Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva slags settings har dere på witcher med 970 og fps på witcher 3?

 

jeg får c.a 55-60 med v sync på nesten alt på utlra utenom få ting som shadow. også ingen hairwork

Si også hva slags cpu og hastighet du kjører på den, samt OS. Når du førstenes er i gang, så forteller du hvilken driver du bruker og hvilken w3 versjon du bruker :)

 

Da blir forumet bedre :D

Lenke til kommentar

 

 

Jeg betalte nå en sum på hjemmesiden jeg handlet fra, får satse på at det er medberegnet frakt :) slapp hvertfall den tyske mva'n :)

Skal du få blokkene dine nå?
Ligger på Oslo parcel senter ifølge sporingen.

 

Men i dag har jeg vært å handla meg bil, så litt usikker på hva økonomien tillater fremover nå :p

Skjønner ikke, du har jo betalt for de allerede?

Lenke til kommentar

Spillutvikler Oxide hevder at Maxwell ikke støtter Async Compute, noe som betyr at Maxwell skjermkort ikke har full støtte for DX12.

 

kilde: overclock.net tredje innlegg

 

Hvertfall en heftig diskusjon på reddit her og her

 

Robert Hallock som er ansatt hos AMD hevder også at Maxwell ikke har full støtte for DX12 på reddit tråd her

 

Har ikke sett noe fra offisielt svar fra Nvidia ennå

Lenke til kommentar

Ja, AMD er kjempeærlige, lover gull å grønne (røde?) skoger med Mantle, lover konge kort, lover masse uten at det kommer.

Slutt å tro at AMD er noe bedre enn nVidia. Bare fordi de er underdogs betyr ikke det at de er noe ærligere.

 

Edit: Jeg sitter på 1x 980ti uten å stresse, så skjønner ikke hvorfor du gjør det? Foreslår at du roer deg ned ett par hakk å venter og ser.

Endret av Taake89
Lenke til kommentar

Ja, AMD er kjempeærlige, lover gull å grønne (røde?) skoger med Mantle, lover konge kort, lover masse uten at det kommer.

Slutt å tro at AMD er noe bedre enn nVidia. Bare fordi de er underdogs betyr ikke det at de er noe ærligere.

 

Ok.

 

Det er likevel helt legitimt å kritisere hver av partene, helt uavhengig av hva den andre sier eller ikke sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...