS4/PS3/Xbox får jo coins fra en plass, og det er nettopp ved å farme coins ulovlig.

intressant, så det er slik de gjør det? regner med de som lager spillet har infoen allerede, men du kan jo sende dem en mail om denne infoen med linken? alt for å stoppe disse jævla cheaterene.

Lenke til kommentar

Noe lignende til Xbox?

 

Garantert. Som det blir sagt, så er det nok litt mer komplisert enn det er på PC. Finnes det coinsellers til Xbox, så finnes det en metode å farme coins også. Mulig de har koblet PCen opp til Xbox/PS4'en og på den måten kan kjøre programmene for å farme coins og auto-kjøpe spillere på markedet.

 

Ja selvfølgelig. Men det er mer komplisert. Å det kan vi prise oss lykkelig for at det er. PC sier seg selv at det er lettere og dermed også større sjanse for at spillet blir ødelagt.

Aldri skjønt hvorfor folk spiller på pc.

 

Jeg kjøpte FIFA15 til PC slik at jeg skulle slippe å betale 5000 kr for en tv og 3000 kr for en PS4 bare for å spille Fifa. Når FIFA16 kommer ut blir jeg nok bare pent nødt å investere i PS4 og tv for å unngå mest mulig cheatere.

 

intressant, så det er slik de gjør det? regner med de som lager spillet har infoen allerede, men du kan jo sende dem en mail om denne infoen med linken? alt for å stoppe disse jævla cheaterene.

 

 

Har ikke engang sjekket hvor man sender inn slik info, og for å være ærlig tror jeg de allerede vet om problemet. De bare gidder ikke fikse det, eller er for inkompetent til å fikse det. Er ikke uten grunn at EA er kåret til verdens verste selskap.

 

 

 

Her er forresten en tutorial på hvordan man kan spotte cheatere FØR man går inn i match med dem. Har ikke testet programmet siden det opprinnelig er laget for FIFA14 men ifølge kommentarene skal det fungere. Kanskje det funker for FIFA15 også.

 

 

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...