Gå til innhold

Post din Intel-OC her!


Anbefalte innlegg

Kjøpt ein Amd Atlon Xp 2600+ men når eg skrudde daten på itte montering så såg eg i bios at det var ein 2000+  :grumpy: men kjøre på bra temp. ca. 25* med ei Termaltech Volkano 8 og ei 80x80 Termaltech k vifte med temp sensor.

Hva har denne posten med dette Topicet å gjøre?

 

Har du ikke lest hva dette topicet skal handle om, så fåreslår jeg at du gjør det nå!

 

Post din OC her!, Kun for Intel!

 

Har laget en tråd for AMD folk her !

jaja, gef. amd gutta tar over posten din...

:OT: Du er rett og slett kvalmende med alle de ANTI amd postene dine...og da tenker jeg også på den der du sammenligner P4EE mot A64 der resten av systemet er ulikt i 3dmark...du burde skjerpe deg. :OT:

 

Jeg har en P4 2.6C fra malaysia...har testa til 3.4ghz nå...med 1,65vcore..waterchill...og på ett ASUS P4C800 :love:

hele den tråden var jo KØDD. og når amd eierene har en HELT lik tråd så er det latterlig å bruke denne.

Endret av the best one
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en P4 2.6C fra malaysia...har testa til 3.4ghz nå...med 1,65vcore..waterchill...og på ett ASUS P4C800 :love:

ahh...det er noe i den duren jeg også håper på, bare med luft da ;)

 

Vet du noe om steppingen din? Regner også med at du har ganske greie temps med den kjølinga?

 

Nå er det ikke så altfor lenge jeg går til innkjøp av nytt hk, PSU og ram. :woot:

Lenke til kommentar
Takk igjen Gef

 

Har iallefall valgt 1 komponent som er bra da

Ja det har du virkelig gjort! Håper bare det andre står i stil da ;)

 

klokket min P4 fra 2.8 til 3.1 på et Asus P4C800, standard kjøler.. ligger på rundt 34 grader i idle, og 45-50 grader i load
Hvor mye volt kjører du på? regner med at det er stock vel? Klarer du ikke å nå lenger enn det? Vet du noe om steppingen?

Kjører på 1.62V.. Steppingen er D1...har tenkt å øke til 1.7 volt, men har nettopp fått nytt utstyr, så hakke lyst å svi av 15 lapper enda, før jeg får vannkjøling.. Komfirmasjon snart vettu(i mai da)

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
hmm jeg klarer 21.3 k med mitt oppsett, og du har bedre hastighet enn meg.

Ser at minnet ditt er ganske mye høyere en mitt og da. Det har litt å si. Jeg har som sagt ikke prøvd å optimalisere noe serlig heller. Men maskinene min er ikke stabil. Sitter på et lite LAN nå og det er nå den vil klikke selvsagt.

 

Etter en stund med spilling fryser spiller, BLUESCREEN, og så restarter den.

 

HAr volt på 1,67 da .1,65 klikka i Prime95.

Har kun kjørt Prime 95 i 5 timer, men alt gikk greit da.

 

Men jeg var server og så plutsekig restarta maskina. Gøy! Veldigvits å ha mye mhz når maskina er en dass i stabilitet. NEI.

 

Noe som har noen forslag.

 

Ja, jeg har vannkjøling.

 

EDIT: Har spilt det som klikka i går. Nå funket det fint.

Endret av magneto
Lenke til kommentar
ny rekord for meg ihvertfall..

 

http://home.no/torsteinen/Ftp/Div%20bilder/cpu-z.JPG

 

Er bra med luft syntes nå jeg da..

 

greit da, det var 10 grader i rommet..

hehe, du bare kjører opp volten noe sinsykt du! :p: Ikke redd for å øddelegge den?

 

10 grader i rommet? hvorfor hadde du 10 grader i rommet?

 

Bra klokk btw! :yes:

ble skuffet når den ikke klarte 3.6 på stock volt.. så jeg driter litt i cpuen akkurat nå. har ikke kjørt på 1.9v i mer enn 5 min og cpuen var ikke overhodet stabil på 3.8ghz.

Lenke til kommentar

Holder på å gi opp hele overklokkings dritet nå. Får det jo aldri stabilt.

 

Hater hele dritten.

 

Har nå satt opp volten til 1,72. Hadde på 1,7 men da klikket det etter at jeg hadde spilt SW:kotor en stund. blå skjerm og restart.

 

Herregud, gidder da ikke ha så forbanna høy volt. Dette blir for dumt. Jeg har vist fått en dritt CPU! Hater den lille jævelen.

 

Begynner å lure om kanskje noe annet er problemet men sikkert ikke, jeg har alltid uflaks med slikt så. Kan ikek nok om det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...