Gå til innhold

Post din Intel-OC her!


Anbefalte innlegg

Huffa huffa meg da. Lese ikkje sånt. Har ikkje all verdens tid heller (seie eg når eg sitte oppe halv ett natt til torsdag....). Fremdeles overbevist om at det e cpuen eg da men :p

Du burde være forsiktig med å påstå ting som du ikke vet noe om...du burde virkelig prøve og sette deg mer inn i dette før du kommer med en slik påstand om at jeg driver og finner på ting! :mad:

:p på slutten av ein setning betyr vel ofta at du ikkje ska ta det så alvorlig.....

Men ta det nå på den måten du helst vil.

 

Og eg har da prøvd alt slags ting og cpuen oppføre seg likt. Må jo komma til ein grei konklusjon då...

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huffa huffa meg da. Lese ikkje sånt. Har ikkje all verdens tid heller (seie eg når eg sitte oppe halv ett natt til torsdag....). Fremdeles overbevist om at det e cpuen eg da men :p

Du burde være forsiktig med å påstå ting som du ikke vet noe om...du burde virkelig prøve og sette deg mer inn i dette før du kommer med en slik påstand om at jeg driver og finner på ting! :mad:

:p på slutten av ein setning betyr vel ofta at du ikkje ska ta det så alvorlig.....

Men ta det nå på den måten du helst vil.

 

Og eg har da prøvd alt slags ting og cpuen oppføre seg likt. Må jo komma til ein grei konklusjon då...

Ja...altså....det jeg tror er enten en voltmodd som skal til, eller at det er CPU'en...hvis du vet hvordan du voltmodder, så ville jeg gjort det og sett, men da forsvinner garantien på hk'et.

Lenke til kommentar
Har nå fått en 2.8C SL6Z5 som jeg nå kjører på 3.5GHz stabilt med 1.525V :D . Ingen feil i Prime95.

 

Har ennå ikke prøvd mer en 250FSB. Men skal sjekke hvor langt jeg kommer utover kvelden

Dette var interessant. Luft eller vannkjøling? Skal snart ha en 2.8ghz selv og greit å vite hva som er realistisk å ende på med luftkjøling.

Lenke til kommentar
Det er med en Zalman CNPS7000ACU. Altså luft. Kjører den nå på 258FSB=3612MHz og 1.575V. Klarer ikke noe over det stabilt ennå.

 

Skal bare legge til at jeg kjøpte SL6Z5 fra psdata, hvis noen lurer på det.

hmm..tenker faktiskt på å få meg en slik...eller kanskje vente til Z4 kommer ut, altså 2.6c med SL6Z4 stepping. Får se hva min klarer først med nytt hk.

 

veldig mye bra her Cola-boks og the best one!

 

Keep up the good work! :thumbs:

 

:xmas:

Lenke til kommentar
Det er med en Zalman CNPS7000ACU. Altså luft. Kjører den nå på 258FSB=3612MHz og 1.575V. Klarer ikke noe over det stabilt ennå.

 

Skal bare legge til at jeg kjøpte SL6Z5 fra psdata, hvis noen lurer på det.

ha cpu-z oppe mens du kjører prime 95.. da vil du se at spenningen synker betraktelig.. helt ned til 1.504v hos meg med min 3.2 og standard spenning er 1.55v.. selv om jeg skrudde opp spenningen til 1.65v skjedde akkurat det samme...

Endret av the best one
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...