Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møter heller spillere med gode spillere som faktisk er gode i virkeligheten..

Fremfor spillerene som kun bruke spillere som er OP på FIFA..

Irriterende fordi du selv ikke har råd til de? Han brukte vel åpenbart 343/3421.. Og det er vel den formasjonen som fortjener minst hat.

Lenke til kommentar

Møter heller spillere med gode spillere som faktisk er gode i virkeligheten..

Fremfor spillerene som kun bruke spillere som er OP på FIFA..

Irriterende fordi du selv ikke har råd til de? Han brukte vel åpenbart 343/3421.. Og det er vel den formasjonen som fortjener minst hat.

 

Han jeg møtte brukte 4-3-3 med:

 

IF Ronaldo - Messi - Bale

Iniesta - Rodriguez - Modric

Alba - X - X - Yedlin

 

Elendig spiller, men å forsvare seg mot noe sånt funker bare ikke. Den angrepstrioen der voldtar alt.

Lenke til kommentar

Frister ikke like mye å skaffe de beste og dyreste spillerne hvis man bare blir satt opp mot tilsvarende lag. Uansett greit å ha prøvd de beste spillerne, men likevel en dårlig idé å ha match making basert på lagstyrke.

 

Det baseres ikke alltid på styrkt. Jeg møter altfor ofte 84/85 rated lag med mitt 79/80 rated lag. Jeg har 4,5 stjerne.

 

Man skulle hatt matchmaking mot liga. Slik at jeg kan f.eks. søke etter spillere som har 11 spillere fra BPL i start 11ern. Da slipper man stort sett pace lagene, siden de ofte er fra Spania, Tyskland, Frankrike eller hybrid fra hundre ligaer.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

Møter heller spillere med gode spillere som faktisk er gode i virkeligheten..

Fremfor spillerene som kun bruke spillere som er OP på FIFA..

Irriterende fordi du selv ikke har råd til de? Han brukte vel åpenbart 343/3421.. Og det er vel den formasjonen som fortjener minst hat.

 

Han jeg møtte brukte 4-3-3 med:

 

IF Ronaldo - Messi - Bale

Iniesta - Rodriguez - Modric

Alba - X - X - Yedlin

 

Elendig spiller, men å forsvare seg mot noe sånt funker bare ikke. Den angrepstrioen der voldtar alt.

 

 

Rodriguez er så OP han også, men ja Bale er latterlig på spillet. Er bare å løpe gjennom, det samme gjelder Messi og Ronaldo.

Lenke til kommentar

Finnes det noen tråder hvor man kan få litt tips til å bygge lag?

 

Har hele Bayern nå, men savner noe spanskt. Hadde hele Barca i 14 (minus Messi og Neymar) og liker stilen bedre her. Bayern er sterke og gode på hode, men likte bedre folk fra den spanske ligaen. Mer fart og teknikk.

 

Men tenkte å ikke bygge et ekte lag nå, men heller plukke ut en god kombo spillere fra samme land/divisjon. Problemet er bare at jeg følger altfor lite med på fotball til å klare å holde meg oppdatert. :p

 

Har vel ca 1,5mill å bruke om jeg selger de fleste jeg har nå og tar gjerne i mot tips. :)

Lenke til kommentar

Mye dumt som er ute å går nå ser jeg. Mye frustrasjon og sinne..

For det første så er posjonering cards slik det alltid burde være.. Spillere skal spille der de hører hjemme. For det andre så kan midtbanespillere spille CF(falsk nier) og det finnes spisser som også er på CF plassen.

Å oppgradere en midtbane spiller til spiss eller nedgradere spiss til midtbane har sjeldent funket bra på spillet med noen unntak selvfølgelig..

Tukler man med at RM//RW kan bli midtbane/spiss så er vips pace abusing 10x værre. Å folk klager nå på at det allerede er ille nok.

For der tredje så får spillere noe som kalles inform. Om man synes det er ille å møte Aubamayang på kanten, hvor mye værre er det ikke når han spiller spiss nå.

Heldigvis er han priset sykt opp eller så hadde folk flest rivd seg i håret når de ser han.

Slutt å kom med dumme forslag, det er en grunn for at ting er slik det er.

Dere kan gå å sette bale og Ronaldo på midten/spiss på karriere eller et annet sted.

Med slik tankegang så hadde spillet blitt meningsløst og ødelagt av OP spillere overalt på banen.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor du har en 68 back, mens resten er rundt 80? :p er det noe jeg missforstår?

10 chem med afellay.. Ikke alle som putter Robben som spiss med 2 i chem.

Dessuten har ikke raiting en dritt å si. De aller fleste har bra lag så sjansen for å møte noen er større en bronse/sølv.

Flere ganger jeg fks har prøvd å spille sølv turnering og ingen spillere har blitt funnet.

Raiting/team raiting har null å si.

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har hørt i dag, selvfølgelig har rating noe å si. Det er stor forskjell på å møte et lag med flere spillere på 85, 86 osv, enn et på 78, 79.

Raiting har null å si på hvilken motstandere man møter. Det var det du klagde på. Motstandere er totalt random. Om de har 74-79 eller 84 team raiting etc så spiller det ingen rolle om hvilken raiting laget ditt har.

 

At man putter 7 bronse spillere på benken har null å si for hvilken motstandere man møter. Dette funket bare i FIFA 11/12 husker ikke hvilken.

Lenke til kommentar

Chem har heller ikke alt å si.

 

Heller Robben som spiss med 2 i chem, en en norsk 68-rated RB med 10i chem

Så du velger heller å pace abuse og sette en person ut av formasjon fremfor å få full team chem? Wow. Hvilken skade gjør det å sette en spiller som får full chem med Afellay på banen? Han ønsker å bruke Afellay i et hybrid lag ( hybrid lag er den mest populære måten å lage lag på).

 

Når spillere har full chem så blir statsene visstnokt økt med 5+ eller 5%. Da spiller spillerene bedre. Han spiller faktisk slikt spillet er ment for å spilles og ikke putter Bale på midten etc som enkelte her inne åpenbart synes er greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...