Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Kjøpte alle legende spillere av en sort... Prislocka de og satt prisen opp 400k på hver enkelte. Lett tjente coins. Det var en eller annen tufs som la ut spillerene for 400k mindre ( åpenbart ikke holdt seg oppdatert på markede) spilleren ble kjøpt med engang og sånn sett så tapte han 400k på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg startet FUT så fikk jeg valget mellom å låne 3 spillere, jeg valgte da Luca Toni. Han har fungert meget bra slik jeg liker å spille, finnes det noen spillere som ligner på han? Som er Italiensk eller spiller i Serie A? Stor, sterk og virkelig kan å skyte. Gjerne som Toni var i glansdagene :p

 

Og ett annet spm. finnes det en database eller noe slik at jeg finner ut vær enkelt egenskap på spillere på internett? Tungvindt å holde på å bla på konsoll.

Lenke til kommentar

Da jeg startet FUT så fikk jeg valget mellom å låne 3 spillere, jeg valgte da Luca Toni. Han har fungert meget bra slik jeg liker å spille, finnes det noen spillere som ligner på han? Som er Italiensk eller spiller i Serie A? Stor, sterk og virkelig kan å skyte. Gjerne som Toni var i glansdagene :p

 

Og ett annet spm. finnes det en database eller noe slik at jeg finner ut vær enkelt egenskap på spillere på internett? Tungvindt å holde på å bla på konsoll.

Totti kanskje?

 

Bruker selv futhead.com, der finner du alt du trenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kamaaz: Hva betyr "legendespillere av en sort(?)" og kjøpe alle disse og prislocke, dvs ha monopol? Blir det som å feks kjøpe alle 55 stk Per Ciljan Skjelbred og dermed prislocke på dobbel pris?

 

Legende spillere av samme type/person. Joda, det beste er å gå etter noen av det er få av på markede. Innen man har klart å kjøpt 55stk Skjelbred så har det som regel kommet noen nye ut. Det er alltid noen som også er overpriset eller som tar fks 3 dager å få tak i. Man har jo ikke akkurat lyst å betale overpris på noen bare for å kontrollere markede.

Det skal gå fort. Faren for å gjøre dette er jo selvfølgelig at andre ikke legger merke til dette, å dermed putter spillere opp billigere enn hva du gjør eller auto lister spillerene.

 

Man har som regel lyst å price locke spillere som folk trenger/har lyst på. Fks om det kun finnes en gold rare venstrebeck i BPL så hadde nok prisen hans vært det dobbelt om ikke mer. Det er hvertfall få av gode høyrebecker i BPL og derfor mange av disse koster en del.Eller gjorde, har ikke sjekket hva de ligger på nå ca.

Lenke til kommentar

 

Da jeg startet FUT så fikk jeg valget mellom å låne 3 spillere, jeg valgte da Luca Toni. Han har fungert meget bra slik jeg liker å spille, finnes det noen spillere som ligner på han? Som er Italiensk eller spiller i Serie A? Stor, sterk og virkelig kan å skyte. Gjerne som Toni var i glansdagene :p

 

Og ett annet spm. finnes det en database eller noe slik at jeg finner ut vær enkelt egenskap på spillere på internett? Tungvindt å holde på å bla på konsoll.

Totti kanskje?

 

Bruker selv futhead.com, der finner du alt du trenger.

 

Totti og Toni er ikke så veldig like? 20cm forskjell :p Hvordan er Totti å bruke?

 

Takk for link :)

Lenke til kommentar

Higuain ST, Mertens/Hamsik/Callejon CAM, en ny CDM (for eksempel Inler eller Jorginho, hvis du ikke vil bla opp for De Rossi), Jesus og Barzagli CB, Konko RB, Handanovic GK. Så ser du hva du har råd til og hva du må prioritere. Rossi høyre ST, Higuain venstre.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Totti og Toni er ikke så veldig like? 20cm forskjell :p Hvordan er Totti å bruke?

 

Takk for link :)

Har ikke god kjennskap til Seria A siden jeg ikke har brukt den, men har sett flere skrive at Totti er god å skyte. Spilte med han en kamp i avspark mot venner og mener å huske at han var grisesterk, men der stopper min erfaring med han. Det er sikkert andre som kan gi deg bedre råd til en liknende spiss, men du kan også lete deg litt fram på Futhead :)

Lenke til kommentar

Ser ikke poenget med en ny CDM siden Medel rydder det meste som er å rydde på midtbana (3 motm på rad) Skal vurderes ny CAM så fort jeg får spilt flere kamper å tjent inn penger på den måten. Castan og Caceres er mer enn god nok (med/high workrate begge) Mertens, Higuain og Handanovic inn så er jeg nok der. Får se om jeg får tak i en raskere RB etterhvert, men så langt har Richards fungert mer enn bra nok og vil ha en back som kan vinne hodedueller og har masse styrke å vise til.

 

Takk for tips :)

 

edit: skal vurderes Totti som CAM, men må isåfall investeres i ST->CF og CF->CAM kort

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Ser ikke poenget med en ny CDM siden Medel rydder det meste som er å rydde på midtbana (3 motm på rad) Skal vurderes ny CAM så fort jeg får spilt flere kamper å tjent inn penger på den måten. Castan og Caceres er mer enn god nok (med/high workrate begge) Mertens, Higuain og Handanovic inn så er jeg nok der. Får se om jeg får tak i en raskere RB etterhvert, men så langt har Richards fungert mer enn bra nok og vil ha en back som kan vinne hodedueller og har masse styrke å vise til.

 

Takk for tips :)

 

edit: skal vurderes Totti som CAM, men må isåfall investeres i ST->CF og CF->CAM kort

 

Ikke bruk posisjonskort på Totti. Selg ham heller, med mindre du veldig gjerne vil beholde statistikken hans.

 

Jeg har ikke erfaring med Medel, synes bare at han ser veldig dårlig ut på papiret. Caceres er liten og svak , Jesus er først og fremst raskere enn Castan. Jesus har jevnt over bra stats og er ikke altfor liten.

 

Mulig at flere av de du har er bedre enn man skulle tro.

Lenke til kommentar

Hvordan i huleste setter jeg spesiell taktikk på hver spiller ? Finner det ikke :-s

Velg en kamp. Velg drakt. Deretter kommer du til menyen hvor du kan velge å trykke start, lagoppstilling eller innstillinger (siste skjerm før arena). Der kan du endre det inne på lagoppstilling --> instruksjoner.

 

Du kan også gå inn i kamp --> trykk start (når du har ball) --> lagoppstilling --> instruksjoner

 

 

E: Det kan bare ordnes rett før kamp eller i kamp. Det er dessverre ingen mulighet til å lagre taktikken, så man må gjøre det før alle kamper man skal spille. Håper det kommer en oppdatering på akkurat dette.

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...