Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Synes ikke at 77k for IF King er så voldsomt mye. IF-kort på sølv- og bronsenivå kan koste litt, og alle vet hvor viktig pace er i år. Dette er i tillegg en posisjonsendring.

 

På FUT 14 kostet IF Chikhaoui 2,5 mill, og IF Williams (bronse, Australia) lå vel på 200k+. Da snakker vi ville priser.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Bare Hunter Chem style koster 4.5k, og det for en boots på +3 i pace og skudd.

Hørt at Chem style er bare ren svindel.

Så en youtube video der en kar beviste at Chem cards gjorde ikke spilleren raskere eller bedre på shooting.

 

 

Ville ikke overrasket meg om det er svindel. Hunter er det liten vits i å kjøpe. Jeg kjøper heller en spiller som allerede har hunter.

 

Ikke fått svar fra EA etter 8 dager, IF Keane som fortsatt er sporløst forsvunnet. Med mindre han får en SIF, så har det kortet fort en verdi på noen titusener.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Chem cards gir en bitte liten boost til karakteren sin.

Om en spiller får 3+ på pace, shooting, og pass. Så vil man ikke merke dette for eksempel.

90 eller 93 pace er umerkbart. Det kan kanskje være game changer en eller annen tid uten at man selv vet det fordi boosten er umerkbart.

Bruker man foreksempel disse player attributes cardene så er det hvertfall merkbart på pace.
Mye spiller også rollen på hvilken spillere man bruker. For eksempel Ronaldo, som har 93 i pace, føles mye treigere enn spillere som Reus, Robben, Neymar, Messi etc. Selv Bernard er raskere enn Ronaldo fordi han har lavere (søren har glemt hva det heter).

Lenke til kommentar

Chem cards gir en bitte liten boost til karakteren sin.

 

Om en spiller får 3+ på pace, shooting, og pass. Så vil man ikke merke dette for eksempel.

 

90 eller 93 pace er umerkbart. Det kan kanskje være game changer en eller annen tid uten at man selv vet det fordi boosten er umerkbart.

 

Bruker man foreksempel disse player attributes cardene så er det hvertfall merkbart på pace.

Mye spiller også rollen på hvilken spillere man bruker. For eksempel Ronaldo, som har 93 i pace, føles mye treigere enn spillere som Reus, Robben, Neymar, Messi etc. Selv Bernard er raskere enn Ronaldo fordi han har lavere (søren har glemt hva det heter).

Når en løper fra den ene stolpen til den andre på andre siden av banen å det ikke er noe forskjell, ikke litt engang, så er det svindel.

 

Riktig nok med samme spiller.

awesomePCgames er hans brukernavn.

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Jeg har begynt å bli mer tålmodig mot pace lag. Føler det er der nøkkelen ligger. De blir bare løpende i mellom. Selv om det blir mye støttepasninger og lange perioder uten en avslutning er det langt bedre enn å miste ballen på å stresse fremover, for så å bli kontret i senk av et slikt lag.

 

Det hjelper i alle fall på blodtrykket mitt og gjør at jeg blir langt fra like irritert som jeg ble når jeg prøvde meg på en mer aggressiv spillestil mot disse lagene.

Lenke til kommentar

Hvis han hadde vært litt lur ville han i hvert fall satt inn to andre på CM. Blir veldig tynt med de to veike spissene på CM. Ellers ser laget meget bra ut. Jeg spilte med laget nedenfor, som også er mye pace. Langt bedre defensivt enn hans.

 

At 85 rated LW Sneijder går for ca 35k nå sier ganske mye om hvor viktig pace er for mange. Jeg ser for meg noe slikt (spoiler for å ikke gjøre innlegget så langt)

 

 

 

ba1ef02ac735037b05c6c08311f4c39a.png

 

 

 

9e95a225b17a967473e7eb0c100d4889.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Sneijder nede i 30k nå. Sykeste. Jeg kjøpte for 34k i går og synes det var billig. På grensen til treg, men ellers bra stats og 5* weak foot. Kjøper vanligvis ikke informs så tidlig, men måtte det for å få spilt med gull og tenkte at han ville stabilisere seg rundt 35k. :p

 

Nice, får ikke fjerna smileys på mob. Svarte først på Sakho, fikk det ikke til å stemme at han i Liverpool skulle gå så langt under discard.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Btw; Dere er klar over at EA har kommet med ny patch? Nå er headinger tilbake og pace teller nesten ingenting. Nå kan man ikke løpe rett forbi keeperen og skyte i mål. Forsvarerne klenger seg på som mygg med engang man får ballen og er umulig å bryte igjennom forsvaret.. Litt irriterende. Er som å spille Fifa 14 igjen..

Lenke til kommentar

Har dette laget: http://www.futhead.com/15/squads/5946591/

Vurderer å bytte ut Marquinhos med Thiago Silva, men jeg lurer på hvor god han er i spillet. er han vært pengene? Er han bedre en på FIFA 14, da jeg syntes han var generelt dårlig. David Luiz var etter min mening den beste forsvarspilleren i FIFA 14, og den beste jeg har brukt hittil i FIFA 15. Silva, Vidic, Pique og Ramos var dårlig i forhold til ratingen dem hadde, mens Chiellini og Kompany var solide på FIFA 14

Syntes Cahill, Chiellini, Benatia og Luiz er veldig gode på FIFA 15. Men igjen, hva syntes dere om Thiago Silva i FIFA 15?

 

 

Vil forøvrig nevne at 77K for King IF er alt for mye. En spiller som har gankse lik stats er Maikon Leite, som går for rundt 4k. King`s IF går for 57K nå, og vil ganske sikkert synke enda mer, da han har dårlig stats i forhold til rating, hvis du ser borti fra pace.

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Kan bli religiøs av mindre.

 

Forhistorie: bronsefinale, jeg tok ledelsen 2-1 med ca 5 min igjen, men han klarte å utligne. Ekstraomganger. 3-2 til han, han endrer til en mer defensiv taktikk og prøver å trille ball i forsvar resten av kampen.

 

Så.. tada :D

 

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Btw; Dere er klar over at EA har kommet med ny patch? Nå er headinger tilbake og pace teller nesten ingenting. Nå kan man ikke løpe rett forbi keeperen og skyte i mål. Forsvarerne klenger seg på som mygg med engang man får ballen og er umulig å bryte igjennom forsvaret.. Litt irriterende. Er som å spille Fifa 14 igjen..

Jepp, kjøpte Messi fordi pace var så OP. Nå går det ikke an å løpe fra Merthesacker engang :S

Crap update...

Lenke til kommentar

Kan bli religiøs av mindre.

 

Forhistorie: bronsefinale, jeg tok ledelsen 2-1 med ca 5 min igjen, men han klarte å utligne. Ekstraomganger. 3-2 til han, han endrer til en mer defensiv taktikk og prøver å trille ball i forsvar resten av kampen.

 

Så.. tada :D

 

 

Hvem sto igjen som vinneren til slutt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...