Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine 7970 er knallgode kort i alle fall som lever den dag idag! PS, selger begge ink vannblokk om noen vil ha de :p

7970 var bra til gtx 680 kom. Da som multigpu. 7970 hadde ikkje fungerende framepacing før nesten 2 år etter release. 680 sli funket på dag en og var kjempesmooth. 2x7970 forsvant fort da gitt :p
Lenke til kommentar

 

Mine 7970 er knallgode kort i alle fall som lever den dag idag! PS, selger begge ink vannblokk om noen vil ha de :p

7970 var bra til gtx 680 kom. Da som multigpu. 7970 hadde ikkje fungerende framepacing før nesten 2 år etter release. 680 sli funket på dag en og var kjempesmooth. 2x7970 forsvant fort da gitt :p

 

Er lenge sia disse kortene var 2 år gamle :p Kjøpte vel det første i jan/feb 2011? Spiller jo ingen rolle om det tok tid før framepacing kom da det finnes nå ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

Barnslig

Muligens, men beskriver bare min mening om ATi/AMD igjennom 18 år med kun Nvidia kort :)

 

De er bare gode til to ting, og det er å skape en smule konkurranse GPU markedet og lage prosessorer rettet mot dem som ikke vil bruke penger på CPU.

Nå troller du vel?

 

Selv som en nvidia "fan" så må til og med jeg si at du må ha glemt mye på dine 18år. ATi hadde noen knallkort før i tiden (x800 feks?) og dessuten så var 3dfx store også da med Voodoo serien. De har også hatt noen gode CPUer , og jeg husker hvordan Athlon knuste P4 HT som jeg selv hadde. Så ja, dette bør være en trollpost fra din side.

Neppe, fyren er så dum som han virker som.

Endret av meg0709
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Ja, AMD er kjempeærlige, lover gull å grønne (røde?) skoger med Mantle, lover konge kort, lover masse uten at det kommer.

Slutt å tro at AMD er noe bedre enn nVidia. Bare fordi de er underdogs betyr ikke det at de er noe ærligere.

 

Ok.

 

Det er likevel helt legitimt å kritisere hver av partene, helt uavhengig av hva den andre sier eller ikke sier.

 

Kritikk er velkommen det så lenge man holder seg til fakta. Når noen spyr ut en masse tull som ikke er sant må man få lov å komme med motsvar slik at vi får mest mulig fakta på bordet.

 

 

Å snakke negativt om AMD, eller kalle dem uærlige, fordi noen la ut noe om nVidia som ikke stemmer er ikke det samme som å legge fakta på bordet. Det er ikke engang å svare på kritikk. Det er faktisk det stikk motsatte. Mye mer effektivt å skyte ned punktene du mener er feil, enn å bare sette opp et speil og sende det samme skvipet i motsatt retning. Mye mer hjelpsomt for de som leser her også. Jeg for eksempel, aner fremdeles ikke hva du mener er galt med det som ble postet, eller hvorfor. Ingen nye fakta har med andre ord blitt lagt på bordet.

Lenke til kommentar

Jeg tror vi alle her heier på AMD. Dersom amd yter bedre er det bra for markedet og forbrukerne. Jeg har hatt masse god erfaring med amd, alt i fra low end til high end.

 

Noen eksempler her er x800xt, hd6850, 1090t og athlon 3200. Alle er greie produkter som endten ga mest for pengene eller var blant det kraftigste.

Lenke til kommentar

 

 

Mine 7970 er knallgode kort i alle fall som lever den dag idag! PS, selger begge ink vannblokk om noen vil ha de :p

7970 var bra til gtx 680 kom. Da som multigpu. 7970 hadde ikkje fungerende framepacing før nesten 2 år etter release. 680 sli funket på dag en og var kjempesmooth. 2x7970 forsvant fort da gitt :p

 

Er lenge sia disse kortene var 2 år gamle :p Kjøpte vel det første i jan/feb 2011? Spiller jo ingen rolle om det tok tid før framepacing kom da det finnes nå ;)

 

 

7970 kom ut i nettbutikkene 9 Januar 2012 :)

 

Kjøpte selv 2 stk ved release. Merket ikke noe forskjell på 7970CFX vs 670SLi når det kom til stuttering, men ytelsesmessig var 7970 bedre i BF3 hos meg. Så 7970 kortene ble værende, 670 gikk i retur.

 

Har alltid hatt ATi/AMD kort og vært fornøyd, når det er sagt er jeg storfornøyd med mine 980Ti :)

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

"Det var dumt sagt" sa jeg. Merk også at jeg sa det etter at du kalte meg idiot.

 

Anyway.. Grow up. Du klarer vel å delta i et diskusjonsforum uten å måtte slenge dritt etter folk. Tal heller din sak i stedet for å rakke ned på andre.

Snakket ikke direkte til deg, og mener heller ikke innlegget ditt, men meg0709 sitt :)

Lenke til kommentar
 

Har absolutt ingen problemer med Witcher 3 med Titan X SLi , klarer faktisk høyere stabil klokk nå enn jeg gjorde i Win 8.1 i Witcher 3. Men jeg er vist litt unik når det kommer til å ikke ha problemer med Win 10  :D

 

Hei

 

Hvilke settings spiller du på?

 

Hvor mye FPS får du?
 

Hva slags skjerm har du? G-Sync eller bare 144HZ

 

Oppløsning på skjermen?

 

Hvis du ikke bruker G-Sync, har du problemer med lag/screen tearing

 

jeg lurer fordi du har jo bra setup og nissen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...