Gå til innhold

Post din Intel-OC her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
han klarte 305 fsb på et max3 kort ja..

jeg har nok ICS chipset eller hva det heter..

 

nice score du har i 3dmark nå snekkern =)

 

skal prøve å slå deg til uka...

 

får bedre skjermkort (9800 xt) men har 550 mindre mhz da ;P

Kan godt hende din høye FSB utjevner de 550Mhzene.

Endret av BenSin
Lenke til kommentar
Tja nu rusler den rundt på 4,03 og det stabilt ;)

WOW! pretty good! :cool:

 

Må bare spørre..hvorfor har du fått ett Abit MAX3 kort igjen?

Vel det var et erstatningskort for det jeg hadde så jeg har både det og asus kortet, men abit kortet yter bedre. Feks så klokket jeg med begge kortene og cpu +gpu på nøyaktig samme verdier og da ga resultatet med max3 ca 100 poeng mer i 3d 03 enn med asus.

Lenke til kommentar
Vel det var et erstatningskort for det jeg hadde så jeg har både det og asus kortet, men abit kortet yter bedre. Feks så klokket jeg med begge kortene og cpu +gpu på nøyaktig samme verdier og da ga resultatet med max3 ca 100 poeng mer i 3d 03 enn med asus.

Det sier jo litt da ;)

 

Begynner faktiskt å lure på om jeg skal kjøpe MAX3 istedenfor IC7... :shrug:

Lenke til kommentar
Gef

 

Takk for imfoen

 

Vel, ikke billig nei, for vel heller prøve å klokke som best jeg kan når jeg får PCn, uten noe ekstra tuning

hehe, du kan jo kjøpe deg vannkjøling, og senere oppgradere til peltier...koster deg ca. 3000kr tilsammen, men som sagt det koster penger ;)

Lenke til kommentar
Takk igjen Gef

 

Har iallefall valgt 1 komponent som er bra da

Ja det har du virkelig gjort! Håper bare det andre står i stil da ;)

 

klokket min P4 fra 2.8 til 3.1 på et Asus P4C800, standard kjøler.. ligger på rundt 34 grader i idle, og 45-50 grader i load
Hvor mye volt kjører du på? regner med at det er stock vel? Klarer du ikke å nå lenger enn det? Vet du noe om steppingen? Endret av Gef
Lenke til kommentar

http://www.leipsland.net/photos/hw.no/cpu-z.png

 

Bare for å vise at Celeron er litt morro å klokke pga masse MHz for lite cash ;) Er forøvrig ikke maks av CPU takler(tror jeg da) Gikk bare inn i bios og fyrte opp FSBen litt. Prøvde først 4GHz, men det likte den dårlig så da satsa jeg på 3.6GHz og det gikk jo greit. Skal nevnes at det er relativt kald i rommet her nå. Hovedkortet er et Asus P4C800 Deluxe, ikke det som står i specs feltet mitt.

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar
Kjøpt ein Amd Atlon Xp 2600+ men når eg skrudde daten på itte montering så såg eg i bios at det var ein 2000+  :grumpy: men kjøre på bra temp. ca. 25* med ei Termaltech Volkano 8 og ei 80x80 Termaltech k vifte med temp sensor.

Hva har denne posten med dette Topicet å gjøre?

 

Har du ikke lest hva dette topicet skal handle om, så fåreslår jeg at du gjør det nå!

 

Post din OC her!, Kun for Intel!

 

Har laget en tråd for AMD folk her !

jaja, gef. amd gutta tar over posten din...

:OT: Du er rett og slett kvalmende med alle de ANTI amd postene dine...og da tenker jeg også på den der du sammenligner P4EE mot A64 der resten av systemet er ulikt i 3dmark...du burde skjerpe deg. :OT:

 

Jeg har en P4 2.6C fra malaysia...har testa til 3.4ghz nå...med 1,65vcore..waterchill...og på ett ASUS P4C800 :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...