Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg syns 4-4-2 er den beste formasjon :)

Ikke når du har Messi som spiss ;) Kjører du en spiss får du nesten dobbelt så mange løp, med andre ord øker sjangsene mine betraktelig for at det blir flere mål.

Har du en spiss så øker det sjansen betraktelig for at motstanderen skjønner hvem du skal spille på og leser angrepet. Jeg bruker iallfall LF/ST/RF. Blir som å spille med 3 spisser. Noe som gir meg 3x ganger så mange løp og vanskelig for motstanderen å holde styr på.

Lenke til kommentar

Liker hvordan alle nevnte alle andre som ikke er en venstrekant.. En som er bedre enn Neymar er Reus. Men kan bli fort kjedelig med Reus og Robben sammen ettersom da blir laget mest sannsynlig Bundesliga. Robben er definitivt den beste RW på spillet. Bale på en andre plass

Vet ikke med Bale, feilplassert hele tiden.

Den beste vingen jeg har brukt på 15 er utrolig nok Deulofeu. Han har en egen evne til å skli forbi spillere, alltid i rett posisjon.

Lenke til kommentar

Må vel investere i Lewandowski siden pace er fjernet fra spillet! Prøvde FIFA litt ekstra i dag, og man må spille litt mer fotball enn før patchen! Digger det max! Er litt likere FIFA 14 nå.

 

Beste vingene jeg har testet er Robben og Ronaldo. Maskiner begge to. Ronaldo enda litt mer nå etter at pace er nerfa og siden han er så sterk :)

 

E: Ronaldo er bare testet i vanlig season. Er ca mange millioner unna å ha råd til han i UT.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Jeg har en del spillere fra Ligue 1 og Serie A i tillegg til noen andre, og vil gjerne prøve noe nytt. Vurderer sterkest BPL og Bundesliga, men er også open for andre ligaer/hybrid-lag osv. Tenker da å selge alt, og "starte på nytt."

 

Her er mine spillere, sortert etter rating.

 

Ligue 1

 

Silva

Cavani

Sirigu

Moutinho

Matuidi

Lucas

Motta

Luiz

Lavezzi

Cabaye

Lacazette

Aurier

Verratti

 

Serie A

 

Insigne IF (Er LM pga IF)

Tevez

Vidal

Chielini

Higuain

De Rossi

Pirlo

Cuadrado

Marchisio

Barzagli

Handanović

Mertens

Hernanes

Rossi

Buffon

Leandro Castan

Evra

Caceres

Lichtsteiner

Richards

Ibarbo

 

Andre:

 

Oscar

Alves

Hulk

Filipe Luis

Fernandinho

Willian

Luiz Gustavo

Diego Alves

 

Edit: Jeg er altså ute etter tips til lag, ligaer, osv osv. Gjerne linker til hybridlag på Futhead osv

Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar

Er litt lei av at EA ikke stanser et problem som kommer opp hvert år i FUT. Hvis en person, har skader, og dårlig utholdenhet på spillere, så bruker han et bronse lag med 30 i kjemi. Deretter venter han til kampen starter, og klikker på pause, for så å avslutte kampen.

 

Det de må gjøre er å sette opp en anstendig minstesum for hvor mye coins man skal få i de tilfellene, og så må man få seieren selv om det stod 0-0.

 

Men veldig dumt av de som evt gjør dette. Går utover modifieren og de får vel selv registrert tap.

 

noctua_nh-d14. Jovetic funker også hvis du ikke har råd til Aguero.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

2 games så er spillerene mine rundt 85-90 i fitness.. Hva er greia? Verdensklasse spillere, spiller flere kamper på rad uten hvile. Men ikke på FIFA. Kan ikke gå lavere enn det heller, da får gutta kramper og hele pakka. Hva som er enda værre at 2 divisjon spillere har samme fitness som fks Robben.. Forskjellen er kanskje 2-3 mindre fitness til han fyren.

Lenke til kommentar

2 games så er spillerene mine rundt 85-90 i fitness.. Hva er greia? Verdensklasse spillere, spiller flere kamper på rad uten hvile. Men ikke på FIFA. Kan ikke gå lavere enn det heller, da får gutta kramper og hele pakka. Hva som er enda værre at 2 divisjon spillere har samme fitness som fks Robben.. Forskjellen er kanskje 2-3 mindre fitness til han fyren.

EA skal tjene mer penger..

Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner er at i fjor så ble ingen skadet nærmest.. Greit nok de over Did it. Ettersom året før der så var det samme problemet som nå. Eller så var det på FIFA 12.

 

Føler nesten det er en remake. At de bytter på spill mekanismen.. Først så var ikke pace viktig, så ble det viktig, så ble det ikke viktig å nå er det viktig igjen. Tipper ikke viktig neste år?

Noen ganger så lurer jeg på hva de driver med over der, for det kan ikke være så umulig å skape et vel balansert system med skudd, headinger, pace, styrke etc.

 

Max frustrerende, godt Halo og COD kommer så kan jeg bare bytte over til disse spillene og la frustrasjon gå utover der. Jeg har aldri vært den typen som ødelegger kontrollen min over spill osv.. Men her om dagen så sprakk det for meg.. Banket kontrollen tvers igjennom det uber billige IKEA bordet.. Det var deilig for en gang skyld..

Lenke til kommentar

Hehe, så enig så enig. De prioriterer det visuelle fremfor gameplay. Jeg trodde next gen skulle være positiv for EA. Men de øyner muligheten til å lage det penere, men ikke bedre nødvendigvis.

 

Jeg gleder meg også til andre spill. Jeg blir forbannet på COD også, men på en annen måte. Mer som "faen, hvordan klarte jeg å ikke skyte han", istedenfor "jævla spillmekanisme som er helt på jordet rævva".

Lenke til kommentar

Litt imponerende hvor hurtig de fikset pace problemet. Aubameyang og Robben sliter med å springe fra de fleste midtstoppere nå. Helt sinnsykt hvor mye de nedtonet hurtighet!

 

Holder på å bygge meg et nytt lag igjen siden andre kvaliteter betyr mer igjen!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...