Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Jeg vant straffekonken, ellers hadde jo mye av poenget vært borte :p

 

Aner ikke hva slags tanker som går igjennom hodet på slike mennesker. Han kunne vunnet turneringen på det, men utenom 2000 coins og kanskje en bronsepakke ville jo en slik turneringsseier hatt null verdi.

 

Jeg kunne forstått det, til en viss grad, hvis jeg selv hadde drevet med dette da jeg ledet, hvis jeg feiret som en idiot på målene eller var idiot på mic, men det var ikke tilfelle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De siste kampene jeg har spilt nå har gått helt på trynet for meg. Jeg starter kampene friskt og jeg leder så å si 80% av kampene, men det er noe som skjer med meg i det 70.minutt, Jeg faller helt sammen på slutten, leda 3-1 og det endte 3-5 til han, det var kampen jeg nettopp spilte. Jeg ble så sinna at jeg slang kontrollen et par ganger i sofaen før jeg forsto at det ikke holdt, tok hammern og lagde lego ut av det.

Jeg vil kalle meg en god fifa spiller, har hatt fifa siden jeg gikk i bleier.. men noen dager er bare helt på trynet, nytter ikke. noen som kjenner seg igjen? :p

Bruker forresten disse 2 lagene, lagene er fine. skal bare bytte ut Felipe Luiz med Clichy.

post-191721-0-96116300-1414329767_thumb.png

post-191721-0-06223300-1414329791_thumb.png

Lenke til kommentar

 

Du bør prøve Sánchez og Candreva. Begge er syk. :)

Frista :p

Har La liga/Bundes hybrid nå så det for bli en anna gang.

Hørt fra andre at Candreva er drøyt god, satser på å et økonomi lag fra Seria a så snart jeg får peng.

 

Hadde La Liga/Serie A hybrid selv: http://www.futhead.com/15/squads/3832857/

 

Veldig balansert lag. Mulig jeg må kjøpe det igjen, for jeg sliter med å rykke opp til første div for tiden. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...